Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
V.D.G Rally team wrote:
Als je een fan bent van de sport dan ge je gewoon kijken.
Holkers wrote:
ik denk dat een compliment voor de Van Biesheuvel's wel op zijn plaats is. Met alle problemen vandien toch weer een groter en sterker en vooral mooier evenement neerzetten is een aplausje waard.
V.D.G Rally team wrote:
Wat betreft de sprint maar 4 proeven .
Ben benieuwd naar de inschrijfprijs.
Voor de verder rest is hulst altijd een leuke westrijd geweest. Maaar in het verleden is er toch nog alijd veel tegenstand geweest tot op het laatste moment,
Ton van Spanje wrote:V.D.G Rally team wrote:
Voor de verder rest is hulst altijd een leuke westrijd geweest. Maaar in het verleden is er toch nog alijd veel tegenstand geweest tot op het laatste moment,
======================
Peter,
Laat het nou eens een keer om over inschrijfgeld te o'h'en.
Je komt zelf uit de contreien van de Carnaval, wat kost dat wel niet? Dan zie ik liever die feestjes van Biesheuvel:D
V.D.G Rally team wrote:Ton van Spanje wrote:V.D.G Rally team wrote:
======================
Peter,
Laat het nou eens een keer om over inschrijfgeld te o'h'en.
Je komt zelf uit de contreien van de Carnaval, wat kost dat wel niet? Dan zie ik liever die feestjes van Biesheuvel:D
Ton als je zelf rijd ???? dan weet je ook wat je p.j kwijt bent. En als je niet rijd
dan moet je dat maar eens gaan doen. Dan spreek ik je nog wel eens aan het einde van het seizoen als je dit wel haald.
laat staan de auto draaiend te houden.
V.D.G Rally team wrote:
Als je een fan bent van de sport dan ge je gewoon kijken.
Holkers wrote:
ik denk dat een compliment voor de Van Biesheuvel's wel op zijn plaats is. Met alle problemen vandien toch weer een groter en sterker en vooral mooier evenement neerzetten is een aplausje waard.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten