Euregio Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Wolter » di nov 02, 2004 16:48

Niels2 schreef:
stefan schreef:heey, weet iemand al, waar de klassementsproeven zijn? behalve dan hengelo, delden en goor? delden neem ik aan: proefje bentelo? waar ze vorig jaar als eerste overheen moesten? en in hengelo, de proef, die ze zaterdagsavond verreden bij boeldershoek? :shock: of zal et alleen de proef zijn bij de makro? wie weet het???? greetz stefan! :roll: !

*Muggeziften* er is geen proef in Goor.

Van rallysport.nl:

Hengelo verreden wordt, start Boers opnieuw met de Groep A-Subaru Impreza WRC 2000 van
het Masimique Subaru Team. Afgelopen zaterdag was het team volop in training voor de EuRegio
Rally die op zondag 7 november a.s. rondom Hengelo, Delden en Goor verreden gaat worden.

Laten we gewoon gemeente Hof van Twente zeggen. Dan rijdt Wevers dus een wedstrijd in zijn thuisgemeente.:wink:
Maar zelf weet ik niet of het wel of niet een stukje in Goor is. Ben namelijk nog nooit bij die rally geweest. Wil dit jaar wel gaan :D
Wolter

alternatieve route

Berichtdoor Aart » wo nov 03, 2004 0:56

Voor de lokaal bekenden, kun je ook via route “C” naar Hoevelaken zelf rijden.

Hou dan in Hoevelaken richting Terschuur / Voorthuizen aan.

Dit is de oude weg naar Apeldoorn.

In Barneveld kun je de A1 weer op ( bij McDonalds A30 ).
Aart

Berichtdoor Raymondvanderploeg » wo nov 03, 2004 22:37

Waar is de service??? ik van een vriend vernomen (rallyteam Viets.nl) dat het ook bij de organisatie niet helemaal duidelijk is

Grt
Raymond
Raymondvanderploeg

Berichtdoor StevenK » wo nov 03, 2004 22:39

Raymondvanderploeg schreef:Waar is de service??? ik van een vriend vernomen (rallyteam Viets.nl) dat het ook bij de organisatie niet helemaal duidelijk is

Grt
Raymond

Dan moet die vriend van jou toch eens wat beter in z'n acceptatiebrief kijken.

De absolute vaste waarde in de Euregio-rally is zo lang als ik daar kom de service op het parkeerterrein van de Thales (Voorheen Hollandse Signaal), naast KP Twentekanaal-Zuid.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Raymondvanderploeg » wo nov 03, 2004 22:39

Ik geef het gelijk door :wink:
Raymondvanderploeg

Re: Euregio Rally 2004

Berichtdoor kraats » wo nov 03, 2004 22:42

djgando schreef:Kan iemand me misschien uitleggen of het definitief doorgaat?? Ik las namelijk ergens dat de wedstrijd misschien niet door zou gaan vanwege geld/sponsorproblemen!

Is er wat waar van dat verhaal of is alles nu wat betreft de wedstrijd rond???
Ik zou het heel erg jammer vinden als Euregio niet door ging, omdat dit voor mij een thuis rally is die ik zowat op de fiets kan bezoeken.

grtz Martijn ter Boo

=================
Pak je fiets maar vast.... :shock:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Maarten » wo nov 03, 2004 23:56

StevenK schreef:
Raymondvanderploeg schreef:Waar is de service??? ik van een vriend vernomen (rallyteam Viets.nl) dat het ook bij de organisatie niet helemaal duidelijk is

Grt
Raymond

De absolute vaste waarde in de Euregio-rally is zo lang als ik daar kom de service op het parkeerterrein van de Thales (Voorheen Hollandse Signaal), naast KP Twentekanaal-Zuid.

Nee er staat Wachtpark en Start/Finish in de Acceptatiebrief 8)
Maar het stond in elk geval wel vermeld in het Bijzonder Reglement.
Maarten

Berichtdoor StevenK » do nov 04, 2004 0:09

Maarten schreef:
StevenK schreef:

Grt
Raymond

Nee er staat Wachtpark en Start/Finish in de Acceptatiebrief 8)
Maar het stond in elk geval wel vermeld in het Bijzonder Reglement.

Je hebt gelijk. Toch lastig, lezen als je migraine hebt.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Raymondvanderploeg » do nov 04, 2004 20:41

Ja waar is het nu dan ?
Raymondvanderploeg

Berichtdoor StevenK » do nov 04, 2004 20:48

Raymondvanderploeg schreef:Ja waar is het nu dan ?

Nog steeds op het Thales v.h. Hollandse Signaal terrein
StevenK
Site Admin

Re: alternatieve route

Berichtdoor Werner » vr nov 05, 2004 16:10

Aart schreef:Voor de lokaal bekenden, kun je ook via route “C” naar Hoevelaken zelf rijden.

Hou dan in Hoevelaken richting Terschuur / Voorthuizen aan.

Dit is de oude weg naar Apeldoorn.

In Barneveld kun je de A1 weer op ( bij McDonalds A30 ).

Ik ga lekker met de trein vanuit Rotterdam. Nog ff lekker tukken, en dan ik Hengelo de treintaxi pakken naar het industrieterrein. Als ik tegen de chauffeur 'diamantstraat' roep, een straatnaam die ik op de site ben tegengekomen, volgens mij als start/finischplaats, dan dacht ik dat ik op loopafstand (en ik kan best een beetje doorlopen) zowel de service als de industrieproef heb. Kan iemand mij dat bevestigen dan wel ontkennen?
Werner

Berichtdoor nkroeze » vr nov 05, 2004 16:24

Dat is de goede straat inderdaad, probeer vanaf de "onderkant" te komen, vanaf McDonalds zijde, dat zal hij wel weten :)
nkroeze

Ja lekkere organisatie!?

Berichtdoor djgando » vr nov 05, 2004 16:36

Ik ben vanuit me School ff door gereden naar de Waarbeek, omdat op de site stond dat je ook op de vrijdag een infopakket kon ophalen. Kom ik daar, geen infopakket, niemand van de organisatie..... Gaat lekker hoor

De Conradproef ( Twentekanaal) ligt er mooi bij, alleen kan het op sommige stukken erg glad zijn, met name bij links 3 into rechts 3 combinatie voor de chicane

Uw alleen veel plezier, en zie jullie zondag

( ben te herkennen aan me MINI rally shirt)

de groeten, Martijn
djgando

Re: Ja lekkere organisatie!?

Berichtdoor nkroeze » vr nov 05, 2004 16:53

djgando schreef:Ik ben vanuit me School ff door gereden naar de Waarbeek, omdat op de site stond dat je ook op de vrijdag een infopakket kon ophalen. Kom ik daar, geen infopakket, niemand van de organisatie..... Gaat lekker hoor

De Conradproef ( Twentekanaal) ligt er mooi bij, alleen kan het op sommige stukken erg glad zijn, met name bij links 3 into rechts 3 combinatie voor de chicane

de groeten, Martijn

Verrassend he? Het verkennen is nog niet eens begonnen, dus waarom zouden ze nu al wat verkopen? Dat snap je zelf misschien ook wel?

En industrie is altijd glad in de Euregio (evenals alle andere proeven, remember Bentelo vorig jaar mede deelnemers? 8) )
nkroeze

Re: Ja lekkere organisatie!?

Berichtdoor rallyboy » vr nov 05, 2004 16:54

nkroeze schreef:
djgando schreef:Ik ben vanuit me School ff door gereden naar de Waarbeek, omdat op de site stond dat je ook op de vrijdag een infopakket kon ophalen. Kom ik daar, geen infopakket, niemand van de organisatie..... Gaat lekker hoor

de groeten, Martijn

Verrassend he? Het verkennen is nog niet eens begonnen, dus waarom zouden ze nu al wat verkopen? Dat snap je zelf misschien ook wel?

En industrie is altijd glad in de Euregio (evenals alle andere proeven, remember Bentelo vorig jaar mede deelnemers? 8) )

volgens mij kun je bij het tankstation tussen delden en bentelo al info krijgen.
rallyboy

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden