5e Vierhouten pallets Nederland Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: 5e Vierhouten pallets Nederland Rally

Berichtdoor nkroeze » zo okt 17, 2004 18:52

Sterker nog, toen ze stil stonden is Jasper achter ze gestopt en heeft diverse andere equipes ook tot stoppen gemaand. Hierdoor hebben alle equipes kunnen zien wat er gaande was, en op dat moment riep Peter "Laat maar, Turbo kapot" en smeet de klep dicht....
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor nkroeze » zo okt 17, 2004 18:52

Overigens vond ik het verder een bedroevend slechte wedstrijd eerlijk gezegd.....

- Service op onverhard, met wegzinkende krikken,
- Service uit, waar geen rekening werd gehouden met de mensen die "voorbij" die uitgang moesten servicen (dus de wachtrij in moesten halen en 3x steken om normaal weg te kunnen)
- Ontzettend slechte prijsuitrijking, met alles doorelkaar en fout
- Servicetijd inkorten van 38 minuten naar 10 (wat al niet mag) en waar de eersten gewoon de normale tijd hadden gehad!
- Chicanes NIET ingetekend op de weg met het verkennen!!!!!!!!!!!
- Start & Finish locaties vd proeven NIET op de weg getekend met verkennen
- Chaos bij oprijden service smorgens
- Het NIET vertellen dat de proef neutraal is! (pas gehoord na zelf vragen)
- Het laten starten van de sprinters TUSSEN de rallyrijders!
- Het NIET vlaggen bij de auto van Verkooijen in de sloot!
- Het uitrijken van de prijzen op een verkeerde einduitslag
- Uitrijken van champagne op het podium voor de sprinters, terwijl de rallyrijders eromheen moesten (tussen het publiek door, wat NIET aan de kant ging) terwijl de service was ingekort naar 10 minuten en je dus wel erg graag naar je plek wil!
- Het publiek wat tijdens de laatste boucle ging wandelen, wat resulteerde in enkele hele gevaarlijke situaties!
- Geheel niks van tussenstanden....

En tot slot was ik ook over m'n eigen prestaties verre van tevreden, maar das weer wat anders......
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
Afbeelding
nkroeze

Re: Re: Re: Re: Re: 5e Vierhouten pallets Nederland Rally

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo okt 17, 2004 18:54

een rallyrijder wrote:
steven wrote:
een rallyrijder wrote:
P.S., haal je onderschift weg, want je reageert op een nickname van iemand die jij denkt niet te kennen, maar hij jou wel, en nee, je hoeft er niet om te vragen wie dan wel....

Misschien reageert 'ie wel omdat 'ie wel weet wie je bent ;)

nee hoor

======================

Rallyrijder,

Rij jij met een witte Astra sprints (af en toe)?
Ton Van Spanje

Berichtdoor nkroeze » zo okt 17, 2004 19:07

Wie zegt dat ik dat niet ook doe?
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor Biturbo » zo okt 17, 2004 19:16

Zeggen ze wat over mij dat ik beter moet lezen?

Maar goed. Het lijkt mij toch wel heel erg raar dat een coureur zonder restrictor gaat rijden. Beetje mee knoeien ok, valt niet zo snel op. Maar helemaal geen restrictor? Dan moet je toch wel oliedom zijn. (of niet?)

Broodje aap verhaal?

En wat heeft Vd Heuvel er aan om ilegale praktijken aan het licht te stellen? Geweten zuivering van GTR? Kan het me niet voorstellen.
( en Nee ik wil geen gezeur meer over het GTR forum)
Biturbo

Berichtdoor michel uit berg » zo okt 17, 2004 19:17

dat over die tussenstanden kan ik wel bevestigen.

Het is in ieder geval waardeloos dat je na de wedstrijd nog helemaal geen idee hebt over een tussenstand

het minste wat ze hadden kunnen doen was op het podium een paar a4 tjes voor de deelnemers en bij de stop finish een bord met de tijden zoals in belgie
michel uit berg

Re: Re: 5e Vierhouten pallets Nederland Rally

Berichtdoor billy » zo okt 17, 2004 19:19

nkroeze wrote:
Sterker nog, toen ze stil stonden is Jasper achter ze gestopt en heeft diverse andere equipes ook tot stoppen gemaand. Hierdoor hebben alle equipes kunnen zien wat er gaande was, en op dat moment riep Peter "Laat maar, Turbo kapot" en smeet de klep dicht....

Is dat dezelfde Jasper die niet wilde dat anderen konden zien dat hij (naar later bleek illegaal) een reparatie (een onderdeel monteerde dat hij aangereikt kreeg van een teamgenoot) uitvoerde aan zijn auto in de GTR?
William Heeren
billy

Berichtdoor wolfheart » zo okt 17, 2004 19:30

Als ze de restrictor kwijtgeraakt zijn is wel een pluim waard voor het service team..............................

Zouden ze de volgende keer een wiel vergeten?
You`re always welcome under the moonspell!
wolfheart

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 5e Vierhouten pallets Nederland

Berichtdoor Verschuuren » zo okt 17, 2004 19:39

Mijn moeder leerde mij vroeger: "AL IS DE LEUGEN NOG ZO SNEL DE WAARHEID ACHTERHAALD HEM WEL!!!!! "
admin wrote:
Wat er eigenlijk bedoeld word is dat Bijvelds ze restrictor heeft verloren op weg na proef 1 omdat hij hem zocht op de verbinding tussen Kp 3 en 4 want er was controle in Parc Ferme wat gelijk na proef 4 lag.

???????????????????????????????????????????
Sorry snap ik niet!!Kan iemand mijn dat uitleggen??Of is dit een l.l verhaal!![/quote]
Volgens mij zegt Admin dat Peter de eerste 3 KP's zonder restrictor heeft gereden.

Ik heb geen idee of dit zo is, maar hij heeft vast wel een reden om dit te zeggen.[/quote]
Ja maar dat snap ik niet!!!Sorry ik heb er al heel wat verzegeld geloof me!! Ik denk dat het een echt voorbeeld van gel....l in de ruimte ofweet er iemand meer??[/quote]

Hij stond tussen Kp3 en 4 met de kap open langs de kant van de weg. Hier hebben meerdere mensen gezien dat er werd gerommeld en is duidelijk gezien dat er op dat moment geen restrictor in de turbo aanwezig was. Het lijkt me duidelijk dat als je 1 maal je restrictor uit te turbo hebt je geen moeite meer hoeft te doen om door te gaan omdat je dan niet meer door de controle kan komen die in Parc Ferme werd gehouden omdat het zegel verbroken moet zijn. De vraag luid dan waarom wel weer weg rijden en als iedereen weer weg is later weer proberen het te repareren wat volgens de regels niet mogelijk kan en mag zijn!!![/quote]
plankgas geen genade!!
Verschuuren

Re: Re: Re: 5e Vierhouten pallets Nederland Rally

Berichtdoor Patmeister » zo okt 17, 2004 19:44

billy wrote:
nkroeze wrote:

Is dat dezelfde Jasper die niet wilde dat anderen konden zien dat hij (naar later bleek illegaal) een reparatie (een onderdeel monteerde dat hij aangereikt kreeg van een teamgenoot) uitvoerde aan zijn auto in de GTR?

Maar dezelfde Jasper beslist het wel op de proeven..... En Billemans jij kapt er dus mee als je op de verbinding stil staat met
bijv... een stukke accu terwijl er toevallig
iemand met een accu voorbij rijdt..?? Als je uberhaupt je rijbewijs of bromfiets cerificaat al hebt....lijkt me niet toch !
Dit is de bekende appel met de allerminst even bekende peer vergelijken. Een super
onzinnig verklaar dat werkelijk waar als een
eveneens bekend stuk vlees op een drumstel slaat !!

Denk na voor dat je wat neer zet !

Patrick Faber.

[Edited by Patmeister on 10-17-2004 at 06:45 PM GMT]
Patrick Faber.
Patmeister

Berichtdoor Biturbo » zo okt 17, 2004 19:48

Bijvelds beslist het toch ook op de proeven! Het zijn wel degelijk appels met appels vergelijken.

Ga aub naar het Grote ziek en zanic topic als je weer gaat ouwehoeren over een rijbewijs of iets dergelijks.
Biturbo

Berichtdoor RallyeRichard » zo okt 17, 2004 19:54

Een 'verloren' restrictor weer vinden en terug willen plaatsen is een appel.

Een kapotte bougie vervangen door een gelijkwaardig presterend exemplaar is een peer.
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Re: Re: Re: Re: 5e Vierhouten pallets Nederland Rally

Berichtdoor billy » zo okt 17, 2004 19:54

Patmeister wrote:
billy wrote:
nkroeze wrote:

Maar dezelfde Jasper beslist het wel op de proeven..... En Billemans jij kapt er dus mee als je op de verbinding stil staat met
bijv... een stukke accu terwijl er toevallig
iemand met een accu voorbij rijdt..?? Als je uberhaupt je rijbewijs of bromfiets cerificaat al hebt....lijkt me niet toch !
Dit is de bekende appel met de allerminst even bekende peer vergelijken. Een super
onzinnig verklaar dat werkelijk waar als een
eveneens bekend stuk vlees op een drumstel slaat !!

Denk na voor dat je wat neer zet !

Patrick Faber.

[Edited by Patmeister on 10-17-2004 at 06:45 PM GMT]

Als de regel is dat ik geen accu aan mag nemen van iemand anders, en ik doe dat toch dan overtreed ik een regel. Anderen met hetzelfde probleem staan wel aan de kant en kunnen (volgens de reglementen) niet verder, maar goed: in jouw ogen is dat eerlijk!!!

Zegt iets meer over jouw persoonlijkheid dan over de persoonlijkheid van mij.

<KNIP>

[Edited by StevenK on 10-17-2004 at 08:01 PM GMT]
William Heeren
billy

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden