LG Almere Rally 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Biturbo » zo apr 10, 2005 22:14

Zo, Almere 2005 weer achter de rug 8) ,

Ten eerste; Een grote PLUIM voor de overzichtskaart in het rallypakket!!! :D
Mooi overzichtkaartje inclusief tijden, prima, mag ook wel eens gezegd worden. (en aantal verkooppunten!)

Schitterende rally (en sprint) beleefd; oa spectaculair, nat en glad glibberen op SS3-7 Almere Zand, menig rijder (bijna) in het rond zien gaan. En een paar paaltjes verplaatst :roll:

En wat zit er toch weer een machtig geluid een zo'n Golf IV kitcar!!! Terug van weggeweest....

Knap hoor van vd Berg, die laat toch weer even zien dat er echt wel potentieel in die W12 WRC zit!!
Biturbo

Berichtdoor ExTaxi » zo apr 10, 2005 22:27

Ook dit jaar heb ik weer mee mogen kijken in de keuken van de organisatie van de rally. 2-wekelijks vergaderen over wat er allemaal geregeld moet worden. Het is echt ongelooflijk hoeveel vrije tijd de mensen van de organisatie er in steken en die mensen verdienen stuk voor stuk een dikke pluim. Dit geldt natuurlijk voor iedere organisatie, maar alleen bij Autosportief weet ik hoe het er aan gaat.

Een dag als vandaag is een spannende dag voor zo'n club mannen én vrouwen. Gaat alles zoals het moet gaan, loopt het tijdschema goed, gebeuren er geen vervelende dingen, zijn de rijders tevreden, etc etc.

Ik denk dat als we terugkijken op vandaag en gisteren dat deze club er zeer zeker weer in geslaagd is een goed evenement neer te zetten in een nogal saaie omgeving als Almere. De proef Almerezand als topper (vond ik zelf).

Namens (ik denk) iedereen hier op het forum: bedankt!

Dick Groen
ExTaxi

Berichtdoor Campos » zo apr 10, 2005 22:41

Biturbo schreef:
En wat zit er toch weer een machtig geluid een zo'n Golf IV kitcar!!! Terug van weggeweest....

En het kenteken is helemaal meesterlijk! :)

Ik vond de sprint overigens ook perfect! Super strak geregeld alles, je kon merken dat overal goed over nagedacht was. Als er al enig minpuntje zou moeten zijn, dan is dat voor mij het wachten op de prijsuitreiking, maar ach dat duurt eigenlijk altijd lang ;)

Toppie dus!
Campos

Berichtdoor MartijnS » ma apr 11, 2005 0:57

Was gaaf!! :)

Foto's beide dagen online :)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Turboboost » ma apr 11, 2005 8:52

Was weer een prima weekendje, zaterdag meegedaan, en ondanks wat problemen, toch uitgereden. Zondag lekker wezen kijken, en nadat de zon er een beetje bij kwam, was het prima vol te houden daarzo in Almere.
:D

Zo en nu eerst 3 kuub zand uit de wielkasten spitten. :twisted:
Turboboost

Berichtdoor Maarten » ma apr 11, 2005 8:52

Wij hebben ons ook geweldig vermaakt zaterdag. :D
Weliswaar waren slicks achter op het laatst niet bepaald de beste banden meer, maar ach, we hebben het beste ervan gemaakt en we hebben genoten :)
De auto heeft het goed gehouden heel de wedstrijd, maar bij het afladen van de trailer bleek dat de schokdempers niet meer zo heel erg vast zaten...
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor Pierre Brouwer » ma apr 11, 2005 9:15

Voor ons was de Almere Rally al snel voorbij. Na ca. 5 km op de 1ste klassementsproef , sloeg de auto af en weigerde om weer aan te slaan. Dus vroeg einde rally. Waarschijnlijk een defecte brandstofpomp. Ook mn vader wist met de Volvo S60 het einde van de 1ste kp niet te halen. Door een kapotte aandrijfas moest ook hij opgeven na kp 1.
(Stond wel lullig op de uitslagenlijst , 2x Brouwer eerste uitvallers)
Pierre Brouwer

Berichtdoor digilife » ma apr 11, 2005 9:24

Zowel de sprint als de rally vondt ik erg strak georganiseerd. Ik heb in ieder geval twee hele leuke dagen gehad.

Als er nog mensen zijn die foto of film hebben van:

Sprint: gele Peugeot 205, startnummer 46, Hartlooper / Lammers
of
Rally: Clio Williams, startnummer 49, Broekhuizen / Lammers

dan zou ik die, als dat kan, graag willen ontvangen op peter@digilife.nl
Concert, theaterfotografie en bedrijfsfotografie: www.OnStagePhotos.eu
Huwelijksreportages & fototips voor 'de grote dag': www.YourWeddingPhotos.eu
digilife

Berichtdoor Maarten » ma apr 11, 2005 10:11

Dat zou de equipe Wesley Scheepens/Maarten Ruijten ook op prijs stellen. Wij hadden startnummer 49 in de rally. Alles kan gestuurd worden naar maartenruyten@home.nl

Enne, Jouter: keurig gedaan. Het was niet de makkelijkste wedstrijd om in te debuteren voor jullie met de uitgereden stukken.

En ook van onze zijde een pluim voor de organisatie. Wij hebben werkelijk geen enkel dingetje waarvan we zeggen: jammer. Strak georganiseerd, leuke proeven uitgezet en mooie startvelden.
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor Turboboost » ma apr 11, 2005 11:29

Bedankt Maarten. Foto's van diverse teams zijn naar een ieder onderweg.

Bij deze wil ik ook even het Boschko rallyteam bedanken voor het lenen van hun lasapparaat, ander waren we uitgevallen met een kapotte motorsteun. Maar na wat laswerk heeft ie het prima gehouden op het slechte onverhard. :!:
Turboboost

Berichtdoor digilife » ma apr 11, 2005 18:08

Een compilatie van onboard beelden alsmede een verslagje van de rally staat op onze site.
digilife

Berichtdoor Wolter » ma apr 11, 2005 19:19

digilife schreef:Een compilatie van onboard beelden alsmede een verslagje van de rally staat op onze site.

Leuke compilatie! Maar waar was die gele vlag met +10 sec. voor? valse start? :oops:
Wolter

Berichtdoor digilife » ma apr 11, 2005 19:28

Wolter schreef:
digilife schreef:Een compilatie van onboard beelden alsmede een verslagje van de rally staat op onze site.

Leuke compilatie! Maar waar was die gele vlag met +10 sec. voor? valse start? :oops:

Die proef was een rondkoers en er kwam net een deelnemer van rechts aangereden op onze starttijd. Dan moet je 10 seconden later starten......
digilife

Berichtdoor V.D.G Rally team » ma apr 11, 2005 20:58

digilife schreef:
Wolter schreef:

Die proef was een rondkoers en er kwam net een deelnemer van rechts aangereden op onze starttijd. Dan moet je 10 seconden later starten......

En wie van jullie ging op kp1 de tweede keer net na de start in de ronde
net voor de linkse bocht ???
V.D.G Rally team

Berichtdoor digilife » ma apr 11, 2005 21:04

V.D.G Rally schreef:
En wie van jullie ging op kp1 de tweede keer net na de start in de ronde
net voor de linkse bocht ???

Wij... :oops:
digilife

VorigeVolgende