Euregio Rally en Twente Short Rally en Euregio Legend 2014

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Euregio Rally en Twente Short Rally en Euregio Legend 20

Berichtdoor hendribeelen » ma sep 22, 2014 13:04

Waar kan je de informatie vinden dan van 2014? Ik zie (op het reglement na) nog geen informatie. :?: :?:

www.twenterally.nl toch?

Alvast bedankt,

hendri
Gas is alles, remmen is angst!
hendribeelen
 
Berichten: 219
Geregistreerd: do sep 04, 2014 22:22
Woonplaats: Hierden

Re: Euregio Rally en Twente Short Rally en Euregio Legend 20

Berichtdoor wk » ma sep 29, 2014 21:07

PERSBERICHT TWENTERALLY

Seizoensafsluiter Conrad Euregio Rally flink uitgebreid!

Nadat begin dit jaar al is besloten om naar een eendaags evenement te gaan is het de organisatie gelukt om binnen dit vernieuwde concept een zeer aantrekkelijke wedstrijd te organiseren: ca. 160 km proef op een dag! Hiermee is meteen de langste eendagsrally van Nederland geworden!

Het tijdschema is flink onderhanden genomen zodat de monsterproef van 26,9 zelfs 3 x keer verreden wordt. De publiekslieveling in Hengelo is geheel aangepakt en zal 2 keer aangedaan worden. In totaal worden er 10 proeven verreden met een verbindingsroute van slechts 130 km.

Aan de deelnemers verder uit het land is ook gedacht doordat de verkenning zaterdag middag van 12:00 tot 18:00 gepland is voor 4 proeven, lekker ruim dus. De technische keuring zal in dat zelfde tijdsbestek zijn.
Als sluitstuk van de rally en het rallyseizoen zal op de finishlocatie rond 17:30 ook direct aansluitend de prijsuitreiking zijn in het sfeervolle Wapen van Beckum. Naar verwachting is het geheel rond 19:30 uur afgerond.

De organisatie verwacht hiermee goed te hebben geluisterd naar de wensen van de rijders en ze een mooi compact evenement te kunnen aanbieden met voldoende rally kilometers, korte verbindingen, een compact tijdschema voor een aantrekkelijke prijs.

Het publiek wordt door het brede programma weer op hun wenken bediend met de vernieuwde proef op de Diamantstraat. Naast de rally, zal de Shortrally en de Legend-rally in totaal 6 keer doorkomen. Zeker deze laatste groep zal smullen zijn voor liefhebbers van historische auto’s

Kortom een evenement wat je niet mag missen als team, toeschouwer of als official. De organisatie doet er alles aan om het voor een eider zo aantrekkelijk mogelijk te maken een sportief top evenement neer te zetten.

Meer info op www.twenterally.nl
wk
 
Berichten: 4
Geregistreerd: do nov 01, 2007 10:48
Woonplaats: Hengelo

Re: Euregio Rally en Twente Short Rally en Euregio Legend 20

Berichtdoor A.H.S » ma sep 29, 2014 21:34

Is de keuring nog steeds bij de Volvo garage na faillissement van Furness car :?: :roll:
Het is nu Volvo dealer Harrie Arendsen geworden.
mijn oude digitale fotoboek ;-) http://www.rallysportinbeeld.nl wordt helaas niet meer ondersteund ivm verouderde sitesoftware :-(
Avatar gebruiker
A.H.S
 
Berichten: 1079
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 22:08
Woonplaats: Ommen

Re: Euregio Rally en Twente Short Rally en Euregio Legend 20

Berichtdoor jallo28 » di sep 30, 2014 15:59

weet iemand al of er een leuke rijder meedoet of geruchten :D
jallo28
 
Berichten: 92
Geregistreerd: wo sep 10, 2014 6:06

Re: Euregio Rally en Twente Short Rally en Euregio Legend 20

Berichtdoor Mark Wielens » di okt 07, 2014 9:46

Nog zeer weinig info te vinden voor Deelnemers, Pers en Bezoekers op de site van de Twenterally 2014.
Zelfs nog veel info en nieuws uit 2013. En dat een paar weken voor de Start van deze rally.
Hopelijk wordt snel eens een begin van de deelnemerslijst geplaatst.

groetjes Mark.
Mark Wielens
 
Berichten: 701
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 17:20

Re: Euregio Rally en Twente Short Rally en Euregio Legend 20

Berichtdoor Sjeik1981 » di okt 07, 2014 10:56

Wat me wel opviel er staat er worden 10 proeven vereden. Waar eerst 8 waren, daar komt een derde omloop bij van die lange bij maar dat zijn er 9, welke is dan de 10e. Er staat ook geen bulletin of zo op de site. Omtrent pakketjes helaaas geen bestelli g mogelijk en voor verkoop vnl zaterdag. Lekker handig zeg.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Re: Euregio Rally en Twente Short Rally en Euregio Legend 20

Berichtdoor Sjeik1981 » wo okt 08, 2014 9:01

Mark Wielens schreef:Nog zeer weinig info te vinden voor Deelnemers, Pers en Bezoekers op de site van de Twenterally 2014.
Zelfs nog veel info en nieuws uit 2013. En dat een paar weken voor de Start van deze rally.
Hopelijk wordt snel eens een begin van de deelnemerslijst geplaatst.

groetjes Mark.


website wordt idd slecht bijgewerkt. Vorig jaar duurde het een eeuwigheid voor de nieuwe site up to dat was. Nu weer niet, als je kopje informatie aanklikt, krijg je alles nog van de editie 2013
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Re: Euregio Rally en Twente Short Rally en Euregio Legend 20

Berichtdoor Mark Wielens » wo okt 08, 2014 10:37

Sjeik1981 schreef:[quote


website wordt idd slecht bijgewerkt. Vorig jaar duurde het een eeuwigheid voor de nieuwe site up to dat was. Nu weer niet, als je kopje informatie aanklikt, krijg je alles nog van de editie 2013[/quote]

Vindt je het dan gek..... dat er vele team uitwijken naar de Condroz.
En een week er voor vinden ze het nog raar dat er weinig deelnemers zich ingeschreven hebben voor de Twenterally 2014.
Ga er van uit dat het misschien nog goed komt.
Is de Twente Classicrally wel eens verreden eind september ?????

groetjes Mark.
Mark Wielens
 
Berichten: 701
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 17:20

Re: Euregio Rally en Twente Short Rally en Euregio Legend 20

Berichtdoor Sjeik1981 » wo okt 08, 2014 11:32

Nope. Ik heb al vaker gezegd organisaties moeten hand in eigen boezem steken. Zorg dat je met goede informatie komt. Neem pubkiek rijders ed serieus.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Re: Euregio Rally en Twente Short Rally en Euregio Legend 20

Berichtdoor mmrizio » wo okt 08, 2014 12:56

Ik kan me jullie reacties voorstellen, en ik hoop dat de organisatie er wat mee doet.

Maar ik verwacht dat de rally dit jaar, als eendagsevenement, een groot succes gaat worden. Afgelopen jaren was het meestal te weinig kilometers in te veel tijd, volgens mij hebben ze dat dit jaar goed opgepakt. Ik verwacht er iig veel van!
mmrizio
 
Berichten: 698
Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

Re: Euregio Rally en Twente Short Rally en Euregio Legend 20

Berichtdoor Sjeik1981 » wo okt 08, 2014 13:19

Ik hoop het ook, en ga er ook naar toe. En hopelijk lezen de heren hier de kritiek en passen ze e.e.a. aan op de website en daarmee is voor mij de kous af. Ik hoop op een mooie veld m.n. weer lekkere achtertrekkers en geen dikke hagel zoals vorig jaar.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Re: Euregio Rally en Twente Short Rally en Euregio Legend 20

Berichtdoor PatrickScholman » wo okt 08, 2014 16:40

Sjeik1981 schreef:Ik hoop het ook, en ga er ook naar toe. En hopelijk lezen de heren hier de kritiek en passen ze e.e.a. aan op de website en daarmee is voor mij de kous af. Ik hoop op een mooie veld m.n. weer lekkere achtertrekkers en geen dikke hagel zoals vorig jaar.


Ach die hagel had z'n charmes ook wel (zat gelukkig in de auto op dat moment) :P . Maar inderdaad wel slecht dat ruim 3 weken er voor de tijd niet veel meer bekend is als het aantal kp's en km's. Hopelijk doen ze er snel wat aan. :wink:
PatrickScholman
 
Berichten: 59
Geregistreerd: ma aug 04, 2014 20:17

Re: Euregio Rally en Twente Short Rally en Euregio Legend 20

Berichtdoor mmrizio » wo okt 08, 2014 18:09

Wat heb je nodig dan? Welke proeven hoe laat - die info ga je toch niet krijgen. De enige vraag van dit moment is: Moet ik de dag vrijhouden in m'n agenda?
De rijders en teams krijgen hun info toch wel, die zijn minder afhankelijk van de website.

Maar het zou natuurlijk wel handig zijn van de organisatie, als ze ons alvast wat enthousiaster maken, zodat iedereen thuis beter kan uitleggen dat ze die dag absoluut moeten vrijhouden voor de rally.
mmrizio
 
Berichten: 698
Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

Re: Euregio Rally en Twente Short Rally en Euregio Legend 20

Berichtdoor Dennisvo » wo okt 08, 2014 18:29

Zou fijn zijn als ze zoals bijna elke rally een voorlopige deelnemerslijst online zetten en die regelmatig bijwerken. Hebben we enige voorpret. ;-)
Dennisvo
 
Berichten: 484
Geregistreerd: za maart 15, 2014 23:24

Re: Euregio Rally en Twente Short Rally en Euregio Legend 20

Berichtdoor PatrickScholman » wo okt 08, 2014 20:13

mmrizio schreef:Wat heb je nodig dan? Welke proeven hoe laat - die info ga je toch niet krijgen. De enige vraag van dit moment is: Moet ik de dag vrijhouden in m'n agenda?
De rijders en teams krijgen hun info toch wel, die zijn minder afhankelijk van de website.

Maar het zou natuurlijk wel handig zijn van de organisatie, als ze ons alvast wat enthousiaster maken, zodat iedereen thuis beter kan uitleggen dat ze die dag absoluut moeten vrijhouden voor de rally.


Inderdaad, niet veel meer maar een (voorlopige) inschrijflijst zou wel stof doen opwaaien hier, maargoed. Het is niet het 1ste jaar dat het zo gaat dus ze zullen er wel een (specifieke) reden voor hebben omdat niet te doen. :wink: :)
PatrickScholman
 
Berichten: 59
Geregistreerd: ma aug 04, 2014 20:17

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron