Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Toivonen schreef:Ik heb een algemene vraag. Ik heb in Hulst bij de TC een waarschuwing moeten ondertekenen omdat ik mijn mistlampjes in de bumper had verwijderd met de belofte dat ze er de volgende rally weer inzitten. Ik had namelijk gezien dat elke 306 die op internet te koop staat ze ook niet meer heeft. Ook de 306jes die in Nederland reden (Piepers, Dobbelsteen, Steup) reden zonder de mistlampjes.
Weet iemand of ze er in groep N altijd in moeten blijven zitten of is dit in de homologatie geregeld? Ik kan er niks over vinden.
groetjes, Martijn Braat
Subaru Rullezzz!!! schreef:Steven je hebt dit onderwerp naar dit nieuwe topic verwezen,de mijne staat nog in de andere ,mischien kun je die ook verplaatsen
David Westenbrink schreef:Mistlampen, waar hebben ze het over...
Tsja... het moet voor hun ook een sport blijven... :S Maar een startverbod is wel errug fanatiek.
gerrit (mijn navi) had het ook eens een keer over de sierstrips in de kadett gsi cup vroeger.... die had ze in de auto aan de kooi gebonden. ze hoefden niet perse aan de deuren, als ze maar 'aanwezig' zijn.... waar heb je het dan over.
Ach en anders schrijf je toch gewoon groep A in
Je kunt dan wel de mistplampen weglaten, maar dan moet je die gaten wel dicht maken.
mantaboy schreef:Het is alleen jammer dat je de remmen en wiellagers zo goed kan koelen bij een 205 zonder mistlampen. Ik heb er op de Ring al verschillende gezien met kappotte wiellagers en na demontage van de mistlampen niet meer. Loopt het vet er niet meer tussenuit....
mantaboy schreef:Het is alleen jammer dat je de remmen en wiellagers zo goed kan koelen bij een 205 zonder mistlampen. Ik heb er op de Ring al verschillende gezien met kappotte wiellagers en na demontage van de mistlampen niet meer. Loopt het vet er niet meer tussenuit....
Campos schreef:mantaboy schreef:Het is alleen jammer dat je de remmen en wiellagers zo goed kan koelen bij een 205 zonder mistlampen. Ik heb er op de Ring al verschillende gezien met kappotte wiellagers en na demontage van de mistlampen niet meer. Loopt het vet er niet meer tussenuit....
Dan maar op de homologatie van een 205 Rallye inschrijven, die heeft standaard roosters op de plek van de mistlampen.
En dan nog zal je een luchtslang aan moeten brengen, omdat anders de band en een stuk plaatwerk in de weg zitten.
mantaboy schreef:Valt nog mee, heb nu verschillende malen de Peugeots op de Ring bekeken en de mistlampen alleen weghalen werkt erg goed. Je hebt geen slangen nodig, de wervel die de lucht dan maakt is ideaal bij een 205.
Maar inschrijven als 205 rally? Zijn die er ook met 1.9 injectie?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten