ELMAR Rally Hulst 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor cobus » za apr 23, 2005 19:29

sorry tikfoutje was rally 2000nl dus
cobus

Berichtdoor Henkie H. » za apr 23, 2005 19:32

De uitslag van de sprinters lijkt mij niet te kloppen. De Kock rijdt op KP4 een tijd waarmee hij in de rally een top 3 klassering zou hebben. Met alle respect voor de Kock, maar ik geloof het niet.
Wij vonden het als toeschouwer overigens een heel leuk evenement.
Laatst bijgewerkt door Henkie H. op za apr 23, 2005 19:44, in totaal 1 keer bewerkt.
Henkie H.

Berichtdoor joostkusters » za apr 23, 2005 19:40

Wordt t kampioenschap dan toch nog interessant, v/d berg heeft iig laten zien dat ie wevers aan kan, en dat in de 2e wedstrijd in een wrc,
mooie prestatie, en op 3 proeven de snelste tijd en 8 proeven gelijk of sneller als wevers,
joostkusters

Berichtdoor Wout de Klerk » za apr 23, 2005 20:13

V.D.G Rally team schreef:Heutink gedeeltelijk eigen schuld bij het aansturen in een haaks rechts heeft ie eerst de stoeprand links geraakt toen bij het insturen zijn de tapeinden afgebroken.

Ik zat er naast, en weet dat we geen stoep o.i.d. geraakt hebben, het is een geval van metaalmoeheid geweest, zoals ook eerder bij Steven en Kuitert voorgekomen zijn.
Wout de Klerk

Berichtdoor joostkusters » za apr 23, 2005 20:22

Ik wil niet lullig doen maar metallmoeheid bij tapeinden, raar hoor,
ik neem al jaren alle stoepranden mee, en jump hoger dan 2 meter, en die wielen blijven er allemaal aanzitten.
ik weet wel dat ze afbreken, als de wielen niet op torque zijn gezet.
of juist te vast.
Als er idd problemen zijn geweest bij eerdere teams neem ik aan dat iedereen ze ondertussen al vervangen zou hebben.
joostkusters

Berichtdoor rudi1508 » za apr 23, 2005 20:25

Wat zou jij voor andere oorzaak kunnen noemen dan???
rudi1508

Berichtdoor Wout de Klerk » za apr 23, 2005 20:29

joostkusters schreef:Ik wil niet lullig doen maar metallmoeheid bij tapeinden, raar hoor,
ik neem al jaren alle stoepranden mee, en jump hoger dan 2 meter, en die wielen blijven er allemaal aanzitten.
ik weet wel dat ze afbreken, als de wielen niet op torque zijn gezet.
of juist te vast.
Als er idd problemen zijn geweest bij eerdere teams neem ik aan dat iedereen ze ondertussen al vervangen zou hebben.

Je zou het zeggen, maar..

Wij rijden misschien met wat minder lef en snelheid als jij doet ?, en weten we dat ze met de momentsleutel vast moeten zetten,( en ja, eerst oplossen, anders staan ze veel te strak, Peter, voor je er over begint), maar omdat dit andere typen draadeind waren dan op de andere auto's, was ons verteld dat vervanging niet nodig was.
Wout de Klerk

Berichtdoor joostkusters » za apr 23, 2005 20:31

hierover mag nooit een twijfel zijn, vervangen die handel,
joostkusters

Berichtdoor Wout de Klerk » za apr 23, 2005 20:35

joostkusters schreef:hierover mag nooit een twijfel zijn, vervangen die handel,

En, met welke interval dan?
Wout de Klerk

Berichtdoor V.D.G Rally team » za apr 23, 2005 20:36

Wout de Klerk schreef:
V.D.G Rally team schreef:Heutink gedeeltelijk eigen schuld bij het aansturen in een haaks rechts heeft ie eerst de stoeprand links geraakt toen bij het insturen zijn de tapeinden afgebroken.

Ik zat er naast, en weet dat we geen stoep o.i.d. geraakt hebben, het is een geval van metaalmoeheid geweest, zoals ook eerder bij Steven en Kuitert voorgekomen zijn.

ik stond tussen de haaks links onder de brug en de haaks rechts waar het gebeurde . Jullie zijn te ver naar buiten gekomen bij de blauwe ton aan de linkse kant.
V.D.G Rally team

Berichtdoor Wout de Klerk » za apr 23, 2005 20:39

V.D.G Rally team schreef:
Wout de Klerk schreef:

ik stond tussen de haaks links onder de brug en de haaks rechts waar het gebeurde . Jullie zijn te ver naar buiten gekomen bij de blauwe ton aan de linkse kant.

Goh.
Wout de Klerk

Berichtdoor joostkusters » za apr 23, 2005 20:44

normaal hoef je ze niet te vervangen, maar als spontaan wielen afbreken, zou ik ze meteen allemaal vervangen, want dan is er echt iets mis, dit kan normaal gezien niet.
joostkusters

Berichtdoor rudi1508 » za apr 23, 2005 20:45

Dat is ook wel de bedoeling!!
rudi1508

Berichtdoor joostkusters » za apr 23, 2005 20:46

en wie ben jij dan?
joostkusters

Berichtdoor V.D.G Rally team » za apr 23, 2005 20:56

Wout de Klerk schreef:
V.D.G Rally team schreef:
Wout de Klerk schreef:

Goh.

Wat mij wel erna opviel toen julie de auto wegsleepte en de tapeinden aan het vervangen waren om de auto rolbaar te maken, was de tapeinden die jullie erin zetten waren volgens mij gewoon staal ?? als het niet zo is dan mijn fout. Wij gebruiken van citroen sport van die geblauwde tapeinden die zijn harder ????
V.D.G Rally team

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden