michel uit berg wrote:
ben van plan om er te rijden, maar mijn co kan niet
wie weet nog een goede gezellige co voor barneveld
groetjes michel
"Helaas" gaan we alsnog zelf starten, anders had ik nu mn vinger omhoog gestoken
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
michel uit berg wrote:
ben van plan om er te rijden, maar mijn co kan niet
wie weet nog een goede gezellige co voor barneveld
groetjes michel
kraats wrote:iceman wrotein topic "hoe maken we de rallysport goedkoper?":
Lees persbericht eens op de site van de Nederland Rally.!!!
=========================
Patrick,
Ik weet niet wat dit te maken heeft met het goedkoper maken van de rallysport. Dit heeft te maken met geld verdienen, en verder niks.
Zonde van het laatste stuk proef dat nu niet verreden kan worden. Ik ben benieuwd hoe de organisatie omgaat met de weersomstandigheden wanneer het gaat regenen. Maar deze mensen kennende zullen ze wel maatregelen genomen hebben om bij stortbuien het water niet tot de enkels van de servicemonteurs te laten komen.:D
[Edited by kraats on 09-23-2004 at 04:49 PM GMT]
raymondvanderploeg wrote:
Nieuwe proeven in gebied Drieenhuizen, das volgens mij bij Zwartebroek in de buurt.
[Edited by Raymondvanderploeg on 09-23-2004 at 06:08 PM GMT]
Henkie H. wrote:
Overigens was er in het voorjaar sprake van
dat Jaap van Lagen belangstelling had om te
starten in Barneveld. Hij zou bij Jan van
de Marel hebben geinformeerd,weet hier iemand
meer van of dat nog doorgaat?
werner wrote:
Dit jaar ook een flink aantal buitenlanders in de rally. Net als in de GTR. Zijn die Nederlandse rally's dan toch niet zo saai ten opzichte van het buitenland als we zelf steeds denken? Of zijn er andere redenen voor de vele deelnemers uit het buitenland?
`werner wrote:
Dit jaar ook een flink aantal buitenlanders in de rally. Net als in de GTR. Zijn die Nederlandse rally's dan toch niet zo saai ten opzichte van het buitenland als we zelf steeds denken? Of zijn er andere redenen voor de vele deelnemers uit het buitenland?
nkroeze wrote:
Klopt Steven, en diezelfde condities krijg jij als jij in België of Duitsland of weet ik veel in welk land wil starten, dus dat is niks nieuws.....
steven wrote:nkroeze wrote:
Klopt Steven, en diezelfde condities krijg jij als jij in België of Duitsland of weet ik veel in welk land wil starten, dus dat is niks nieuws.....
Bij de grotere Belgische wedstrijden valt dat tegenwoordig bitter tegen, als ik 't goed heb begrepen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten