Toivonen wrote:
Sorry hoor, maar ik stond daar ook en toen Van Eerd stopte was de brand al over. De olie lag naast de ideale lijn. De auto's erna gingen allemaal vol (ondanks vlag)en hadden geen van allen last van de olie!! (enkel de witte subaru (Procter)schoot even rechtdoor maar had niks met olie te maken maar omdat hij overal op 101% reed) Dat die suffe officials daar de proef stilleggen was een schandalig staaltje belangrijkdoenerij en toen ze met z'n allen zand over de olie hadden gestrooid was het veel gevaarlijker want deze lag wel op de ideale lijn.
Toen van Eerd stopte was de brand nog niet over, als ik de navi van van Eerd tenminste moet geloven, want die vertelde mij dat hij de blusser wel degelijk nodig had gehad.
Verder hebben we met betrekking tot die olie denk ik heel verschillende dingen gezien, die olie lag wel degelijk op de ideale lijn en de auto's die na van Eerd onder de gele vlag door kwamen minderden wel degelijk vaart en toch zag je ze gewoon de bocht door glijden in plaats van driften.
En trouwens, ook al lag de olie (net) niet op de ideale lijn? Er zou maar eens een auto langskomen die door een foutje in de voorgaande bocht de ideale lijn niet meer kan rijden, dan heb je toch een probleem. Dus wat mij betreft: "olie op de weg, zand erover". En je hebt gelijk, eerst gooiden ze normaal zand over de olie, maar dit werd later weggeveegd en vervangen door grid korrels die olie opzuigen.
[Edited by bveen on 10-17-2004 at 12:43 PM GMT]