Werner schreef:StevenK schreef:Werner schreef:Weijs moet de handschoen idd wel kunnen opnemen tegen de Winkel. Sterker nog, als je naar de specs van de auto van Weijs kijkt moet hij de Winkel heel hard zoek rijden, met 65pk meer, 45nm meer, grotere remmen, e.d. bij een nagenoeg gelijk gewicht. Als dat spannend wordt is de morele winnaar de S1600-rijder.
Denk je ? Ook in het EK heb je vorig jaar gezien dat de dikke Kitcars toch heel erg gewaagd zijn aan de S1600, maar zeker niet heel veel sneller.
HW was volgens mij met de 3 al redelijk aan JdW gewaagd, dus ik verwacht, als hij tenminste inmiddels voldoende aan de auto gewend is geraakt, dat 'ie voor JdW zal zitten.
Dat zeg ik...
Nou, zeg je dat werkelijk? Wat jij zegt, volgens mijn interpretatie, is dat Hans met twee vingers in de neus van Jan moet kunnen winnen, gelet op de specs van de auto. Als dat niet gebeurt is Jan de morele winnaar.
En ik denk dat daar het verschil met Steven's opmerking, die ik beter vindt, zit.
Een S1600 is echt niet langzamer dan een A7 Kitcar. Ik verwacht een mooie strijd van stuivertje wisselen, zeg maar zoals in de ZZR 2004. En aan het eind zien we waar de ontwikkeling van de Golf staat.