Nog niet helemaal duidelijk bij mij.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
V.D.G Rally team schreef:StevenK schreef:V.D.G Rally team schreef:supermario schreef:Ik hev afgelopen seizoen in amsterdam met een monteur gesproken van zijn team. En toen was het buget al ver ten einde. En nu heeft zijn eigen golf helemaal opnieuw op gebouwd. Het zal wel een grap zijn.
Dan ben ik wel erg benieuwd wie je hebt gesproken want wij (ik en peter) doen daar al helemaal gaan uitspraken over.
En budget....tja ...is altijd op altijd te weinig en nooit genoeg.
Tja en toch hebben we iemand van het team gesproken en die wist ook te vertellen als hans schade zou rijden of de motor op blazen tijdens die wedstrijd dat het dan over zou zijn dat jaar. En dit vertelde een oudere man uit het gezelschap van het weijs team. Dan moet jij weten wie dat was.
Peter,
Ik denk niet dat alles wat opa vertelt zomaar klakkeloos aan moet nemen
Steven ken jij die man dan goed.
Wolter schreef:Is het nou waar van de Fabia en de Cordoba?
Nog niet helemaal duidelijk bij mij.

antoine schreef:Als je goed kijkt op de site moet je het al gezien hebben. Staan nl 2 foto's. Vergelijk deze maar eens met bv een skoda of een golf 3/4.
Mocht het een golf zijn heb je een probleem. De eerste foto, die van de benzine dop, is het duidelijkste welke het dan moet zijn. Aangezien er verschil zit in de hoogte van de dop.
StevenK schreef:antoine schreef:Als je goed kijkt op de site moet je het al gezien hebben. Staan nl 2 foto's. Vergelijk deze maar eens met bv een skoda of een golf 3/4.
Mocht het een golf zijn heb je een probleem. De eerste foto, die van de benzine dop, is het duidelijkste welke het dan moet zijn. Aangezien er verschil zit in de hoogte van de dop.
rallyboy schreef:StevenK schreef:antoine schreef:Als je goed kijkt op de site moet je het al gezien hebben. Staan nl 2 foto's. Vergelijk deze maar eens met bv een skoda of een golf 3/4.
Bij een nieuw gebouwde auto kan de tankdop overal zitten; de vulhals zit niet op een vaste plek.[/quot
Er zit wel een Volkswagen Racing tankdop op! op de eerste foto dan, en die airscoop boven op het dak van de tweede foto zit niet origineel op een wk fabia wrc dus, gewoon een golf 4 of een polo want daarvan staat er een te koop in madiera op de bekende site.
Wolter schreef:Jongens jongens jongens... kijk eens naar de map waar de foto met de roofscoop in staat op de server. Het is dus een Golf 4.
http://www.hansweijs.nl/images/golfIV/IMG_0558a.jpg
Dat niemand daar nog naar heeft gekeken.
@ Hein Arns: Beetje slordig hoor
Sevius schreef:Wolter schreef:Jongens jongens jongens... kijk eens naar de map waar de foto met de roofscoop in staat op de server. Het is dus een Golf 4.
http://www.hansweijs.nl/images/golfIV/IMG_0558a.jpg
Dat niemand daar nog naar heeft gekeken.
@ Hein Arns: Beetje slordig hoor
Misschien wel met opzet gedaan![]()
Wolter schreef:Of kijk gewoon eens hier:
<Knip>
Hij is echt bruut!:D:D
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten