5e Vierhouten pallets Nederland Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Re: 5e Vierhouten pallets Nederland Rally

Berichtdoor admin » zo okt 17, 2004 20:55

billy wrote:
Patmeister wrote:

Een onderdeel aanpakken zou niet mogen...ok
regelement is regelment.
Maar dat valt niet in de catagorie,
s'ochtends opstaan voor de wedstrijd met al
een bepaald doel voor ogen....dat is in
mijn ogen echt iets totaal anders.

Als iemand het hier niet mee eens, graag
kom maar, leg maar uit.............

Patrick.
(Zal het niet meer over brommers hebben !)

Ik ben het daar niet mee eens.

Jasper is gefinished en heeft punten gepakt voor het kampioenschap.

Peter is (terecht) met zijn staart tussen zijn benen naar huis gegaan.

Dat is het verschil!!!!

Wat heeft Jasper hier mee te maken? Hij heeft in de GTR niet illegaal een onderdeel van een andere auto aan gepakt want hoe is het anders mogelijk op beide auto's op vier cilinders weer te laten weg rijden? Dat het niet zo slimme zet was om tegen de camera man uit te vallen betekend nog niet dat hij iets illegaals heeft gedaan. Hoe denk je dat je zelf reageerd als je een probleem hebt met je auto en je kampion kan worden?

Denk dat Billy niet eens weet of kan voorstellen wat er in je omgaat als je op zo'n hoog niveau rijd en je dan wel eens domme uitspraken kan doen.
admin
Site Admin

Re: 5e Vierhouten pallets Nederland Rally

Berichtdoor kraats » zo okt 17, 2004 21:04

Wat heeft Jasper hier mee te maken? Hij heeft in de GTR niet illegaal een onderdeel van een andere auto aan gepakt want hoe is het anders mogelijk op beide auto's op vier cilinders weer te laten weg rijden? Dat het niet zo slimme zet was om tegen de camera man uit te vallen betekend nog niet dat hij iets illegaals heeft gedaan. Hoe denk je dat je zelf reageerd als je een probleem hebt met je auto en je kampion kan worden?

Denk dat Billy niet eens weet of kan voorstellen wat er in je omgaat als je op zo'n hoog niveau rijd en je dan wel eens domme uitspraken kan doen.
================================
Je kunt direct gelijk krijgen van mij.
Maar je mag geen onderdelen van buiten de auto monteren, met welke reden dan ook.

Dat heeft hij toch wel gedaan?

En ik lees ergens dat Peter een restrictor verloren zou zijn?
Belachelijk, dat kan niet!!

Ik weet ook niet waarom Jasper er beter van zou worden wanneer hij anderen aanhoudt om het te constateren, maar dit noemen wij in de volksmond "matennaaien". Ik zie er ook geen voordeel in voor Jasper dus is het ook lekker zinloos.

Zeg even waar ik het verkeerd zie of wat gemist heb, want ik kan haast niet geloeven dat Jasper dit zou doen.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Re: Re: Re: Re: 5e Vierhouten pallets Nederland Rally

Berichtdoor billy » zo okt 17, 2004 21:06

admin wrote:
billy wrote:
Patmeister wrote:

regelement is regelment.

Patrick.

Dat is het verschil!!!!

Lees het topic van de GTR nog maar eens door. Daar zegt Sander toch echt dat zij een onderdeel aan Jasper hebben overhandigd.

En weer dat toontje van "jij weet niet hoe het zit, jij moet je eerst maar eens bewijzen."

Iedereen weet dat ik gelijk heb!! Er is geen speld tussen te krijgen, maar doe gerust dit soort uitspraken, je staat zelf voor paal.
William Heeren
billy

Re: Re: 5e Vierhouten pallets Nederland Rally

Berichtdoor billy » zo okt 17, 2004 21:10

kraats wrote:

================================
Je kunt direct gelijk krijgen van mij.
Maar je mag geen onderdelen van buiten de auto monteren, met welke reden dan ook.

Dat heeft hij toch wel gedaan?

En ik lees ergens dat Peter een restrictor verloren zou zijn?
Belachelijk, dat kan niet!!

Ik weet ook niet waarom Jasper er beter van zou worden wanneer hij anderen aanhoudt om het te constateren, maar dit noemen wij in de volksmond "matennaaien". Ik zie er ook geen voordeel in voor Jasper dus is het ook lekker zinloos.

Zeg even waar ik het verkeerd zie of wat gemist heb, want ik kan haast niet geloeven dat Jasper dit zou doen.

Volgens mij zei NKroeze dat Jasper deelnemers aanhield om te laten zien dat er iets niet klopte aan de auto van Peter.
William Heeren
billy

Berichtdoor nkroeze » zo okt 17, 2004 21:14

Klopt, dat heb ik gezegd ja, en dat is mij gisteravond gemeld door een navigator die zelf ter plekke was!
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor billy » zo okt 17, 2004 21:17

nkroeze wrote:
Klopt, dat heb ik gezegd ja, en dat is mij gisteravond gemeld door een navigator die zelf ter plekke was!

Dank je. Ik begon aan mezelf te twijfelen, en dat is slecht voor mijn enorme ego.

:)
William Heeren
billy

Berichtdoor kraats » zo okt 17, 2004 21:18

nkroeze wrote:

====================
Ik hoor dit nu uit allerlei hoeken, maar komt tot mij over of er meerdere "versies" zijn.
Maar mijn vraagtekens uit mijn vorige post staan nog steeds...
Greetz Theo,
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor nkroeze » zo okt 17, 2004 21:21

Theo, voeg me ff toe op de msn, dan leg ik het je even uit (mijn versie dan :))

nielskroeze @ hotmail.com (zonder spaties)
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Re: Re: Re: 5e Vierhouten pallets Nederland Rally

Berichtdoor billy » zo okt 17, 2004 21:23

kraats wrote:
nkroeze wrote:

====================
Ik hoor dit nu uit allerlei hoeken, maar komt tot mij over of er meerdere "versies" zijn.
Maar mijn vraagtekens uit mijn vorige post staan nog steeds...

Wat bedoel jij dan met meerdere versies?
William Heeren
billy

Berichtdoor kraats » zo okt 17, 2004 21:37

Wat bedoel jij dan met meerdere versies?
=======================
Daarmee bedoel ik dat er verschillende verhalen de ronde doen over hetgeen "gezien" of gehoord is.
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

Re: Re: Re: Re: Re: 5e Vierhouten pallets Nederland Rally

Berichtdoor admin » zo okt 17, 2004 21:47

billy wrote:
admin wrote:
billy wrote:
Patmeister wrote:

regelement is regelment.

Patrick.

Dat is het verschil!!!!

Lees het topic van de GTR nog maar eens door. Daar zegt Sander toch echt dat zij een onderdeel aan Jasper hebben overhandigd.

En weer dat toontje van "jij weet niet hoe het zit, jij moet je eerst maar eens bewijzen."

Iedereen weet dat ik gelijk heb!! Er is geen speld tussen te krijgen, maar doe gerust dit soort uitspraken, je staat zelf voor paal.

Beste meneer W.P.M. Heeren aka Billy,

Wat Sander voor een uitspraak doet kan me weinig schelen of het waar is of niet! Ik heb het van een service monteur van Jasper en waarom zouden die er nu nog opliegen. Nogmaals het gaat hier niet om wat Jasper heeft gedaan het gaat hier om de heer Bijvelds!

En vertel maar eens wie je bent want de anderen die hier reageren is het allemaal erg duidelijk van wie het zijn en wat ze gedaan hebben in de rallysport.

[Edited by admin on 10-17-2004 at 09:50 PM GMT]
admin
Site Admin

Berichtdoor Biturbo » zo okt 17, 2004 22:15

Leg mij maar eens uit;

Vd Heuvel werd verdacht van ilegale handelingen, Of het waar is doet er nu even niet toe. Maar juist Vd Heuvel verlinkt een andere rallyrijder. Raar of niet? Wijze van naam zuiveren?

En; het is niet de eerste keer dat er een onregelmatigheid wordt gevonden aan een turbo bij Bijvelds. (ilegale opening bij restrictor in Belgie, enz) Fam Bijvelds is toch ook niet echt achtelijk of wel?
Biturbo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 5e Vierhouten pallets Nederland Rall

Berichtdoor billy » zo okt 17, 2004 22:26

admin wrote:
billy wrote:
admin wrote:
billy wrote:
Patmeister wrote:

Beste meneer W.P.M. Heeren aka Billy,

Wat Sander voor een uitspraak doet kan me weinig schelen of het waar is of niet! Ik heb het van een service monteur van Jasper en waarom zouden die er nu nog opliegen. Nogmaals het gaat hier niet om wat Jasper heeft gedaan het gaat hier om de heer Bijvelds!

En vertel maar eens wie je bent want de anderen die hier reageren is het allemaal erg duidelijk van wie het zijn en wat ze gedaan hebben in de rallysport.

[Edited by admin on 10-17-2004 at 09:50 PM GMT]

Ja, je hebt mij helemaal overtuigd. Een monteur van Jasper heeft er natuurlijk helemaal geen belang bij om de feiten (want dat zijn het) te verdraaien in het voordeel van Jasper. Als jij de uitspraak van Sander (die in zijn onschuld dacht niets fout gedaan te hebben) zomaar van tafel veegt weet ik niet wat ik daarop moet zeggen.

En weer wordt de discussie gestart aangaande de ervaring die je moet hebben om een mening te hebben. Daar heb ik al wat vaker mijn mening over gegeven, en als je het er niet mee eens bent dan is dat wat mij betreft prima. Ik ga die discussie niet weer opstarten.
William Heeren
billy

Berichtdoor admin » zo okt 17, 2004 22:28

Biturbo wrote:
Leg mij maar eens uit;

Vd Heuvel werd verdacht van ilegale handelingen, Of het waar is doet er nu even niet toe. Maar juist Vd Heuvel verlinkt een andere rallyrijder. Raar of niet? Wijze van naam zuiveren?

En; het is niet de eerste keer dat er een onregelmatigheid wordt gevonden aan een turbo bij Bijvelds. (ilegale opening bij restrictor in Belgie, enz) Fam Bijvelds is toch ook niet echt achtelijk of wel?

Ze zijn niet achterlijk dat klopt.. maar druk aan het repareren en zo snel er andere bij staan de kap dicht gooien en zeggen dat je stopt is toch verdacht. Tevens het later dan toch weer opnieuw proberen roept vraag tekens op. Hoe dan ook ze hebben het slim gedaan de afgelopen jaren want ze zijn er nooit mee gepakt hoe ze de restrictor uit de turbo konden halen.
admin
Site Admin

Berichtdoor billy » zo okt 17, 2004 22:29

En de reden dat Jasper er bij wordt gehaald is het feit dat juist hij (na de GTR) moeite deed om aan te tonen dat Peter onreglementair rondreed.
William Heeren
billy

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden