LG Almere Rally 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mantaboy » za apr 02, 2005 15:38

Subaru Rullezzz!!! schreef:
Wolter schreef:
Subaru Rullezzz!!! schreef:Heeft iemand uit het Oosten geen plaatsje over ind e auto zodat ik mee kan :?: :oops: Dat is nu het nadeel als je nog geen 18 bent en je vader niet wil rijden :o

En fietsen is me iets te ver :wink:

Zorg ervoor dat je een paar vrienden (met auto) helemaal kwijlend weet te maken over de rallysport, zodat zij rijden. Of diens vader. :wink:
Ik ga niet, dus helaas...

Als die vrienden dan hun rijbewijs pas krijgen aan het eind van het jaar, en jijzelf volgend jaar, en die vaders ook niet willen rijden... :wink:

Helaas, zo zal het wel met meerdere rallysupporters gaan :P, geen foto's dus helaas en geen compilatie :)

Euhhmmm Jan, rijbewijs krijgen? :wink: :lol:

Wel mooi dat Theo start in de WRC. Ben wel benieuwd hoe hard die zal gaan. Theo kan in alles hard gaan dus wie weet.
mantaboy

Berichtdoor Jan » za apr 02, 2005 19:06

@ Jean-Pierre: Ik heb net nog ff rijles van m'n vader gekregen omdat ik sind 6 weken bij een autobedrijf werk. Ging wel lekker, zelfs iets te :P

Als er nu eens geen politie was, dan kwam ik volgende week met de auto :mrgreen:
Jan

Berichtdoor Wolter » za apr 02, 2005 19:25

Subaru Rullezzz!!! schreef:@ Jean-Pierre: Ik heb net nog ff rijles van m'n vader gekregen omdat ik sind 6 weken bij een autobedrijf werk. Ging wel lekker, zelfs iets te :P

Als er nu eens geen politie was, dan kwam ik volgende week met de auto :mrgreen:

Ook wel erg dat ik inmiddels al in 7 verschillende auto's gereden heb en dat voordat ik zelfs met ''echte'' rijles begonnen ben. :wink:
Wolter

Berichtdoor Bartje » za apr 02, 2005 21:55

OH :shock: Verschrikkelijk :roll: :lol:
Bartje

Berichtdoor Jan » za apr 02, 2005 22:10

Kan iemand mij mischien een plattegrond van vorig jaar sturen,zodat ik een beetje weet waar de proeven zijn :?: (en jah ik koop echt wel een info-pakket :wink: )

Alvast Bedankt :D
Jan

Berichtdoor mantaboy » ma apr 04, 2005 11:26

Wolter schreef:
Subaru Rullezzz!!! schreef:@ Jean-Pierre: Ik heb net nog ff rijles van m'n vader gekregen omdat ik sind 6 weken bij een autobedrijf werk. Ging wel lekker, zelfs iets te :P

Ook wel erg dat ik inmiddels al in 7 verschillende auto's gereden heb en dat voordat ik zelfs met ''echte'' rijles begonnen ben. :wink:

Ik merk dat het inderdaad waar is wat ze over de politie bij jullie zeggen. :wink: :lol:

Als je naar Almere komt: Veel plezier!
mantaboy

Berichtdoor Biturbo » ma apr 04, 2005 14:46

Over Politie gesproken, Pas maar weer op bij de A6 nabij het service terrein, vorig jaar waren ze bij afslag Almere stad verstoppertje aan het spelen, dus....... :evil:
Biturbo

Berichtdoor Niels2 » ma apr 04, 2005 16:49

Biturbo schreef:Over Politie gesproken, Pas maar weer op bij de A6 nabij het service terrein, vorig jaar waren ze bij afslag Almere stad verstoppertje aan het spelen, dus....... :evil:

Je gewoon aan de regels houden, geen probleem!?
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor larsjuhhh » ma apr 04, 2005 18:00

Vorig jaar stonden ze ook achter een afrit! was volgens mij de afrit bij de proef die omleggen was met zand naast het industrieterrein. Vorig jaar ging de flitspaal die daarstond wel tekeer. Bekant iedereen was wel geflits toen. Ik denk dat ze dit jaar er ook zullen staan.
---->Rally 4 ever<---
Lars van Gastel
Steenbergen
larsjuhhh

Berichtdoor Biturbo » ma apr 04, 2005 21:56

Niels2 schreef:
Biturbo schreef:Over Politie gesproken, Pas maar weer op bij de A6 nabij het service terrein, vorig jaar waren ze bij afslag Almere stad verstoppertje aan het spelen, dus....... :evil:

Euh, de A6 gaat daar ongeveer over van 120 naar 100 kmh!!! :roll:

En op die dag zijn ze echt goed in verstoppertje spelen bij de afrit.
Biturbo

Berichtdoor mantaboy » ma apr 04, 2005 22:21

Ze zijn nooit goed genoeg, hou me tijdens de rally's goed aan de snelheid. Dat is tevens goed voor de toekomst.
mantaboy

Berichtdoor Niels2 » di apr 05, 2005 7:46

Biturbo schreef:
Niels2 schreef:

Euh, de A6 gaat daar ongeveer over van 120 naar 100 kmh!!! :roll:

Ja, en? Het is mogelijk om snelheid te minderen met een auto (echt waar).
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Johnny » di apr 05, 2005 17:14

Zit net de startlijst te bekijken, en mis v/d Heuvel!!
Klopt dat.
Johnny

Berichtdoor Wolter » di apr 05, 2005 18:14

Johnny schreef:Zit net de startlijst te bekijken, en mis v/d Heuvel!!
Klopt dat.

Van de nieuwsrubriek op deze site:

Na de succesvol verlopen eerste editie in 2004 vonden de organisatoren van het Hypohuis Rally Open de tijd rijp om de LG Almere Rally dit seizoen op de kalender van het nationaal kampioenschap te zetten. Dat garandeert meteen een indrukwekkend deelnemersveld. Vrijwel alle van de 46 voor het kampioenschap ingeschreven rijders beginnen zondag 10 april aan de elf klassementsproeven tellende rally. Als eerste gaat om 12.00 uur Erik Wevers van start, met zijn Toyota Corolla WRC winnaar van de eerste ronde van de titelstrijd. Net als drie weken eerder zal hij veel tegenstand mogen verwachten van Mitsubishi-rijder Peter Bijvelds, maar ook van twee nieuwe rijders met 300 pk sterke, vierwielaangedreven World Rally Cars. Met een Subaru Impreza WRC zorgt de Brit Dave Turnbull namelijk voor een onvervalst internationaal tintje, terwijl ex-rallysprintkampioen Theo van den Berg in Almere voor het eerst achter het stuur van een zelfde bolide kruipt.

Daar staat ook geen vd. Heuvel. Dus het lijkt me dat het klopt. Vd. Heuvel rijdt btw ook niet het HRO dit jaar.
Wolter

Berichtdoor Holkers » di apr 05, 2005 18:31

vd. heuvel heeft de ZZR gebruikt om de auto te testen (met gemengde resultaat...) en gaat enkele WK en EK wedstrijden rijden. voor de rest geen Nederlandse wedstrijden (GTR en Barneveld misschien)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden