Benelux 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Werner » do feb 17, 2005 11:49

admin schreef:
StevenK schreef:Ik vind het jammer dat de Trophy niet doorgaat, maar het stuit me vooral tegen de borst dat de organisatie het nodig vindt ook meteen maar modder te gaan gooien, want daar is niemand bij gebaat !

Geloof me als ik zeg dat er veel en veel meer speelt en jullie niet van het complete verhaal op de hoogte zijn.

Als je een rallykampioenschap organiseert moet je zelf zorgen dat je aan goede voorwaarden bij wedstijden komt. En organisatoren, sponsoren en deelnemers maken zelf uit of ze willen meedoen of niet. Dat kan dan heel teleurstellend zijn mischien, maar zolang er geen afspraken worden gebroken ofzo valt er niemand iets te verwijten. Zo is het nou eenmaal.

Niettemin vind ik het ook jammer dat de Trophy niet doorgaat. Als je de toppers van NL en Belgie samenvoegt heb je toch een stuk indrukwekkender startveld. Nu gaat Tsjoen weer met 2 vingers in zijn neus Belgisch kampioen worden, waar hij er eerst toch een uit zn neus moest halen om Wevers voor te blijven. In NL moeten we maar hopen dat Bijvelds serieus de strijd wil aangaan, en ben ik benieuwd wat vd Heuvel gaat doen.
Werner

Berichtdoor mantaboy » do feb 17, 2005 13:49

Tja, tegenvallend zijn het aantal buitenlandse toppers. Bv. een Tsjoen die niet start in de BHV die wel meeteld. Dan word je als nederlandse organisator toch wel benadeelt terwijl de rijders uit nederland wel in Belgie aan de start staan. Daarbij door het incident Tsjoen het wegvallen van een sponsor. Dan word het erg moeilijk nog wat voor elkaar te krijgen.

Inderdaad wat John mededeeld, je gaat entree heffen, probeert daardoor een aantal leuke voorwaarden te geven aan de buitenlandse deelnemers en vervolgens komen ze niet. Dan kan je het publiek ook eigenlijk niet geven waar ze voor komen. Dat is jammer. Dit is dan wel mijn persoonlijke visie op het geheel.

Jammer, maar ook heel begrijpelijk. Nu maar hopen dat F. Verhoeven ism CO2 iets meer voor elkaar krijgt.
mantaboy

Berichtdoor Werner » vr feb 18, 2005 12:01

Maarja, als een kampioenschap van 1 team en 1 sponsor moet afhangen is het zowiezo een beetje magertjes, nietwaar?
Werner

Berichtdoor mantaboy » vr feb 18, 2005 14:16

Dat is niet wat ik zeg Werner. Door het incident Tsjoen is er 1 sponsor weggevallen. Maar voor zover ik begrepen heb wel een die toch flink wat geld in het kampioenschap stak.
mantaboy

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden