ik dacht de rally gisteravond al van start was gegaan.
ben je opweg naar huis word je al door twee raly auto's ingehaald en zie je allemaal auto's met 2 mensen erin kaartlees lampje aan, en de rechter persoon schrijft vanalles op. of was er soms een puzzelrit bezig?
=============================
Nou ik vind het allemaal erg overdreven moet ik zeggen. Die ene "rallyauto" was ik in een fordje met plakplaatjes. Maarja dat maakt nog geen rallyauto.
Gisteren avond wilde ik deze verhalen eens gaan controleren en heb verrekte lang op een bepaald punt op een bepaalde proef gestaan. Totaal onzichtbaar. Hier moeten de verkenners een weg inslaan die bijna niet door gewoon verkeer gebruikt wordt. Alleen 1 aanwonende.
Ik heb daar wel wat mensen gezien mogelijk wat met rally zouden kunnen hebben.
Maar als je op dat punt waar verkenning echt wel zin heeft nog geen 10 "verdachten" langs ziet komen in 2 uur tijd, moet ik zeggen dat al die verhalen sterk overdreven zijn.
1 rallyauto heb ik gezien. Die auto ken ik een beetje en de eigenaar ook, een beetje.
Maar Geurt heb je er wel eens over nagedacht dat deze auto er misschien reed voor de organisatie? Misschien was het wel zo dat daar helemaal geen deelnemer in zat?
En kaartlees lampjes aan in de auto vind ik niet gek daar in die negorij, als je daar de weg kwijtraakt ben je m ook echt kwijt als je er vreemd bent.