Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Hermen schreef:Lekker in het zonnetje naar de mooiste auto van Nederland kijken1 ding is zeker... Wevers kan die hattrick wel op z'n buik schrijven
![]()
Hermen schreef:De motor is wéér een stukje sneller en het is mooi weer!! Ik denk dat Theo een hele opgave wordt voor Wevers. Het wordt in ieder geval erg spannend, we zullen het zien morgen!!
Maarten schreef:Ik zag net op de A58 tussen Roosendaal en Bergen op Zoom al de nodige trailers voorbij komen. Dat was dus de voorpret voor vandaag en morgen gaat het weer beginnen. Kijken hoe de langs de kant er ook alweer uit ziet (das voor mij gek genoeg alweer een tijdje geleden![]()
)
StevenK schreef:Gaat weer lekker met de online uitslagen. De eerste schade is al gereden, maar nog geen uitslagen op rally2000
Wolter schreef:StevenK schreef:Gaat weer lekker met de online uitslagen. De eerste schade is al gereden, maar nog geen uitslagen op rally2000
Klopt, viel mij ook al op.
Maar weet je iets over de stand van de eerste paar? En welke schade precies?
StevenK schreef:Wolter schreef:StevenK schreef:Gaat weer lekker met de online uitslagen. De eerste schade is al gereden, maar nog geen uitslagen op rally2000
Nee, weet nog niks van de standen, maar weet wel dat die witte golf een beetje bijgewerkt moet worden.
Wolter schreef:StevenK schreef:Wolter schreef:StevenK schreef:Gaat weer lekker met de online uitslagen. De eerste schade is al gereden, maar nog geen uitslagen op rally2000
Nee, weet nog niks van de standen, maar weet wel dat die witte golf een beetje bijgewerkt moet worden.
Typisch geval van het nog leren kennen van de auto denk ik dan.
Turboboost schreef:Zegt nog helemaal niets natuurlijk, maar vd Berg na KP2 toch mooi vooraan. Wevers moet dus aan de bak...![]()
Secondenduel dus! lekker....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten