Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
V.D.G Rally team schreef:Heutink gedeeltelijk eigen schuld bij het aansturen in een haaks rechts heeft ie eerst de stoeprand links geraakt toen bij het insturen zijn de tapeinden afgebroken.
joostkusters schreef:Ik wil niet lullig doen maar metallmoeheid bij tapeinden, raar hoor,
ik neem al jaren alle stoepranden mee, en jump hoger dan 2 meter, en die wielen blijven er allemaal aanzitten.
ik weet wel dat ze afbreken, als de wielen niet op torque zijn gezet.
of juist te vast.
Als er idd problemen zijn geweest bij eerdere teams neem ik aan dat iedereen ze ondertussen al vervangen zou hebben.
joostkusters schreef:hierover mag nooit een twijfel zijn, vervangen die handel,
Wout de Klerk schreef:V.D.G Rally team schreef:Heutink gedeeltelijk eigen schuld bij het aansturen in een haaks rechts heeft ie eerst de stoeprand links geraakt toen bij het insturen zijn de tapeinden afgebroken.
Ik zat er naast, en weet dat we geen stoep o.i.d. geraakt hebben, het is een geval van metaalmoeheid geweest, zoals ook eerder bij Steven en Kuitert voorgekomen zijn.
V.D.G Rally team schreef:Wout de Klerk schreef:V.D.G Rally team schreef:Heutink gedeeltelijk eigen schuld bij het aansturen in een haaks rechts heeft ie eerst de stoeprand links geraakt toen bij het insturen zijn de tapeinden afgebroken.
Ik zat er naast, en weet dat we geen stoep o.i.d. geraakt hebben, het is een geval van metaalmoeheid geweest, zoals ook eerder bij Steven en Kuitert voorgekomen zijn.
ik stond tussen de haaks links onder de brug en de haaks rechts waar het gebeurde . Jullie zijn te ver naar buiten gekomen bij de blauwe ton aan de linkse kant.
Wout de Klerk schreef:V.D.G Rally team schreef:Wout de Klerk schreef:V.D.G Rally team schreef:Heutink gedeeltelijk eigen schuld bij het aansturen in een haaks rechts heeft ie eerst de stoeprand links geraakt toen bij het insturen zijn de tapeinden afgebroken.
ik stond tussen de haaks links onder de brug en de haaks rechts waar het gebeurde . Jullie zijn te ver naar buiten gekomen bij de blauwe ton aan de linkse kant.
Goh.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten