Vergeet niet dat dit voor Jan de eerste keer is op dit niveau
ligt dus redelijk volgens verwachting[/quote]
Enne? Hij heeft toch WK gereden? En hoezo zou je je de eerste keer niet kunnen laten opvallen? Hij heeft er toch de auto voor?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
redsky schreef:
Subaru Rullezzz!!! schreef:Nu dit commentaar weer, wees toch allemaal eens blij dat hij het wel zover heeft geschopt. En om dan meteen in zijn eerste EK-Rally te rijden, op wegen die hij niet kent, dan vindt ik een 22e plek algemeen bijzonder knap.
Wolter schreef:Subaru Rullezzz!!! schreef:Nu dit commentaar weer, wees toch allemaal eens blij dat hij het wel zover heeft geschopt. En om dan meteen in zijn eerste EK-Rally te rijden, op wegen die hij niet kent, dan vindt ik een 22e plek algemeen bijzonder knap.
Ik ook! Maar dat had je vast al wel gezien toen je mijn stukje hierboven las.
Biturbo schreef:Het is toch nooit goed bij sommigen
Een nederlander in de formule 1!!!! Och rijd toch maar achterin.
Een nederlander in een S1600 in de EK/WK!!!! Och hij rijd toch niet in de top 5.
Wat zal dat ooit worden als Bijvelds of van de Heuvel opeens in een WRC komt te zitten?
Wees toch eens positief allemaal
Biturbo schreef:Het is toch nooit goed bij sommigen
Een nederlander in de formule 1!!!! Och rijd toch maar achterin.
Een nederlander in een S1600 in de EK/WK!!!! Och hij rijd toch niet in de top 5.
Wat zal dat ooit worden als Bijvelds of van de Heuvel opeens in een WRC komt te zitten?
Wees toch eens positief allemaal
supermario schreef:Goed dat ze aan de finisch zijn gekomen met een mooi resultaat, 22e algemeen is niet verkeerd maar 12 min.....? en achter een N3 ???
Wout de Klerk schreef:supermario schreef:Goed dat ze aan de finisch zijn gekomen met een mooi resultaat, 22e algemeen is niet verkeerd maar 12 min.....? en achter een N3 ???
ja, maar dat is wel een clio Ragnotti hoor!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nilsthom schreef:Wout de Klerk schreef:supermario schreef:Goed dat ze aan de finisch zijn gekomen met een mooi resultaat, 22e algemeen is niet verkeerd maar 12 min.....? en achter een N3 ???
ja, maar dat is wel een clio Ragnotti hoor!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens Wouter, commentaar geven is ook wel heel makkelijk.
Zonder terreinkennis is dit een uitstekende prestatie, en dat als (semi)prof
Alle deelnemers die voor Jan zaten leven in die auto, dus nogmaals een prima resultaat.
whemink schreef:Wat is er met Jan gebeurd op proef 2 bij de Barum, verliest op deze proef 50 seconden. Gezien de commentaren van de rijders was het extreem glad. Simon Jean-Joseph wederom eraf en verliest 4 minuten...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten