ELMAR Rally Hulst 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Mr.T » ma apr 25, 2005 7:21

supermario schreef:Vind wel dat je een hele grote mond hebt...
Je mocht op de toegewezen service plek neer zetten wat je wilde..dus ook wij hebben de caravan daar neer gezet...moet je je zaken beter regelen dan heb je ook meer ruimte...

@Supermario :twisted:

Volgens mij moet jij eens de regelementen van de rally eens door lezen daar staat duidelijk in dat:
Voor de deelnemers:

Alleen 1 service bus met Rallyauto mag op het service terrein komen.

Alle andere auto's caravans etc etc zullen worden geweigerd.

Voor degene die extra P kaarten hebben aangevraagd geldt dat uiteraard niet.

De rijders hebben 2x de mogelijkheid gehad om dit aan te vragen

Zie ook de website van Biesheuvel.
Mr.T

Berichtdoor David Westenbrink » ma apr 25, 2005 8:28

Was er niet bij, maar als er zowieso al mensen/kinderen liepen doe je toch gewoon kalm aan en vanwaar dan de haast eigenlijk?

Banden opwarmen is ook zo idioot. Je staat toch minimaal 3 minuten stil. Dan helpt 10x heen en weer slingeren niet echt. En sommigen doen het ook nog eens zo ontzettend lomp waarbij ze de hele weg nodig hebben.

Heeft in veel gevallen met stoer zijn te maken denk ik.
David Westenbrink

Berichtdoor Holkers » ma apr 25, 2005 9:04

het zou vast wel iets helpen, anders kunnen de bandenwarmers ook wel de deur uit...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor StevenK » ma apr 25, 2005 9:09

David Westenbrink schreef:Was er niet bij, maar als er zowieso al mensen/kinderen liepen doe je toch gewoon kalm aan en vanwaar dan de haast eigenlijk?

Banden opwarmen is ook zo idioot. Je staat toch minimaal 3 minuten stil. Dan helpt 10x heen en weer slingeren niet echt. En sommigen doen het ook nog eens zo ontzettend lomp waarbij ze de hele weg nodig hebben.

Ik denk eerder dat het te maken heeft met het opruwen van nieuwe van banden dan met het opwarmen, want daar hebben ze warmers voor.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Sevius » ma apr 25, 2005 9:11

Foto's online...
Sevius

Berichtdoor John Raven » ma apr 25, 2005 9:14

StevenK schreef:
David Westenbrink schreef:Was er niet bij, maar als er zowieso al mensen/kinderen liepen doe je toch gewoon kalm aan en vanwaar dan de haast eigenlijk?

Ik denk eerder dat het te maken heeft met het opruwen van nieuwe van banden dan met het opwarmen, want daar hebben ze warmers voor.

Klopt... en het gaat erom het allerbuitenste laagje van je banden af te schrapen, waarmee je nog vrijwel geen grip hebt.
John Raven

Berichtdoor John Raven » ma apr 25, 2005 9:19

RallyeRichard schreef:- Wat doet Leemans op de 9e plaats in het definitieve eindklassement na reparaties in het servicepark tussen KP 1 en 2?

Dit snap ik ook niet. Heb ze voor mijn neus zien stoppen (heb zelfs nog een foto van Remco die onder de Lancer ligt) en van de proef af zien rijden. Het was trouwens tussen KP 4 en 5...
Maar zoals eerder valt te lezen zitten er wel meer vreemde dingen in de uitslag.

Ik vind het verder een evenement met zeer veel potentie, maar ik denk dat zeker het uitslagen gebeuren (en daarmee het op de hoogte houden van het publiek!) nog veel aandacht verdient. Dat was toch in Almere en Emmeloord een stuk beter voor elkaar!
John Raven

Berichtdoor David Westenbrink » ma apr 25, 2005 9:39

StevenK schreef:

Dus dàt ging er mis in euregio 2002 !!

Maar ok, dit zijn wel een goede argumenten, neemt niet weg dat sommigen het mijn inziens wel erg ruig doen op soms ook nog drukke plekken. Je hebt ook nog een aantal verbindingskilometers denk ik dan.
David Westenbrink

Berichtdoor StevenK » ma apr 25, 2005 9:48

David Westenbrink schreef:
StevenK schreef:Ik denk eerder dat het te maken heeft met het opruwen van nieuwe van banden dan met het opwarmen, want daar hebben ze warmers voor.

Dus dàt ging er mis in euregio 2002 !!

Ik denk dat je in dit geval niet de banden, maar de bladeren op had moeten ruwen :D
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Niels2 » ma apr 25, 2005 10:40

David Westenbrink schreef:Je hebt ook nog een aantal verbindingskilometers denk ik dan.

En dan word je met een beetje pech gepakt door de politie, vraag een bestuurder van een megane maar (Euregio '04).
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Wout de Klerk » ma apr 25, 2005 11:36

kraats schreef:

Wout ik hoop dat je toch nog lekker gegeten hebt :D:D

Viel mee, maar jullie blijven de top leveren! :D

Ons week-end was duidelijk minder, vond trouwens dat Andre het gas lang vasthield op dat stuk voor onze service langs, hij durft best wel hoor!

Mazzel.
Wout de Klerk

video van "clio in de berm" part 1

Berichtdoor Gert-Jan » ma apr 25, 2005 12:54

Wie is de jongeman met de witte cap op die na de 'crash' naar ons toe kwam en net wilde laten zien wat hij had opgenomen, toen hij op 'brute wijze' ;-) werd weggestuurd door een marshal? Neem even contact op svp? email in profiel te vinden.
Gert-Jan

Berichtdoor Cally » ma apr 25, 2005 12:57

martijn

ik ben samen met mn broer achter hem aan gereden tot aan de start en ffe voor de duidelijk heid mijn vader heeft zich nog nooit misdragen op een service terrein of op de openbare weg
Cally

Berichtdoor Holkers » ma apr 25, 2005 13:58

Cally schreef:martijn

ik ben samen met mn broer achter hem aan gereden tot aan de start en ffe voor de duidelijk heid mijn vader heeft zich nog nooit misdragen op een service terrein of op de openbare weg

het is ook niet persoonlijk. alleen zijn er mensen tussen nr 2 en 20 die zich zo gedragen. (ik heb niets gezien)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor YellowLeonVT » ma apr 25, 2005 16:54

rallydre schreef:Iemand ooit gehoord van copyright.. Wat denk je dat 't kost om dat af te kopen. En tegenwoordig als je nat gaat ga je goed nat..

Dat geldt voor elke rally !! Beter 5 euro vragen voor een goed informatiepakket dan voor 2 euro niets hebben.. In Luxemburg/Duitsland hadden ze super duidelijke kaarten, dit was gewoon niets. En idd het doorkrijgen van de tijden mag de volgende keer wel wat beter.. Met de proeven, vooral die bij het veer is helemaal niets mis.. Mischien een bord plaatsen met "ronde/tussen" tijden.. Zou voor de toeschouwers een grote toevoeging zijn !
YellowLeonVT

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden