Nieuws en geruchten 2015

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Nieuws en geruchten 2015

Berichtdoor Dennisvo » za aug 15, 2015 9:15

Voor de liefhebbers: via de fmrallymovies.be is er de hele dag een live stream vanuit de Evo van Sander van Hoof, momenteel tweede achter Kobus in Stadem.
Dennisvo
 
Berichten: 484
Geregistreerd: za maart 15, 2014 23:24

Re: Nieuws en geruchten 2015

Berichtdoor jallo28 » do aug 27, 2015 15:49

michiel becx heeft zijn fiesta r5 verkocht
jallo28
 
Berichten: 92
Geregistreerd: wo sep 10, 2014 6:06

Re: Nieuws en geruchten 2015

Berichtdoor gertveurink » do aug 27, 2015 16:56

jallo28 schreef:michiel becx heeft zijn fiesta r5 verkocht


Is er al bekend wat hij nu gaat kopen of koopt hij niks nieuws ?
gertveurink
 
Berichten: 1041
Geregistreerd: ma apr 04, 2005 18:14
Woonplaats: Ommen

Re: Nieuws en geruchten 2015

Berichtdoor Mark Wielens » do aug 27, 2015 17:01

gertveurink schreef:
jallo28 schreef:michiel becx heeft zijn fiesta r5 verkocht


Is er al bekend wat hij nu gaat kopen of koopt hij niks nieuws ?



Becx met R2 naar de omloop.

Michiel Becx zal de komende editie van de omloop van Vlaanderen niet aandoen met de gebruikelijke Fiesta R5 , maar kiest ter overbrugging voor een R2 van Weijs motorsport.

Becx; “Afgelopen maand kreeg ik de vraag of ik mijn R5 zou willen verkopen. Als handelaar zei ik; als de prijs en de voorwaarden kloppen dan natuurlijk !!... en in datzelfde gesprek was ik mijn R5 kwijt. Aan de ene kant sonde, maar aan de andere kant bied dit voor mij de mogelijkheden om weer hernieuwd rond te kijken in de race, rally en rally-raid wereld, de ontwikkelingen gaan snel !

Ik wil net als zoals ik dat met de Fiesta R5 gedaan heb, weer een weloverwogen keuze maken. Ik ben met diverse producenten in gesprek maar heb nog geen definitieve keuze gemaakt.

Maar 1 ding is zeker…. rally’s zullen we voorlopig blijven rijden, want daar ben ik nog niet klaar mee…..

Om niet stil te vallen heb ik bij Weijs motorsport een R2 gehuurd, om volgende maand de omloop van Vlaanderen te gaan rijden.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hopelijk blijft deze R5 in Nederland !!!!!


bron; Michiel Becx Facebook.
Mark Wielens
 
Berichten: 701
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 17:20

Re: Nieuws en geruchten 2015

Berichtdoor Mark Wielens » vr aug 28, 2015 19:55

x
Laatst bijgewerkt door Mark Wielens op vr aug 28, 2015 21:10, in totaal 1 keer bewerkt.
Mark Wielens
 
Berichten: 701
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 17:20

Re: Nieuws en geruchten 2015

Berichtdoor A en P Rally Jan » vr aug 28, 2015 20:03

Mark Wielens schreef:Volgens een betrouwbare bron is de Ford Fiesta R5 van Becx nu in handen van Hans Weijs Motorsport.
Zeer waarschijnlijk voor de verhuur. Dus wie weet als deelnemer in de Hellendoornrally 2015.
Dat staat ook op eWRC . com!!!!!
A en P Rally Jan
 
Berichten: 491
Geregistreerd: za maart 22, 2008 18:52
Woonplaats: Elburg

Re: Nieuws en geruchten 2015

Berichtdoor Mark Wielens » za sep 05, 2015 13:01

Nasser Al Attiyah vandaag al op kp 3 uit de Rally van Beiroet.
Skoda R5 van Weverssport van de weg geraakt, en ligt op de zijkant.
Crew is gelukkig okee !!!!
Mark Wielens
 
Berichten: 701
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 17:20

Re: Nieuws en geruchten 2015

Berichtdoor Dennisvo » vr nov 27, 2015 0:46

Ik vind het verloop van Jim van den Heuvel een beetje krom. :?
Stap 1. Hij krijgt zonder enige short gereden/genavigeerd te hebben een volledige rallylicentie voor de Hellendoorn eind september. De regel van '2-shorts-voor-een-rally' wordt toch al vaker niet dan wel gevolgd voor zowel rijders en navigatoren dus dit zij vergeven.
Stap 2. Nu, twee maanden later, rijdt Jim na twee en een halve rally gereden te hebben, in Frankrijk de Rallye du Var (met dus een EU/Nationale licentie).

Ik tel 3 stappen op de ranking in twee maanden tijd, is dit niet een beetje té snel? Dat hij talent heeft staat buiten kijf, maar om nou in twee maanden van geen rally naar internationaal te gaan..en daarbij alle regels te doorkruisen..? Of heb ik nu niks geleerd van Max Verstappen en maak ik me nog onnodig druk over het te snel komen van de nieuwe generatie? :wink:
Dennisvo
 
Berichten: 484
Geregistreerd: za maart 15, 2014 23:24

Re: Nieuws en geruchten 2015

Berichtdoor frits klok » vr nov 27, 2015 7:07

Dennisvo schreef:Ik vind het verloop van Jim van den Heuvel een beetje krom. :?
Stap 1. Hij krijgt zonder enige short gereden/genavigeerd te hebben een volledige rallylicentie voor de Hellendoorn eind september. De regel van '2-shorts-voor-een-rally' wordt toch al vaker niet dan wel gevolgd voor zowel rijders en navigatoren dus dit zij vergeven.
Stap 2. Nu, twee maanden later, rijdt Jim na twee en een halve rally gereden te hebben, in Frankrijk de Rallye du Var (met dus een EU/Nationale licentie).

Ik tel 3 stappen op de ranking in twee maanden tijd, is dit niet een beetje té snel? Dat hij talent heeft staat buiten kijf, maar om nou in twee maanden van geen rally naar internationaal te gaan..en daarbij alle regels te doorkruisen..? Of heb ik nu niks geleerd van Max Verstappen en maak ik me nog onnodig druk over het te snel komen van de nieuwe generatie? :wink:



Ik vind het jammer dat jij hier zo reageert Dennis, ik weet dat Jim van den Heuvel meer ervaring in een auto dan de meeste rally rijders die in Nederland rondrijden.
Ik zie hier enige jaloezie misschien, laat die jongen lekker doen wat hij leuk vind en laten we ons druk maken om dingen die veel belangrijker zijn in de wereld.
frits klok
 
Berichten: 7
Geregistreerd: wo jun 06, 2012 11:20

Re: Nieuws en geruchten 2015

Berichtdoor Sjeik1981 » vr nov 27, 2015 15:24

Ik twijfel aan jaloezie, tis meer een openbaring! De vraag is ooit eerder gesteld, denk alleen dat Jim gewoon en groot talent is die we moeten koesteren en hopen dat hij het gaat schopppen tot de hogere regionen
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Re: Nieuws en geruchten 2015

Berichtdoor indy » zo nov 29, 2015 19:51

frits klok schreef:
Dennisvo schreef:Ik vind het verloop van Jim van den Heuvel een beetje krom. :?
Stap 1. Hij krijgt zonder enige short gereden/genavigeerd te hebben een volledige rallylicentie voor de Hellendoorn eind september. De regel van '2-shorts-voor-een-rally' wordt toch al vaker niet dan wel gevolgd voor zowel rijders en navigatoren dus dit zij vergeven.
Stap 2. Nu, twee maanden later, rijdt Jim na twee en een halve rally gereden te hebben, in Frankrijk de Rallye du Var (met dus een EU/Nationale licentie).

Ik tel 3 stappen op de ranking in twee maanden tijd, is dit niet een beetje té snel? Dat hij talent heeft staat buiten kijf, maar om nou in twee maanden van geen rally naar internationaal te gaan..en daarbij alle regels te doorkruisen..? Of heb ik nu niks geleerd van Max Verstappen en maak ik me nog onnodig druk over het te snel komen van de nieuwe generatie? :wink:



Ik vind het jammer dat jij hier zo reageert Dennis, ik weet dat Jim van den Heuvel meer ervaring in een auto dan de meeste rally rijders die in Nederland rondrijden.
Ik zie hier enige jaloezie misschien, laat die jongen lekker doen wat hij leuk vind en laten we ons druk maken om dingen die veel belangrijker zijn in de wereld.


Ik vind je reactie top dennis.
kevin abbring heeft het hele traject netjes gevolgd net als hans weijs.
Zijn dit geen talenten dan.
Dit is weer eens een voorbeeld dat als je vd heuvel heet of veel geld hebt ( of met heel je hand er bij de knaf in zit)
Je meer mag als een ander.
:evil: :evil: :evil:
indy
 
Berichten: 4
Geregistreerd: za dec 28, 2013 12:48

Re: Nieuws en geruchten 2015

Berichtdoor rvgrally » zo nov 29, 2015 22:18

Ja johh... laat het toch... gun gewoon ieder zijn kansen, linksom of rechtsom. Iedereen heeft weleens wat gekregen wat niet helemaal rechtvaardig was voor een ander... en ja ook jullie!! Niet zeiken!!! Maar gunnen!!!
Avatar gebruiker
rvgrally
 
Berichten: 595
Geregistreerd: ma maart 01, 2010 1:25
Woonplaats: Oss

Re: Nieuws en geruchten 2015

Berichtdoor PatrickScholman » ma nov 30, 2015 20:27

Ik denk dat Jim, gezien zijn circuit ervaring, niet het "volledige lijstje" hoefde af te werken qua short-/rally ervaring en dat hij hier door ook al meteen in Hellendoorn mocht starten. :wink: Laten we dit talent gewoon de kans geven, 38ste in Rallye Du Var is wel heel knap in je 3de rally! Hopelijk krijgen we nog veel te zien van deze jongen! 8)
PatrickScholman
 
Berichten: 59
Geregistreerd: ma aug 04, 2014 20:17

Re: Nieuws en geruchten 2015

Berichtdoor A en P Rally Jan » za dec 05, 2015 21:40

Ik heb gehoord dat Jim v d Heuvel een Evo 10 heeft gekregen van Sinterklaas!!!!
A en P Rally Jan
 
Berichten: 491
Geregistreerd: za maart 22, 2008 18:52
Woonplaats: Elburg

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast