V.D.G Rally team schreef:Wolter schreef:''Buiten de aangegeven servicepunten zijn uitsluitend noodreparaties toegestaan, uitgevoerd door de
leden van de equipe zelf, met het gereedschap en materiaal uit de wedstrijdauto.''
Dus als ik het goed zie mag er dus tijdens een route geen gedoe zijn met een laptop? En dan nog.. ''uitsluitend noodreparaties'' Tja, waneer zijn reparaties noodreparaties?
Dus als de laptop al in de auto was en de equipe heeft deze zelf gebruikt ??? dan is alleen het probleem ze hebben de laptop niet in de auto gehouden. Het zelfde probleem waar niets aan te doen is als ik voor de start twee regen banden op de verbinings route in de sloot leg, en het gaat regenen en ik gebruik deze wat dan.
Dat mag dus niet. Wat niet wil zeggen dat het niet gebeurd natuurlijk. Waarom denk je dat er zoveel gechased wordt? Als de laptop in de auto was gebleven waren er natuurlijk nooit problemen van gekomen. Ik vind het leuk dat Annemieke gereageerd heeft, maar ik zou wel heel graag van haar willen weten hoe zij zo zeker weet dat dit mag. Ik wil het bewijs daarvan wel heel graag zien. Misschien brengt dat namelijk meer duidelijkheid.