Euregio Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor ExTaxi » zo nov 07, 2004 23:17

Heeeheee, eindelijk Frits van Eerd eens geen pannen en goed gereden. 3e plaats, niet meer dan mogelijk dus voor Frits, netjes!! Moet hem een goed gevoel geven.

Laarhuis slechts 5 sec. trager dan Haverkate, zou die auto van Laarhuis gewoon veel beter lopen of went Jeroen zo snel aan die auto?? Knap hoor!
ExTaxi

Berichtdoor erikjan » zo nov 07, 2004 23:23

ik hoorde langs de proef iemand vertellen dat Haverkate vorig seizoen ook van die vlammen had.

erg sterke prestatie van Laarhuis overigens, ik hoop dat de Ibiza zo goed bevallen is dat het hele seizoen 2005 ermee gereden kan gaan worden..

ps. wie weet wat de uitvalsoorzaak van de Citroen C2 is ?
het ding klinkt trouwens niet erg spectaculair, vergeleken met bijvoorbeeld de Saxo's ...
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor Marf » zo nov 07, 2004 23:44

Turboboost schreef:
Leuke rallydag gehad, omdat ik mijn auto moest stallen bij 1 van de vip tenten, moest ik helaas verplicht op het industrieterrein blijven, maar dat was zeker de moeite waard.

Dan ben jij zeker de eigenaar van die rooie Sub met die witte velgen? Mooie auto. Heb je niet kunnen regelen dat je wat gasten rond mocht rijden over de proef, lijkt me altijd leuk.

Ik heb ook bij die haarspeldbocht bij de start gestaan en heb hier Jasper v.d. Heuvel toch wel heel erg dwars door de bocht zien gaan. Ik zal deze week het filmpje even on-line zetten waarin hij driftend door de bocht gaat en ondertussen nog even a là Carlos met 1 hand uit het raam naar het publiek zwaait.
Marf

Berichtdoor Maarten » zo nov 07, 2004 23:54

erikjan schreef:Wat heeft vMuilwijk trouwens steeds met z'n rechtervoorwielophanging,

eerst een lekke band op de 1e proef Diamantstraat, om op de 2e keer Diamantstraat met een voorwielophanging op bijna 45 graden langs te komen... :?

Afgebroken schokdemper voor Muilwijk :roll:

Wij gingen niet echt lekker van start met allerlei problemen op KP1 (Sprint, 205, no. 133) waarvan de lekke band het meest significante was. Toch verder kunnen gaan met iets minder problemen op KP2, waar het hier een daar lekker glijden was.
KP3 was iets minder door de lange rechte stukken maar op KP 4 en 5 konden we er nog even goed voor gaan zitten. In elk geval toch gefinisht dus met een lekker gevoel de winter in :D
Maarten

Berichtdoor kraats » zo nov 07, 2004 23:55

erikjan schreef:ik hoorde ...............

ps. wie weet wat de uitvalsoorzaak van de Citroen C2 is ?
het ding klinkt trouwens niet erg spectaculair, vergeleken met bijvoorbeeld de Saxo's ...

====================
Veelal is men met de C2 uitgevallen met bakproblemen maar door het werk dat door de broer van Folkert.... (Forummer vdG :lol: ) is verricht is dat niet het probleem.

Maar door een niet al te slimme actie kost het hen deze keer de motor, denk ik. Hij rookte al bij de finish van de proef en men had al koelvloeistofverbruik voor de start van de volgende, en toch issie toen gestart..... gaat weer veel te veel geld kosten :cry:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor hardenberg » ma nov 08, 2004 1:05

:lol: Wat ging Bouwmeester de laatste proef tekeer! Een topper in de rallysprint!!!
hardenberg

Hardenberg

Berichtdoor hardenberg » ma nov 08, 2004 2:23

erikjan schreef:leuke rallydag gehad op de Diamantstraat in Hengelo, al was het wel wat lang staan van 9.30u tot 17.00u :oops:

doordat de proef nu andersom verreden werd bleek de snelheid nabij de Skoda-garage fors lager te liggen, helaas :cry:

desalniettemin enorm genoten, vooral van het duo Ibiza's, alle achterwielaandrijvers, en die supersnelle Seicento :P

toppertje van de dag: vdHeuvel jr. die bij de haarspeld met 1 hand de bocht omkomt, alleen nooit geweten dat je dan je linkerhand uit het geopende raam mag steken :?:

official van de dag: de dame die bij de blinde publieksoversteek vingers opstak voor het aantal auto's dat in aantocht was...

blondje van de dag: de trut die overstak, samen met ega, door een official wordt teruggestuurt, vervolgens de historische woorden spreekt : er komt toch niets aan van rechts, terwijl 3 rallyauto's van links in aantocht zijn....
hoe blond kun je zijn :roll:

leuke afsluiting van een rallyseizoen, en ik heb de traditionele Eurogio-kluuntocht naar Hardenberg NIET gemist... 8)

Ik dacht dat jij wel meer hart voor Hardenberg had gehad, Collendoorn was het afgelopen jaar toch een van de mooiste proeven, IK hoop wel dat er volgend jaar nog weer wordt gereden in het mooiste stukje Nederland. helaas zijn de mooiste proeven hier nog steeds niet gereden; wellicht in de toekomst?
hardenberg

Bouwmeester

Berichtdoor hardenberg » ma nov 08, 2004 2:29

Wat heeft Bouwmeester een prima wedstrijd gereden, 1e tijd algemeen op de laatste KP met een verouderde groep N. Sierra!
hardenberg

Re: Bouwmeester

Berichtdoor kraats » ma nov 08, 2004 11:03

hardenberg schreef:Wat heeft Bouwmeester een prima wedstrijd gereden, 1e tijd algemeen op de laatste KP met een verouderde groep N. Sierra!

==================
Groep N?

Hmm wel vreemd dat tegenwoordig een relatief goedkope groep N auto een groep A auto het snot voor de ogen rijdt.....
Wel leuk dat die groep A's tegenwoordig trager zijn op de proeven.
Greetz Theo,
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor kraats » ma nov 08, 2004 11:44

Het was me het dagje wel weer.... :lol:

We zijn geëindigd als 3de in de N3. Dat is bij normale omstandigheden echt het hoogst haalbare, met een astra.

Wel de hele dag eigenlijk actie zo op de service;

Vooral het wisselen van de bak bij Stegeman was het wel helemaal. Normaal gesproken niet echt lastig maar het was nu wel compleet feest. Eerst werd er een bak vlot ingestoken die een onderdeel miste, de volgende bak wilde er maar niet in, ook niet na een paar aanpassingen.
Vervolgens worden er onderdelen van de ene in de andere bak gemonteerd en wordt die bak dan eindelijk ingebouwd. Dit kon alleen maar door de goede samenwerking tussen de teams van Stegeman en Hof. Uiteindelijk reed de auto weg en was het nog afwachten of het wel op tijd was. En als dan het telefoontje komt... "We zijn precies op tijd en alles werkt naar behoren, en iedereen die geholpen heeft bedankt"... is de sfeer natuurlijk helemaal super.
En als je al het geneuzel even wegdenkt gebeurde het wisselen in een wereldtijd, er is geklokt. :lol:
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

Berichtdoor nkroeze » ma nov 08, 2004 12:24

Helaas ging bij ons de versnellingsbak stuk op proef 4 (3e versnelling kapot) waarna hij op proef 5 helemaal vast sloeg en het dus einde verhaal was.

Doordat mijn grootste concurrenten ook niet tot scoren kwamen (wat ze nodig hadden) ben ik wel 2e gebleven in de eindstand van de VOCH, dus een somber einde van een absoluut top seizoen, want dit had ik niet durven dromen in het begin van dit jaar.....
nkroeze

Berichtdoor Turboboost » ma nov 08, 2004 13:12

Vooral het wisselen van de bak bij Stegeman was het wel helemaal. Normaal gesproken niet echt lastig maar het was nu wel compleet feest. Eerst werd er een bak vlot ingestoken die een onderdeel miste, de volgende bak wilde er maar niet in, ook niet na een paar aanpassingen.
Vervolgens worden er onderdelen van de ene in de andere bak gemonteerd en wordt die bak dan eindelijk ingebouwd. Dit kon alleen maar door de goede samenwerking tussen de teams van Stegeman en Hof. Uiteindelijk reed de auto weg en was het nog afwachten of het wel op tijd was. En als dan het telefoontje komt... "We zijn precies op tijd en alles werkt naar behoren, en iedereen die geholpen heeft bedankt"... is de sfeer natuurlijk helemaal super.
En als je al het geneuzel even wegdenkt gebeurde het wisselen in een wereldtijd, er is geklokt.

Schijnbaar zijn ze er abbonee op ofzo, want dat zelfde hadden we 3 jaar terug ook al in de euregio(toen nog met de corsa). Toen was het een baksteun die het euvel veroorzaakte, en ook net op tijd bij de volgende TC. :D

mooi werk hoor!
Turboboost

Berichtdoor Wout de Klerk » ma nov 08, 2004 14:04

[quote

En wat vertrok Veenhuizen raar op KP1, later op die KP zat er veel meer vaart in.
quote]

Hij had problemen met de koppeling, die de ene keer wel goed en de andere keer weer niet goed oppakte.
Wout de Klerk

Berichtdoor Maarten » ma nov 08, 2004 15:04

En wanneer nog iemand nog wat kb-tjes op zijn geheugenkaart over had om een foto van ons te schieten dan zie ik de foto's graag in mijn mailbox verschijnen 8)

Dick heeft in elk geval een mooie gemaakt van ons minder mooie rechtervoorwiel :mrgreen:
Maarten

Berichtdoor Niels2 » ma nov 08, 2004 15:34

Wout de Klerk schreef:
Niels2 schreef:
En wat vertrok Veenhuizen raar op KP1, later op die KP zat er veel meer vaart in.

Hij had problemen met de koppeling, die de ene keer wel goed en de andere keer weer niet goed oppakte.

Dat verklaart een hoop.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden