ERC Circuit of Ireland

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: ERC Circuit of Ireland

Berichtdoor Dennis Klein » za apr 19, 2014 11:34

Laten we het in ieder geval er over eens zijn dat die Fransen ergens iets goed doen: zie Sébastien Loeb en Sébastien Ogier ! Ik wens overigens Kevin Abbring en ook Hans Weijs alle succes, beide hebben het tot nu toe (en verdiend) verder gebracht in de rallysport dan welke andere Nederlander ooit ! Wie volgens mij ook in dat rijtje thuishoort en hopelijk snel een echte kans krijgt dat te bewijzen is Hermen Kobus !
Laatst bijgewerkt door Dennis Klein op za apr 19, 2014 16:11, in totaal 1 keer bewerkt.
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Re: ERC Circuit of Ireland

Berichtdoor Ton Van Spanje » za apr 19, 2014 12:05

Jongens, jongens, wat een bekrompenheid lees ik hier. Het zal PSA en in dit geval de Sportdivisie er alles aan gelegen zijn om hoog te scoren. En welke nationaliteit de piloot dan heeft zal ze, zoals Dennis ook al aangeeft, een worst zijn. De resultaten tellen en daarmee kan de marketing afdeling weer z'n gang gaan. PSA verkoopt ook auto's buiten Frankrijk...........
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Re: ERC Circuit of Ireland

Berichtdoor Dennis Klein » za apr 19, 2014 13:11

Ton , daarop zeg ik om in de Paas stemming te blijven;" AMEN !"
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Re: ERC Circuit of Ireland

Berichtdoor borbase » za apr 19, 2014 14:39

Breen ook out zelfde problemen als kevin
borbase
 
Berichten: 371
Geregistreerd: vr jul 27, 2007 18:11
Woonplaats: geldrop

Re: ERC Circuit of Ireland

Berichtdoor jos kerremans » za apr 19, 2014 14:58

Beide dezelfde problemen ? Wordt het in ieder geval gemakkelijker om de oorzaak te zoeken.
jos kerremans
 
Berichten: 188
Geregistreerd: wo maart 15, 2006 18:45
Woonplaats: Rucphen

Re: ERC Circuit of Ireland

Berichtdoor Whitey » zo apr 20, 2014 12:21

De kritiek op Sepp Wiegand is niet van de lucht,
http://forum.rallye-magazin.de/rallye-t ... 4-a-2.html
Whitey
 
Berichten: 218
Geregistreerd: ma okt 17, 2011 19:47
Woonplaats: Enter

Re: ERC Circuit of Ireland

Berichtdoor mmrizio » ma apr 21, 2014 20:46

Mwah, ik kan me wel vinden in de meeste kritiek die daar staat. Om het zelf te doen is natuurlijk nog wel wat anders. En wat is die Lappi snel!
Ook opvallend dat Skoda 1-2 scoort, in een tijd van RRC's en R5's.

Kevin maakt ook echt wel indruk op me. Sneller zijn dan Breen is niet niets. Laten we hopen dat hij binnenkort een aantal blijvende resultaten kan laten bijschrijven.
Ik begin het nu wel echt jammer te vinden dat hij in z'n JWRC tijd steeds met een R3 reed en dat de S1600's zo lang in leven gehouden zijn. Als hij daar 1 of 2 jaar met gelijk materiaal had kunnen strijden om de overwinning, dan had zijn carriere misschien heel anders gelopen.

Maurice
mmrizio
 
Berichten: 698
Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

Re: ERC Circuit of Ireland

Berichtdoor rvgrally » ma apr 21, 2014 22:22

Wiegand is gewoon een best of the rest rijder. Rijd hij wel redelijke tijden dan gaat ie eraf. Dus rustig aan.. uitrijden en wachten op fouten van de rest. In dit geval keurige kleurloze 2de plaats. Ik neem ook aan dat deze beste man niet in loondienst is bij de heren van skoda... dus ja als je met zijn centen een LAPI kampioen kunt maken.. waarom niet. En om dan ook nog ff iets te zeggen over die fransen.. in het kader van abering.. voor alle voorzichtigheid zou ik gewoon zelf even die boutjes van de radiator aandraaien. Als die auto heel blijft is het gewoon elke x een podium finish. Good luck to Kevin bij deze!!!!
Avatar gebruiker
rvgrally
 
Berichten: 595
Geregistreerd: ma maart 01, 2010 1:25
Woonplaats: Oss

Re: ERC Circuit of Ireland

Berichtdoor Alex_79 » di apr 22, 2014 12:26

Volgens rallye-magazin is het een fundamentele ontwerpfout in de koeling waar de Peugeot mee zou kampen. Grote vraag is natuurlijk hoe fundamenteel en of de FIA toestaat dat Peugeot er aan gaat sleutelen. Anders vrees ik dat je niet alleen voor Grieken met geschenken moet gaan uitkijken, maar ook voor Fransen met 6 Rally's in de aanbieding.
There's nothing wrong with the car... except that it's on fire!
Avatar gebruiker
Alex_79
 
Berichten: 402
Geregistreerd: wo jan 18, 2012 14:33
Woonplaats: Weert

Re: ERC Circuit of Ireland

Berichtdoor mmrizio » di apr 22, 2014 20:27

Zou dat ook de vertraging verklaren in de homologatie - dat Peugeot al een tijdje aan dit probleem aan het sleutelen is?
Als ze in de Ierse lente al in de problemen komen, dan zal het nog wel lastiger worden als de buitentemperatuur 20 graden warmer is.
mmrizio
 
Berichten: 698
Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

Re: ERC Circuit of Ireland

Berichtdoor EvoV6 » do apr 24, 2014 22:06

Citroen heeft diezelfde koelingsproblemen met de DS3 R5, daarom word deze keer op keer uitgesteld..

Nu hopen dat t voor Ieper opgelost is! Ben heeeel benieuwd wat Kevin daar kan doen!

En of er nog verrassende inschrijving komt van andere NL rijders? (Kobus, Weijs die verrassend 3e werd paar jaar geleden?)
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten