Ton van Spanje wrote:Holkers wrote:andre wrote:
ROFLMAO
ROFLMAO ??????????
roling on the floor laughing my ass off
================================
WMP
[/quote]
Wetting My Pants
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ton van Spanje wrote:Holkers wrote:andre wrote:
ROFLMAO
ROFLMAO ??????????
roling on the floor laughing my ass off
V.D.G Rally team wrote:mivali wrote:
Stel dat er "toppers"zijn die mogen verkennen of illegaal aan het verkenenn zijn geslagen dan zijn het dus geen toppers wat mij betreft....Ik kan namelijk ook heel hard over de Prins HEndrikkade in Amsterdam als ik zou willen, puur en alleen omndat ik er al een poosje woon en elke stoeprand ken (en weet te ontwijken). Gatver, gewoon diskwalificeren die meute, ga dan gewoon circuit rondjes rijden...
Michel van Lindert
michel koop een wrc en dan mag je alles ook al kun je voor geen meter rijden je krijgt dan ook meteen een start nr bij de eerste 20.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.cvgn wrote:
" Ik las net op deltatv dat er dit jaar misschien geen rallyradio komt wegens gebrek aan sponsoren.
Zou wel jammer zijn."
Er is wel verslaggeving via delta radio, tijdens de GTR en zelfs met verslaggevers die uit Roosendaal komen. Omdat Tonnie tijdens de BHV bij radio stad Fm verslaggeving heeft gedaan gaan er nu 2 verslaggevers uit Roosendaal richting Nijverdal. Wat een rally al niet kan samenbrengen.
groeten medewerker Radio stad Fm Roosendaal
stevens wrote:
zoals helaas steeds vaker voorkomt hebben we nog een te kort aan officials voor onze proef. zijn er misschien nog mensen die ons willen assisteren op holten?? stuur even een mailtje aan mij alle hulp is welkom
gr yvette
Subaru Rullezzz!!! wrote:
Steven en anderen...
Hoelaat komen jullie morgen ongeveer verkennen bij de proef Daarle, of weten jullie dat nog niet?
Nog 2 dagen
SylviaBos wrote:V.D.G Rally team wrote:mivali wrote:
Stel dat er "toppers"zijn die mogen verkennen of illegaal aan het verkenenn zijn geslagen dan zijn het dus geen toppers wat mij betreft....Ik kan namelijk ook heel hard over de Prins HEndrikkade in Amsterdam als ik zou willen, puur en alleen omndat ik er al een poosje woon en elke stoeprand ken (en weet te ontwijken). Gatver, gewoon diskwalificeren die meute, ga dan gewoon circuit rondjes rijden...
Michel van Lindert
michel koop een wrc en dan mag je alles ook al kun je voor geen meter rijden je krijgt dan ook meteen een start nr bij de eerste 20.
beetje slappe reactie.......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten