DiRT Rally - Nederlands Belgisch Rally Kampioenschap

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: DiRT Rally - Nederlands Belgisch Rally Kampioenschap

Berichtdoor dtbroel » do aug 27, 2015 16:25

Ben de eerste die de rally uitgereden heeft tot nu toe, met een tijd van 24;40. Hier en daar wat foutjes en een timepenalty, daardoor helaas 20/30 seconden verloren denk ik. Maar toch meer spanning zo zonder restart :D
dtbroel
 
Berichten: 49
Geregistreerd: ma mei 21, 2012 10:20

Re: DiRT Rally - Nederlands Belgisch Rally Kampioenschap

Berichtdoor Artosevo » do aug 27, 2015 18:07

Even een vraagje: hoe kan ik in Career nog aan upgrades van een auto werken? Ik ben bijv. bezig in Career bij Rally met de Masters Championship, maar dat is constant met de Peugeot 205 T16. Hoe kan ik dan met andere auto's upgrades verdienen?
Artosevo
 
Berichten: 97
Geregistreerd: di apr 24, 2007 13:42

Re: DiRT Rally - Nederlands Belgisch Rally Kampioenschap

Berichtdoor dtbroel » do aug 27, 2015 21:39

Nieuw seizoen beginnen in career met de auto waar je upgrades aan wilt hebben, dat is volgens mij de enigste optie.
dtbroel
 
Berichten: 49
Geregistreerd: ma mei 21, 2012 10:20

Re: DiRT Rally - Nederlands Belgisch Rally Kampioenschap

Berichtdoor Artosevo » zo aug 30, 2015 18:45

Zo, klaar met de eerste 4 proeven. Helaas een grove fout op de 2de stage waardoor ik achterstevoren kwam te staan. Maar ik denk dat ik niet lang bovenaan zal staan, verwacht nog wel 2 cracks boven mij.
Artosevo
 
Berichten: 97
Geregistreerd: di apr 24, 2007 13:42

Re: DiRT Rally - Nederlands Belgisch Rally Kampioenschap

Berichtdoor JoostS » zo aug 30, 2015 22:18

Ik heb dit seizoen geen tijd, drukke week achter de rug en ga morgen voor 2 weken op vakantie. Volgend seizoen weer van de partij! ;)
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: DiRT Rally - Nederlands Belgisch Rally Kampioenschap

Berichtdoor Eight_Gear » ma aug 31, 2015 15:32

Jammer Joost, waren leuke gevechten. Hopelijk dan binnenkort weer.

Ik heb de proeven ook gereden. Vlak voor de finish van KP3 van de baan geraakt, verder weinig problemen gekend. :)
Eight_Gear
 
Berichten: 531
Geregistreerd: vr nov 04, 2011 20:59
Woonplaats: Havelte

Re: DiRT Rally - Nederlands Belgisch Rally Kampioenschap

Berichtdoor nkroeze » wo sep 02, 2015 8:23

Lekker, de servers liggen eruit :(
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Re: DiRT Rally - Nederlands Belgisch Rally Kampioenschap

Berichtdoor JoostS » ma sep 14, 2015 19:41

Wat is het stil hier! De servers doen het weer volgens mij, althans, ik heb even snel alle 4 de proeven gereden na 2 weken vakantie.
Merkte wel vermogensgebrek doordat de Fiësta niet helemaal geupgrade was. Eigenlijk foutloze eerste proef en dan toch 10 seconde verliezen is toch pijnlijk. Maarja, doen we niets aan.
Griekenland blijft lastig, daar wat foutjes gemaakt, voorlopig een 2e plaats, maar tussendoor stond ik 4e. Moeten er nog een aantal de laatste proeven doen.
Benieuwd wat Artos555 en Campos gaan doen, die staan op dit moment gelijk in het kampioenschap. :D

Hoe bevalt jullie dit concept zonder restarts v.d. proeven en beperktere service?
Nog andere verzoekjes voor volgend kampioenschap?
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: DiRT Rally - Nederlands Belgisch Rally Kampioenschap

Berichtdoor Artosevo » ma sep 14, 2015 19:56

Ik zal het niet gaan winnen van Campos denk ik, sta te veel achter. Ik merk wel dat met een automatische versnelling je teveel verliest in de gladde hairpins van Wales of Monaco, daar blijft ie maar slippen in z'n eerste versnelling. Daar is de manuele handbak echt in het voordeel, alleen ben ik niet gewend om daar mee te rijden. Met welke knop bedienen jullie dan de handrem? Ik gebruik nu m'n rechtse flipper voor de handrem, die kan je heel goed doseren vind ik.
Artosevo
 
Berichten: 97
Geregistreerd: di apr 24, 2007 13:42

Re: DiRT Rally - Nederlands Belgisch Rally Kampioenschap

Berichtdoor dtbroel » ma sep 14, 2015 20:20

Zonder restarts vind ik veel spannender en eerlijker dan met. Met restarts kun je maar door blijven gaan tot je een foutloze en snelle proef rijdt en nu is het gewoon proberen om zo hard mogelijk maar toch foutloos te rijden. Wat mij betreft mag dat zo blijven. Verder maakt het me qua service niet heel veel uit, alleen een gebarsten voorruit kan het nu wat lastiger maken..

Jammer dat ik 't met een controller moet doen, toch niet het gevoel van een fatsoenlijk stuur. Maar vind 't tot nu toe een mooie strijd :D
dtbroel
 
Berichten: 49
Geregistreerd: ma mei 21, 2012 10:20

Re: DiRT Rally - Nederlands Belgisch Rally Kampioenschap

Berichtdoor Campos » ma sep 14, 2015 20:35

JoostS schreef:Wat is het stil hier! De servers doen het weer volgens mij, althans, ik heb even snel alle 4 de proeven gereden na 2 weken vakantie.
Merkte wel vermogensgebrek doordat de Fiësta niet helemaal geupgrade was. Eigenlijk foutloze eerste proef en dan toch 10 seconde verliezen is toch pijnlijk. Maarja, doen we niets aan.
Griekenland blijft lastig, daar wat foutjes gemaakt, voorlopig een 2e plaats, maar tussendoor stond ik 4e. Moeten er nog een aantal de laatste proeven doen.
Benieuwd wat Artos555 en Campos gaan doen, die staan op dit moment gelijk in het kampioenschap. :D

Hoe bevalt jullie dit concept zonder restarts v.d. proeven en beperktere service?
Nog andere verzoekjes voor volgend kampioenschap?

Ik vind het persoonlijk niet prettig om gravel en asfalt door elkaar te hebben in 1 rally. Zeker zonder restarts, want voordat ik zelf weer een beetje in de gravelmodus zit... :D

Vind het wel spannender zonder restarts, er staat dan wat meer druk op. Nadeel is dat het me meer tijd kost, aangezien ik eerst tot in den treure ga oefenen in custom mode ;) Pas als ik daar tevreden ben rijd ik in de league.

De auto's waren super, al was de maxi by far de moeilijkste, pffff :D

Lars, gefeliciteerd! Ik heb het op de laatste proef nog geprobeerd, alles op alles gezet en de 5e tijd algemeen gereden, maar harder gaat gewoon bijna niet!
Ik verlies nog te veel op gravel, daar ga ik aan werken :mrgreen:
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Re: DiRT Rally - Nederlands Belgisch Rally Kampioenschap

Berichtdoor Campos » ma sep 14, 2015 20:39

Artosevo schreef:Ik zal het niet gaan winnen van Campos denk ik, sta te veel achter. Ik merk wel dat met een automatische versnelling je teveel verliest in de gladde hairpins van Wales of Monaco, daar blijft ie maar slippen in z'n eerste versnelling. Daar is de manuele handbak echt in het voordeel, alleen ben ik niet gewend om daar mee te rijden. Met welke knop bedienen jullie dan de handrem? Ik gebruik nu m'n rechtse flipper voor de handrem, die kan je heel goed doseren vind ik.

Ik schakel met de flippers en de pook is de handrem. Gaat prima, net echt :roll:
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor Eight_Gear » ma sep 14, 2015 21:19

Je bent op asfalt serieus snel Campos! Na de eerste proef dacht ik dat het vrijwel perfect ging, maar het was maar 7 tienden sneller, haha.

Ik gebruik de '4e versnelling' van de pook als handrem (G27). Bij auto's met handbak gebruik ik de pook om te schakelen en de linker flipper als handrem.
Eight_Gear
 
Berichten: 531
Geregistreerd: vr nov 04, 2011 20:59
Woonplaats: Havelte

Re: DiRT Rally - Nederlands Belgisch Rally Kampioenschap

Berichtdoor JoostS » di sep 15, 2015 8:30

Artosevo schreef:Ik zal het niet gaan winnen van Campos denk ik, sta te veel achter. Ik merk wel dat met een automatische versnelling je teveel verliest in de gladde hairpins van Wales of Monaco, daar blijft ie maar slippen in z'n eerste versnelling. Daar is de manuele handbak echt in het voordeel, alleen ben ik niet gewend om daar mee te rijden. Met welke knop bedienen jullie dan de handrem? Ik gebruik nu m'n rechtse flipper voor de handrem, die kan je heel goed doseren vind ik.

Als je even oefent heb je die handbak zo onder controle, scheelt heel wat secondes verwacht ik.

Zelf schakel ik met de flippers en handrem is het rechtse knopje op het stuur. (Logitech G25)

Campos schreef:Ik vind het persoonlijk niet prettig om gravel en asfalt door elkaar te hebben in 1 rally. Zeker zonder restarts, want voordat ik zelf weer een beetje in de gravelmodus zit... :D

Vind het wel spannender zonder restarts, er staat dan wat meer druk op. Nadeel is dat het me meer tijd kost, aangezien ik eerst tot in den treure ga oefenen in custom mode ;) Pas als ik daar tevreden ben rijd ik in de league.

De auto's waren super, al was de maxi by far de moeilijkste, pffff :D

Kwam er ook achter ja, gravel/asfalt mix is niet echt fijn.

Zonder restarts zal ik volgende seizoen weer uitzetten dan, meerdere positieve reacties, vond het zelf ook wel wat hebben.
En de auto's zal ik volgend seizoen ook weer ff wat moois uitzoeken.

In ieder geval mooie strijd tussen Lars en Campos! 3 seconde verschil is niet veel op 17 minuten. :D
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: DiRT Rally - Nederlands Belgisch Rally Kampioenschap

Berichtdoor nkroeze » di sep 15, 2015 8:40

Ik vind de mix juist wel gaaf, rally zoals rally hoort te zijn, ook gewoon weer in de WK´s :).

Restarts ook weglaten, geeft meer spanning en druk zo! Qua auto´s loop ik te ver achter in career mode, ik heb geen updates (nu alleen op de FWD), dat scheelt zeker 10 seconden per proef, wat jammer is, maar goed, daar moet ik zelf aan werken :). Wat ik wel fijn zou vinden is een service voor de eerste proef, zodat je niet verplicht bent met een standaard setup te rijden...

Verder heb ik helaas te weinig tijd om serieus tijden neer te zetten, dat zal komende weken met de Hellendoorn en vakantie ook niet echt veranderen, maar er komt een rally dat ik ook MET updates en MET tijd mee kan strijden... Nu zit ik er net ff te ver achter :)
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

VorigeVolgende

Keer terug naar Games

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron