Jan de Winkel!

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor redsky » ma apr 11, 2005 19:28

[/quote]

Vergeet niet dat dit voor Jan de eerste keer is op dit niveau :D :D

ligt dus redelijk volgens verwachting[/quote]

Enne? Hij heeft toch WK gereden? En hoezo zou je je de eerste keer niet kunnen laten opvallen? Hij heeft er toch de auto voor?
redsky

Berichtdoor Wolter » ma apr 11, 2005 19:34

redsky schreef:

Vergeet niet dat dit voor Jan de eerste keer is op dit niveau :D :D

ligt dus redelijk volgens verwachting[/quote]

Enne? Hij heeft toch WK gereden? En hoezo zou je je de eerste keer niet kunnen laten opvallen? Hij heeft er toch de auto voor?[/quote]
Je weet niet in hoeverre hij financieel gesteund word in geval van schade. Daarnaast heeft hij volgens mij nog niet in Italië op van die smalle wegen gereden als ik me niet vergis. En opvallen hoeft ook niet echt. Hij is al redelijk op leeftijd dus aan een WK-carriere hoeft hij niet meer te dromen denk ik. Dan is het gewoon heel verstandig om zo goed als je kunt te rijden zonder grote risico's te nemen.
Wolter

Berichtdoor Jan » ma apr 11, 2005 20:41

Nu dit commentaar weer, wees toch allemaal eens blij dat hij het wel zover heeft geschopt. En om dan meteen in zijn eerste EK-Rally te rijden, op wegen die hij niet kent, dan vindt ik een 22e plek algemeen bijzonder knap.

:o
Jan

Berichtdoor Wolter » ma apr 11, 2005 20:43

Subaru Rullezzz!!! schreef:Nu dit commentaar weer, wees toch allemaal eens blij dat hij het wel zover heeft geschopt. En om dan meteen in zijn eerste EK-Rally te rijden, op wegen die hij niet kent, dan vindt ik een 22e plek algemeen bijzonder knap.

Ik ook! Maar dat had je vast al wel gezien toen je mijn stukje hierboven las. :wink:
Wolter

Berichtdoor Jan » ma apr 11, 2005 20:49

Wolter schreef:
Subaru Rullezzz!!! schreef:Nu dit commentaar weer, wees toch allemaal eens blij dat hij het wel zover heeft geschopt. En om dan meteen in zijn eerste EK-Rally te rijden, op wegen die hij niet kent, dan vindt ik een 22e plek algemeen bijzonder knap.

Ik ook! Maar dat had je vast al wel gezien toen je mijn stukje hierboven las. :wink:

inderdaad, wij hebben er oog op :mrgreen: , en met ons vele andere zal ik maar zeggen anders ben ik niet meer veilig op de rallypaden :D
Jan

Berichtdoor Biturbo » ma apr 11, 2005 20:58

Het is toch nooit goed bij sommigen

Een nederlander in de formule 1!!!! Och rijd toch maar achterin.

Een nederlander in een S1600 in de EK/WK!!!! Och hij rijd toch niet in de top 5.

Wat zal dat ooit worden als Bijvelds of van de Heuvel opeens in een WRC komt te zitten?

Wees toch eens positief allemaal
Biturbo

Berichtdoor Jan » ma apr 11, 2005 20:59

Biturbo schreef:Het is toch nooit goed bij sommigen

Een nederlander in een S1600 in de EK/WK!!!! Och hij rijd toch niet in de top 5.

Wat zal dat ooit worden als Bijvelds of van de Heuvel opeens in een WRC komt te zitten?

En dat is 3-0 :lol:
Jan

Berichtdoor Niels2 » ma apr 11, 2005 22:45

Biturbo schreef:Het is toch nooit goed bij sommigen

Eh dat bepaal ik nog altijd zelf, zoals ik al zij dat ie 'm heeft uitgereden is netjes, maar 12 minuten achterstand is wel erg veel.

Jij mag het helemaal super vinden, ik hoef dat niet.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Wout de Klerk » ma apr 11, 2005 23:03

supermario schreef:Goed dat ze aan de finisch zijn gekomen met een mooi resultaat, 22e algemeen is niet verkeerd maar 12 min.....? en achter een N3 ???

ja, maar dat is wel een clio Ragnotti hoor! :D :D :D :D :D :D
Wout de Klerk

Berichtdoor nilsthom » di apr 12, 2005 6:29

Wout de Klerk schreef:
supermario schreef:Goed dat ze aan de finisch zijn gekomen met een mooi resultaat, 22e algemeen is niet verkeerd maar 12 min.....? en achter een N3 ???

Helemaal mee eens Wouter, commentaar geven is ook wel heel makkelijk.

Zonder terreinkennis is dit een uitstekende prestatie, en dat als (semi)prof
Alle deelnemers die voor Jan zaten leven in die auto, dus nogmaals een prima resultaat.
nilsthom

Berichtdoor Wout de Klerk » di apr 12, 2005 7:31

nilsthom schreef:
Wout de Klerk schreef:

Helemaal mee eens Wouter, commentaar geven is ook wel heel makkelijk.

Zonder terreinkennis is dit een uitstekende prestatie, en dat als (semi)prof
Alle deelnemers die voor Jan zaten leven in die auto, dus nogmaals een prima resultaat.

exact (en leven in de regio )
Wout de Klerk

Berichtdoor Werner » di apr 12, 2005 17:06

We zullen zien hoe het de rest van het jaar gaat. Vooral in de Belgische rallys op zijn kalender moet hij het dan waarmaken. Overigens had ik ook wel gehoopt dat hij hoger zou eindigen ook in zijn eerste rallys van het jaar, maargoed, ik weet te weinig van de verschillen tussen het team van de Winkel en de 'fullprofs'. Wachten op Yper dus! En daarvoor ervan genieten als hij in NL is.
Werner

Berichtdoor whemink » za aug 20, 2005 12:00

Wat is er met Jan gebeurd op proef 2 bij de Barum, verliest op deze proef 50 seconden. Gezien de commentaren van de rijders was het extreem glad. Simon Jean-Joseph wederom eraf en verliest 4 minuten...
whemink

Berichtdoor StevenK » za aug 20, 2005 12:34

whemink schreef:Wat is er met Jan gebeurd op proef 2 bij de Barum, verliest op deze proef 50 seconden. Gezien de commentaren van de rijders was het extreem glad. Simon Jean-Joseph wederom eraf en verliest 4 minuten...

Dat zegt 'ie toch 'glad'.

Overigens goede verslaggeving, wanneer gaan we dat nu hier eens krijgen dat we na elke proef van de helft van de deelnemers direct een reactie op Internet hebben staan ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor StevenK » za aug 20, 2005 12:57

Ik vind dat 'ie het goed doet; op KP3 verliest minder dan een seconde per km op SJJ en KP 4 een seconde per km op Traviaglia. Gezien de ervaring van die twee en het feit dat Jan voor de eerste keer de Barum rijdt, vind ik 't erg netjes.
Laatst bijgewerkt door StevenK op za aug 20, 2005 13:17, in totaal 1 keer bewerkt.
StevenK
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden