Turboboost schreef::shock: boven alle verwachtingen lijkt mij! hulde!
Kijk eens naar de plek van Simon Jean Joseph, 40e, is toch de rijder van de fabriek, die heeft dan echt t..... weer gehad, goed voor Jan, lig je gelijk lekker in de wedstrijd.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Turboboost schreef::shock: boven alle verwachtingen lijkt mij! hulde!
Wout de Klerk schreef:Turboboost schreef::shock: boven alle verwachtingen lijkt mij! hulde!
Kijk eens naar de plek van Simon Jean Joseph, 40e, is toch de rijder van de fabriek, die heeft dan echt t..... weer gehad, goed voor Jan, lig je gelijk lekker in de wedstrijd.
YellowLeonVT schreef:Jan rijdt geen uitzonderlijke wedstrijd lijkt mij als leek. Overall de 30e plek en in de Classe A6_S de 12e plek.. Na 4 proeven dus van alles nog mogelijk, KWW
StevenK schreef:Wout de Klerk schreef:Turboboost schreef::shock: boven alle verwachtingen lijkt mij! hulde!
Als de KP tijden kloppen van de eerste van vandaag, dan zijn er twee sub's de snelste en heeft SJJ een 31ste tijd gereden, op bijna een minuut van de snelste.
Wout de Klerk schreef:
ik ben alleen op de hoogte van de 1e proef, als hier in et forum geplaatst, zodoende.

Huufke schreef:Wout de Klerk schreef:
ik ben alleen op de hoogte van de 1e proef, als hier in et forum geplaatst, zodoende.
http://www.spidernetsrl.it/classifiche/index.htm
jeroenski schreef:weer een mooi resulataat van jan en radbout.
eerste keer met de europeese jongens en dan 11 super 1600.
grote klasse!!
vraag me alleen af waarom ze inschrijven met een belgische club naam.?
gr jeroenski
0weer een mooi resulataat van jan en radboud.
eerste keer met de europeese jongens en dan 11 super 1600.
grote klasse!!
vraag me alleen af waarom ze inschrijven met een belgische club naam.?
gr jeroenski
Viel me ook al op ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten