Ton van Spanje wrote:
Subaru Rullezzz!!! wrote:
En dan wordt ik hier toch langzamer hand helemaal gek van die Kraats he !!!
Je moet niet denken dat je grappig bent of overal alles van af weet, die posts van jou hebben nooit iets zinnigs te melden, alleen maar commentaar op iemand anders...
Als je nou echt zo'n grote jongen bent, doe dan niet zo kinderachtig, en wat ik over de startlijst vertelde: ik wilde er mee zeggen dat ze een paar goede teams behoorlijk achteraan in het startveld hebben gezet, dan moet jij niet zeggen dat ik dat helemaal verkeerd want dat is mijn mening... en er zijn vele anderen die er ook zo over denken.
Zo dat is er uit
[Edited by Subaru Rullezzz!!! on 10-09-2004 at 05:29 PM GMT]
============================
Soepje,
Je vergist je in Kraats, en niet zo heel weinig ook!!!!!!! Hij had bij wijze van spreken je vader kunnen zijn. Alleen had je dan niet zo'n grote waffel gehad, maar respect voor anderen.
Kraats loopt al even mee, en denkt niet dat ie grappig is. Nee, hij irriteert zich, net als ikzelf, aan dat geleuter van figuren zoals jij. Jij bent ook al zo'n figuur die roept dat ie zijn eigen mening mag hebben. Maar owee als een ander zijn mening geeft, en die niet met de jouwe overeenkomt. Dan wordt het in een keer zeiken, of afzeiken.
Dus............., of je laat in de toekomst je toetsenbord in de kast, of je gaat je normaal gedragen!!! (Admin, actie svp)
Nu is het al de zoveelste keer dat een enthousiaste (jonge) rallyfan wordt afgezeken door een paar leden. (topic GTR, Barneveld, enz) Houd daar aub eens mee op!
Iedereen kan toch gewoon reageren op een topic? Hebben jullie dan niet door dat hij het niet verkeerd bedoeld?
Er is nu al een paar keer gereageerd op een echt achtelijke manier waar nergens op slaat!
Denk af en toe eens een beetje na over het commentaar.
Ik vind ook wel eens wat raar, daar mag je toch wel een opmerking over maken zonder gelijk voor een debiel uitgemaakt te worden.
Als je zo wijs en ervaren bent wees dan gewoon verstandig en houd soms je commentaar voor je.
Zo, ook dat is er uit!