didi wrote Wie van de Nederlanders heeft er ooit zoveel gepresteerd in Ypres als bijvelds..... Volgens mij niemand...
Stacey??? Totdat ..............
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
didi wrote Wie van de Nederlanders heeft er ooit zoveel gepresteerd in Ypres als bijvelds..... Volgens mij niemand...

antoine wrote:didi wrote Wie van de Nederlanders heeft er ooit zoveel gepresteerd in Ypres als bijvelds..... Volgens mij niemand...
Stacey??? Totdat ..............
EvoV6 wrote:
Volgens mij is het ook duidelijk dat PB loeiend hard kan rijden en inderdaad van de huidige rijders op internationaal vlak mooie dingen heeft laten zien en daar ben ik trots op. Dus laten we hem in ere houden.
Holkers wrote:
didi ? ? ? ? ? ?
merijnaldewereld wrote:
En hoeveel Dirk Rules bestaan er? Graag even je echte eigen naam (voor en achternaam) vermelden in je handtekening, zoals voor iedereen geldt.
Groeten,
V.D.G Rally team wrote:
Zet ze allemaal maar eens in de zelfde auto dan kijken wie het snelste is.
V.D.G Rally team wrote:
franky wrote:V.D.G Rally team wrote:
Zo werkt dat niet.
Zo zijn er mensen die met een voorwielaandrijver sneller zijn en andere met een achterwiel aandrijver en ook weer mensen die alleen met een 4wiel overweg kunnen. Dan is dat nog maar de grove indeling. Een ouderwetse 205 reageert ook weer heel anders dan een Golf Kitcar.
enzenz.
kraats schreef:geef ze allemaal dezelfde B ascona o.i.d. en daarna een Astra o.i.d. en dan een Evo groep N o.i.d.
We hebben al eens zoiets dergelijks gehad maar toen reed Cor Euser alle rallyrijders zoek op de rallyproef.....
Er zullen er een paar hevig door de mand vallen. Maar ik zou ook niet mee kunnen komen, laat dat ff duidelijk zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten