hogdriver wrote:
Ex-Taxi:de naam van de DJ was Adri Gros .
144 is het gros van 12 ,wel leuk gedacht trouwens .
He? De naam van de DJ, die navigator was, is Paul Rabbring. Maar die Adri Gros dan is?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
hogdriver wrote:
hogdriver wrote:
Huufke wrote:Dirk van Ginneke wrote:DutchRallyeGolf wrote:
Zowel Weijs (snif) als van Eerd zijn uitgevallen met een geplofte motor, gevolgd door een brandje.
Verder gonsde het op de service...........
Een toprijder zou niet zijn uitgevallen, maar zou zich hebben teruggetrokken nadat iemand iets heeft gezien wat niet helemaal fris is.........
Dit noem ik nu speculeren ??
Gewoon je eigen er niks van aan trekken Dirk..
kraats wrote:
Jammer dat "Rallyrijder" niet de lef heeft om zich bekend te maken. Wel lekker anoniem zeiken maar niet jezelf bekend durven maken.
Zoiets noemen we maar een laffe hond, lijkt me een goede synoniem.
Je verdient niet eens antwoord behalve dan dat je er echt geen ene zak van begrijpt.
steven wrote:kraats wrote:
Jammer dat "Rallyrijder" niet de lef heeft om zich bekend te maken. Wel lekker anoniem zeiken maar niet jezelf bekend durven maken.
Zoiets noemen we maar een laffe hond, lijkt me een goede synoniem.
Je verdient niet eens antwoord behalve dan dat je er echt geen ene zak van begrijpt.
Theo,
je drukt je wat weinig subtiel uit, maar je hebt wel gelijk: wanneer je als deelnemer kritiek hebt op de organisatie, uit dat dan met open vizier en niet anoniem.
DutchRallyeGolf wrote:
Het staat er inderdaad nogal speculatief, maar zolang er geen harde bewijzen zijn, vind ik het niet gepast de cursief geplaatste woorden te vervangen door namen en voorwerpen........
De iemand is in elk geval een toprijder. Mijn bronnen zijn een andere toprijder, een vooraanstaande ex-navi en een persfotograaf met wie ik op vriendschappelijke voet sta.
admin wrote:DutchRallyeGolf wrote:
Het staat er inderdaad nogal speculatief, maar zolang er geen harde bewijzen zijn, vind ik het niet gepast de cursief geplaatste woorden te vervangen door namen en voorwerpen........
De iemand is in elk geval een toprijder. Mijn bronnen zijn een andere toprijder, een vooraanstaande ex-navi en een persfotograaf met wie ik op vriendschappelijke voet sta.
Wat er eigenlijk bedoeld word is dat Bijvelds ze restrictor heeft verloren op weg na proef 1 omdat hij hem zocht op de verbinding tussen Kp 3 en 4 want er was controle in Parc Ferme wat gelijk na proef 4 lag.
admin wrote:DutchRallyeGolf wrote:
Wat er eigenlijk bedoeld word is dat Bijvelds ze restrictor heeft verloren op weg na proef 1 omdat hij hem zocht op de verbinding tussen Kp 3 en 4 want er was controle in Parc Ferme wat gelijk na proef 4 lag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast