admin schreef:StevenK schreef:Ik vind het jammer dat de Trophy niet doorgaat, maar het stuit me vooral tegen de borst dat de organisatie het nodig vindt ook meteen maar modder te gaan gooien, want daar is niemand bij gebaat !
Geloof me als ik zeg dat er veel en veel meer speelt en jullie niet van het complete verhaal op de hoogte zijn.
Als je een rallykampioenschap organiseert moet je zelf zorgen dat je aan goede voorwaarden bij wedstijden komt. En organisatoren, sponsoren en deelnemers maken zelf uit of ze willen meedoen of niet. Dat kan dan heel teleurstellend zijn mischien, maar zolang er geen afspraken worden gebroken ofzo valt er niemand iets te verwijten. Zo is het nou eenmaal.
Niettemin vind ik het ook jammer dat de Trophy niet doorgaat. Als je de toppers van NL en Belgie samenvoegt heb je toch een stuk indrukwekkender startveld. Nu gaat Tsjoen weer met 2 vingers in zijn neus Belgisch kampioen worden, waar hij er eerst toch een uit zn neus moest halen om Wevers voor te blijven. In NL moeten we maar hopen dat Bijvelds serieus de strijd wil aangaan, en ben ik benieuwd wat vd Heuvel gaat doen.