WRC Rally Italia Sardegna 2017

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

WRC Rally Italia Sardegna 2017

Berichtdoor Braincloud » di jan 31, 2017 17:54

Beste rallyfans,

Ik wil dit jaar voor het eerst het WRC op Sardinië gaan bezoeken.
Ik ben van plan om een retourvlucht te boeken van Eindhoven naar Alghero. Om mijzelf vervolgens met een huurauto te verplaatsen op Sardinië.
Zijn er misschien mensen die mij tips kunnen geven over het een en ander? Zoals de vlucht, het huren van een auto, overnachten, het bezoeken van de proeven, do's en don'ts, etc.? Misschien nog leuke ervaringen om te delen?

Ik vroeg me daarnaast ook af hoe het zit met het kopen van de rallypas en een programmaboekje. Kan ik die online bestellen en worden die dan naar mij thuis gestuurd? Of kan ik die beter op Sardinië zelf kopen?
Ik zag op internet dat er nog niet veel bekend is over de editie van dit jaar. Dus ik wacht sowieso nog even af totdat de route enzo bekend is.

Ik zie graag wat ervaringen en tips voorbij komen :mrgreen:

Groetjes, Steven.
Braincloud
 
Berichten: 48
Geregistreerd: wo maart 05, 2014 13:29
Woonplaats: Heerlen

Re: WRC Rally Italia Sardegna 2017

Berichtdoor DvM » wo feb 01, 2017 9:52

Een rallypas heb je niet nodig, de proeven zijn vrij toegankelijk.
De proeven in de buurt van dorpen zijn ruim voorzien van marshalls. Op zich geen probleem als je gewoon kijkt. Als je wilt fotograferen soms wat lastig. Op de proeven bij de windmolens is het wat makkelijker om een mooie plaats te vinden.
Het is een van de publiekvriendelijkste rallys, met wat plannen kun je iedere dag 4 proeven zien (behalve op de zondag).
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren


Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron