Speed & Design

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor clemens » ma nov 29, 2004 11:38

antoine schreef:
clemens schreef:Het was ook mijn eerste keer Speed en Design...

Vond het wel aardig maar meer ook niet..

Kleine fotoimpressie staat inmiddels online.

clemens.
AchterHetLint

ff je profiel aanpassen.Ik denk dat er geen http:// voor je link staat.

Oke..bedankt :wink:
clemens

Berichtdoor joostkusters » ma nov 29, 2004 12:00

Als eerste bedank ik sylvia subaru gek bos(was zaterdag jarig), marco C2 carper, john rallyoverzicht, armand XS en gerard rallymuseum, die mij geweldig geholpen hebben, super wat een inzet,
de rijders van de aktie arena ook. en niet te vergeten de vele officials, gecoordineerd door piet oostvogels
maar ook alle eigenaren van de wagens die er stonden en de zuiderzee rallyboog, en de motoren van brouwer
toch hoor ik al dat de rally op deze beurs een toekomst heeft.
meer mensen willen helpen,
Voor mij een insperatie om toch door te gaan,
als we met een hoop mensen wat inzet kunnen tonen, zullen we meer speed op speed en design krijgen,
allemaal tot snel ik vond het fantastisch, en ik denk dat we nieuwe mensen nieuwsgierig voor de rally hebben gevonden
daar doen we het toch ook voor,
joostkusters

Berichtdoor Wout de Klerk » ma nov 29, 2004 12:15

antoine schreef:Jammie, jammie een metro :D

Ik ben benieuwd hoe Joop er volgend jaar mee rijdt, ik ben niet op de S&D geweest, maar heb de auto 2 maanden geleden in de werkplaats van Joop bekeken, en het beloofd heel veel goeds.
Het is een auto uit Nieuw Zeeland, en was nog zo goed als nieuw, iets van 8000 circuit hobby mijltjes gereden.
Nu omgebouwd naar links gestuurd, en ik moet zeggen, heel netjes gedaan.
Wout de Klerk

Berichtdoor Turboboost » ma nov 29, 2004 12:35

Ik heb in duitsland vernomen van de eigenaar van de metro aldaar dat het rijden met deze auto gigantisch veel geld kost. :? Hopelijk zien we deze metro toch regelmatig ergens verschijnen. :D
Turboboost

Berichtdoor SylviaVisser » ma nov 29, 2004 12:59

V.D.G Rally team schreef:Mijn auto zou er staan. Maar is vorige week verkocht en rijd nu in denemarken. Dus zodoende geen saxo.Wij waren er al vroeg het was ook niet druk. Maar het viel mij tegen ze moet gewoon meer autosport laten zien. Ook moeten er meer stands komen van bedrijven die iets laten zien hoe je een motor en kop bewerkt. Niet van de kraampjes met neon verlichting en uitlaten dat spul kun je bijna op elke hoek van de straat kopen [ zo gezegd] Wij zelf zijn ook met een opzet bezig om volgend jaar
een rally/autosport show te organiseren als er mensen zijn die daar zijn of haar auto willen neer zetten laat het weten.
Het gaat alleen over autosport en zal als alles goed gaat rond sept zijn.

Dan zet ik vast mijn telefoon uit........
SylviaVisser

Berichtdoor SylviaVisser » ma nov 29, 2004 13:01

Subaru Rullezzz!!! schreef:Ik ben er vrijdag al heen geweest, het was mn eerste keer, en ik denk ook de laatste helaas. De auto's waren wel mooi om te zien maar als je dan kijkt wat er bij de rally afdeling te zien is... :( Echt , ik had gedacht dat rally- xs ff goed zou uitpakken maar er was alleen maar een poster bij de kraam van het Rallyjaarboek. Het viel me dus een beetje tegen. Die meiden bij de passie-kraam waren trouwens wel toppie :!: :D Vooral die blonde als ze op de foto ging :P .

De live Arena was trouwens wel mooi, alleen jammer van de rallyauto's, de peugeotjes en volvo's deden het goed, maar zouden de iets "grotere" voertuigen het niet beter doen bij het publiek qua auto's? Ik zeg verder geen kwaad woord hoor over de volvo's en peugeotjes. Vond dat Kroeze weer aardig scheef ging :D en de grijze peugeot van (...) :oops: was ook mooi! 8)

Altijd blij met elk stukje opbouwend kritiek, kan ik niet anders dan zeggen: help eens een jaartje mee, steek de handen uit de mouwen....
Alle tips en tricks zijn welkom!
SylviaVisser

Berichtdoor John Raven » ma nov 29, 2004 13:11

SylviaBos schreef:
Subaru Rullezzz!!! schreef:Ik ben er vrijdag al heen geweest, het was mn eerste keer, en ik denk ook de laatste helaas. De auto's waren wel mooi om te zien maar als je dan kijkt wat er bij de rally afdeling te zien is... :( Echt , ik had gedacht dat rally- xs ff goed zou uitpakken maar er was alleen maar een poster bij de kraam van het Rallyjaarboek. Het viel me dus een beetje tegen. Die meiden bij de passie-kraam waren trouwens wel toppie :!: :D Vooral die blonde als ze op de foto ging :P .

De live Arena was trouwens wel mooi, alleen jammer van de rallyauto's, de peugeotjes en volvo's deden het goed, maar zouden de iets "grotere" voertuigen het niet beter doen bij het publiek qua auto's? Ik zeg verder geen kwaad woord hoor over de volvo's en peugeotjes. Vond dat Kroeze weer aardig scheef ging :D en de grijze peugeot van (...) :oops: was ook mooi! 8)

Altijd blij met elk stukje opbouwend kritiek, kan ik niet anders dan zeggen: help eens een jaartje mee, steek de handen uit de mouwen....
Alle tips en tricks zijn welkom!

Ik sluit me hierbij aan: leuk kritiek, maar kom eens meehelpen!

En qua auto's: vind je dan niet dat je andere mensen te kort doet door alleen grote auto's te wensen? Bovendien zouden de auto's van De Winkel en Smits ook aanwezig zijn, maar wegens bekende redenen moesten die verstek laten gaan.

We mogen blij zijn dat mensen zoals Joost, Sylvia en de rest dit oppakken, anders was er NIETS geweest op de S&D.

Dus een ieder met - het liefst - opbouwende kritiek: meld je bij Joost en kom volgend jaar meehelpen, dan kunnen we nog meer rally laten zien!

gr. JR
John Raven

Berichtdoor SylviaVisser » ma nov 29, 2004 13:20

... en voor de mensen die zoveel hebben te vertellen; bellen mag ook.
SylviaVisser

Berichtdoor billy » ma nov 29, 2004 14:11

Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat de kritiek weggeslagen wordt met termen als "help maar mee".

Het is een CONSUMENT die geld betaald om binnen te komen en is dan teleurgesteld over datgene wat hij of zij te zien krijgt. Als dat al niet meer gezegd mag worden?!!?

Vooropgesteld: ik weet ook wel dat je het niet iedereen naar de zin kunt maken, maar je kunt je tenminste wel eens verdiepen in de kritiek die gespuit wordt.

Nu lees ik dat er naast S&D nog een andere autosportbeurs georganisseerd zal gaan worden door VDG. En dat is omdat hij op S&D niet vindt waarvan hij denkt dat er vraag naar is. Is dat dan de oplossing?
William Heeren
billy

Berichtdoor Hein » ma nov 29, 2004 14:23

billy schreef:Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat de kritiek weggeslagen wordt met termen als "help maar mee".

Billy, ik denk dat je hier de plank misslaat. Ik ben zelf niet naar Utrecht geweest, dus kan feitelijk alleen maar afgaan op wat ik hier lees. Kritiek hebben is goed. Ik weet ook zeker dat er geluisterd, c.q. goed gelezen, word. Dus de kritiek wordt zeker niet weggewuifd.

Wat hier bedoeld wordt is, volgens mij, het volgende:

Als er nog meer mensen meehelpen is de rallysport volgend jaar nog meer vertegenwoordigd en wordt het alleen maar beter.

Vergelijkingen met, zoals ik eerder las, Essen en het organiseren van eigen beurzen lijken mij voorlopig geen goed idee, bovendien staat volgend jaar ook nog Race & Rally in Den Bosch voor de deur.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor SylviaVisser » ma nov 29, 2004 14:29

Wij slaan de kritiek niet weg, maar staan open voor de suggesties die daar uit voort zouden kunnen komen.

We krijgen hier kritiek van rally minnend nederland en niet van de betalende consument.
SylviaVisser

Berichtdoor billy » ma nov 29, 2004 14:33

Ok, dan heb ik dat verkeerd begrepen, en als gevolg daarvan niets gezegd.
William Heeren
billy

Berichtdoor Holkers » ma nov 29, 2004 18:50

Is de essentie van S&D niet om de jongeren te vermaken?
Door te laten zien wat er te doen en nieuw is op het gebied van tuning, styling en autosport.
Dus als wij als rallyfans enkele auto's te zien krijgen mogen we er wel blij mee zijn. Ben er niet geweest maar waren er ook rally-cross auto's? waren er ook andere klasses van de autosport in Nederland?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Maarten » ma nov 29, 2004 18:57

De enige disciplines die echt nadrukkelijk aanwezig waren uit de autosport was de rallysport en het ovalracen.
Autoracerij was niet veel vertegenwoordigd, rallyracing en autocross nagenoeg helemaal niet.
Maarten

Berichtdoor joostkusters » ma nov 29, 2004 19:08

Ik roep al jaren dat we met de rallysport op s&d de racerij voorbij gaan, ik hoop dat dit ook lukt,
Iedereen mag ook weten dat dit vanuit mij komt en niet door de organisatie ingehuurd, anders stonden er nagenoeg geen rallywagens
de meeste toegangers betalen om uitgebouwde golfjes te zien,
moeten er maar meer rallyliefhebbers komen, dan krijg ik misschien ooit us wat betaald, whahahahahh
joostkusters

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl