Ik heb ook een paar foto's online gezet, binnenkort volgen er nog een paar (als de foto's van de andere camera zijn ontwikkeld).
Oja je moet de GTR2004 map in de directory hebben, aangezien de rest van de site er (nog) niet is.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
turboboost wrote:
Misschien heb ik de verkeerde Kp geschetst ???
Ik was zelf te druk om te filmen, maar heb mijn zwager (15) ff mijn camera geleend, en hij heeft dus wel wat gefilmd.
http://members.home.nl/fam.feddema/Cap0059.MPG
steven wrote:
Ik heb ze echt overal zien staan flitsen. Ook ergens stond op de verbinding een flitsauto meteen naar het 50 km bord
admin wrote:turboboost wrote:
Misschien heb ik de verkeerde Kp geschetst ???
Ik was zelf te druk om te filmen, maar heb mijn zwager (15) ff mijn camera geleend, en hij heeft dus wel wat gefilmd.
http://members.home.nl/fam.feddema/Cap0059.MPG
KP was goed dat punt bedoelde ik ook... zal morgen ff de onboard beelden er bij zoeken en op internet plaatsen...

kraats wrote:
En dan valt mij op dat er door mij nog niets is gevonden over het discussiepunt van het eind van de uitzending van RR.
Jasper: "niet filmen nu, Weg met dat ding", of woorden in die strekking geven aan dat er iets niet gezien mag worden. Wat mag er niet gezien worden? Zijn de slapende honden wakker gemaakt door jasper zelf? Gaat rallyreport ook bijdragen in gezonde rallysport? Wat heeft Hill te verbergen?
Ik denk dat ze bij de meeste auto's best mogen filmen zoveel ze willen omdat die groep N's legaal zijn... Die van Hill niet?
Wat heeft ie anders te verbergen?
Niels TurboTukker wrote:kraats wrote:
En dan valt mij op dat er door mij nog niets is gevonden over het discussiepunt van het eind van de uitzending van RR.
Of een portie oud hollandsche frustratie's en geen zin in pottekijkers.
kraats wrote:Niels TurboTukker wrote:kraats wrote:
Of een portie oud hollandsche frustratie's en geen zin in pottekijkers.
----------------------------
Nee, daar is Hill&Hill mij net iets te professioneel voor bezig met de sport.
Maar leuk geprobeerd:D:D
mbvt wrote:corne wrote:
het was nummer 32 (geen id wie t was) die op de 2e keer ypelo iemand aanreed. stond erbij...
overigens ben ik van mening dat hij allang aan de kant had kunnen springen. er stond nog iemand daar in het veld...die rende ook gewoon weg. maar deze man bleef staan.. en toen was het al te laat. hij had overigens geluk dat de auto niet zo'n supervaart had.
Die andere was ik![]()
Die jongen (gewoon een toeschouwer) lag achter in het lint in het gras; toen hij zag dat het mis ging probeerde hij nog op te staan en weg te rennen, maar dat redde hij niet meer en al rennend werd hij geraakt met de zijkant van de auto ter hoogte van de achterdeur waarna hij een meter of drie werd weggeslingerd.
Als het inderdaad goed met hem gaat heeft die gozer erg veel geluk gehad (en heel veel blauwe plekken) want de auto van Foley en Fulton zat goed in elkaar. Ruit eruit en de afdruk van een lichaam in de zijkant...
CarpCatcher wrote:
hier ook achterdeurk en ruit stuk
maar dan nummer 19
Rest van de foto's 90 stuks
verder echt super naar me zin gehad.
alleen wel geflitst.. en reed niet eens te hard.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten