hulsen18 wrote:
Naast de vorig genoemden, mis ik ook;
Maurice Gass Subaru Impresa WRC
Austin McHale Ford Focus WRC
Hallo ? Er staan er 110 op de lijst (het maximum aantal deelnemers).
Is het dan nog niet goed ?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
hulsen18 wrote:
Naast de vorig genoemden, mis ik ook;
Maurice Gass Subaru Impresa WRC
Austin McHale Ford Focus WRC
wolter wrote:
Op die 205-jes ben ik wel snel uitgekeken moet ik eerlijk zeggen. Doe mij maar gewoon de top 20...dat zijn geen auto's, maar echte rallybakken!:)
Even een edit...De klassiekers met achterwielaandrijving zijn natuurlijk ook beesten!
...nog 10 dagen:)...
Wolter
[Edited by Wolter on 09-07-2004 at 12:09 PM GMT]
wolter wrote:
Op die 205-jes ben ik wel snel uitgekeken moet ik eerlijk zeggen. Doe mij maar gewoon de top 20...dat zijn geen auto's, maar echte rallybakken!:)
Even een edit...De klassiekers met achterwielaandrijving zijn natuurlijk ook beesten!
...nog 10 dagen:)...
Wolter
[Edited by Wolter on 09-07-2004 at 12:09 PM GMT]
nkroeze wrote:
Wolter, blijf dan vooral lekker bij de eerste 20 kijken! Iedereen, maar dan ook IEDEREEN die rijdt in de 205cup rijden voor de lol, en ook die jongens hebben een fantastisch weekend (met of zonder veel publiek), zij steken er enorm veel tijd & eigen geld in!
franky wrote:nkroeze wrote:
Wolter, blijf dan vooral lekker bij de eerste 20 kijken! Iedereen, maar dan ook IEDEREEN die rijdt in de 205cup rijden voor de lol, en ook die jongens hebben een fantastisch weekend (met of zonder veel publiek), zij steken er enorm veel tijd & eigen geld in!
Dat geld voor nagenoeg het hele veld voorbij de top 60 kan ik wel zeggen.
Erg irritant trouwens als je als deelnemer veel tijd verliest met de verbindingsroute omdat er zonodig na de top 20 de helft op de route gaat zitten treuzelen.
admin wrote:
Er zijn ook mensen voorin die voor de lol rijden!!!
admin wrote:franky wrote:nkroeze wrote:
Dat geld voor nagenoeg het hele veld voorbij de top 60 kan ik wel zeggen.
Erg irritant trouwens als je als deelnemer veel tijd verliest met de verbindingsroute omdat er zonodig na de top 20 de helft op de route gaat zitten treuzelen.
Er zijn ook mensen voorin die voor de lol rijden!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten