LG Amsterdam Rallysprint

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Re: LG Amsterdam Rallysprint

Berichtdoor Maarten » di aug 03, 2004 19:01

Patmeister wrote:
Maarten wrote:
Ik ga zelf ook voor het eerst navigeren in de Amsterdam Rallysprint, maar ik ontbeer nog het een en ander aan benodigde materialen (kom niet aanzetten met een Havo-diploma of rallylicentie, die heb ik al wel :D)

Dus als iemand nog een helm of overall te koop, cq. te leen heeft, hou ik me aanbevolen :)

Maarten,

Bel maar even.

Intussen is het al wel opgelost dus het is niet meer nodig :D
Toch bedankt! :)
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Re: Re: Re: Re: Re: LG Amsterdam Rallysprint

Berichtdoor johan-manta » di aug 03, 2004 21:27

bugs wrote:

Theo heeft met de Golf van het weekend nog in Oberehe gereden dus die kan zeker wel starten.
[/quote]

EN HARD OOK!!!
[/quote]Da's heel mooi en een hele troost, maar ja, de twee evo'tjes staan alsnog zo maar in een hoekje! Zielig joh!
johan-manta

Re: LG Amsterdam Rallysprint

Berichtdoor John » wo aug 04, 2004 17:10

Vandaag ingeschreven Marc van Eldik. Vorig jaar nog uitgevallen in leidende positie en nu weer titel kandidaat.

Cya John
John

Berichtdoor John » do aug 05, 2004 11:41

Vandaag binnengekomen op het inschrijfbureau: Wim Muilwijk met de BMW. De overige komen weer op onze site

Cya John
John

Berichtdoor biesheuvel » do aug 05, 2004 15:13

Wij zullen er ook zijn met de Sunbeam Lotus maar ik zit nu nog in Spanje dus de inschrijving gaat volgende week de deur uit.

Groet,

Antoine

ps kan ik dan ook nog een stukje insturen......
biesheuvel

Berichtdoor John » do aug 05, 2004 16:48

Top, twee spekatakulaire Sunbeam's. Als je begin volgende week doe moet het nog wel lukken Antoine.

Cya John
John

Berichtdoor John » zo aug 08, 2004 11:10

Ook op de lijst; Sjaak Abrahams met een BMW M3 en Niels Kroeze met de Volvo.

Cya John
John

Berichtdoor erikjan » zo aug 08, 2004 21:48

tot dusver een interessant deelnemersveld; de datum staat inmiddels in m'n agenda !!
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor Eric B » zo aug 08, 2004 23:30

Inschrijfgeld!!
er is al veel over gesproken in diverse topic maar wil het toch maar weer een keertje aanhalen, en let wel ik er niemand mee voor het hoofd stoten of er iemand mee in een kwaad daglicht zetten...........
MAAR!!!????....kan iemand nu eensvertellen hoe het komt dat toen ik de laatste keer a'dam reed ik 450 GULDENS!! moest betalen om mijn adrealine kwijt te kunnen,
en als ik nu mee zou doen ik 325 PLEURIES
moet neertellen wat bijna een verdubbeling is hoe kan dit??
en kom nou niet aan met bulls**t verhalen over inflatie en dat soort onzin want daar wordt ik ook zo langzamerhand een beetje
doodziek van.
De reden dat ik zo klaag is deze: ik ben bezig (whats in a name?) om weer een corsa'tje te bouwen maar als ik die inschrijfgelden zie denk ik elke keer weer
waarom moet het nou in die paar jaar na de guldens zo belachelijk opgeschroefd worden,
voor jan modaal met twee kindjes (zoals ik)
is het op deze manier toch haast gods onmogelijk om nog wat te doen? of heb/zie ik het verkeerd?............

[Edited by Eric B on 08-08-2004 at 10:32 PM GMT]
Mzzl Eric B
Eric B

Berichtdoor Aart » ma aug 09, 2004 0:26

Snap je probleem wel, maar ook wij worden geconfronteerd met allerlei vergunningen en onkosten die in het gulden tijdperk nog nauwelijks berekend werden.
Sinds de Euro er is moet er blijkbaar geld op de plank komen bij allerlei diensten.
Ook de verzekeringspremies zijn omhoog geschoten.

[Edited by Aart on 08-09-2004 at 12:34 AM GMT]
Rally is NOT a crime. 8) Bier zuipen als toeschouwer WEL! :evil:
Aart

Re: Re: LG Amsterdam Rallysprint

Berichtdoor V.D.G Rally team » ma aug 09, 2004 11:50

eric b wrote:
Inschrijfgeld!!
er is al veel over gesproken in diverse topic maar wil het toch maar weer een keertje aanhalen, en let wel ik er niemand mee voor het hoofd stoten of er iemand mee in een kwaad daglicht zetten...........
MAAR!!!????....kan iemand nu eensvertellen hoe het komt dat toen ik de laatste keer a'dam reed ik 450 GULDENS!! moest betalen om mijn adrealine kwijt te kunnen,
en kom nou niet aan met bulls**t verhalen over inflatie en dat soort onzin want daar wordt ik ook zo langzamerhand een beetje
doodziek van.
De reden dat ik zo klaag is deze: ik ben bezig (whats in a name?) om weer een corsa'tje te bouwen maar als ik die inschrijfgelden zie denk ik elke keer weer
waarom moet het nou in die paar jaar na de guldens zo belachelijk opgeschroefd worden,
is het op deze manier toch haast gods onmogelijk om nog wat te doen? of heb/zie ik het verkeerd?............

Klopt eric daar hebben we het al verschillende keren over gehad . Het eerste wat ze zeggen is van alles is duurder geworden en dit klopt ook de euro heeft ons niets goed gedaan, maar dit kunnen we niet meer terug draaien [heelaas].
Wat ze wel kunnen doen is intree heffen b.v
€ 5.- per persoon zeker voor een sprint als er 5000 man komen kijken is toch € 25.000.-
ze moeten kaartjes laten maken nou ruim
1000,- blijft er 24000,- over verdeel dit onder 80 auto's deelnemers = € 300,- korting per auto dit zou de manier zijn om het weer betaalbaar te maken en weer 120 deelnemers te krijgen. Dit is maar een voorbeeld [
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Re: Re: Re: LG Amsterdam Rallysprint

Berichtdoor Holkers » ma aug 09, 2004 12:04

V.D.G Rally team wrote:
eric b wrote:
Inschrijfgeld!!
doodziek van.

Klopt eric daar hebben we het al verschillende keren over gehad . Het eerste wat ze zeggen is van alles is duurder geworden en dit klopt ook de euro heeft ons niets goed gedaan, maar dit kunnen we niet meer terug draaien [heelaas].
Wat ze wel kunnen doen is intree heffen b.v
€ 5.- per persoon zeker voor een sprint als er 5000 man komen kijken is toch € 25.000.-
ze moeten kaartjes laten maken nou ruim
1000,- blijft er 24000,- over verdeel dit onder 80 auto's deelnemers = € 300,- korting per auto dit zou de manier zijn om het weer betaalbaar te maken en weer 120 deelnemers te krijgen. Dit is maar een voorbeeld [

heb jij het BHV - topic wel gelezen?
Een toeschouwer en entree heffen roep enige weerstand op.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Re: Re: Re: Re: LG Amsterdam Rallysprint

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma aug 09, 2004 12:15

Holkers wrote:

heb jij het BHV - topic wel gelezen?
Een toeschouwer en entree heffen roep enige weerstand op.

========================

Holkers,

Bij de BHV ging het om andere bedragen dan hier. En bedragen van 5 euro (of een gulden of 10 tot 15) zijn vaker gevraagd voor info pakketten. Dus die discussie over toegangsprijzen is nutteloos. tenzij het natuurlijk achterlijk hoog is t.o.v. het gebodene. De door jouw aangehaalde discussie in het BHV topic was naar mijn mening niet geheel onterecht gezien de bedragen.

De discussie gaat nu over inschrijfgeld voor de deelnemers.
Ton Van Spanje

Berichtdoor John » ma aug 09, 2004 12:44

Wat Aart al aanhaalde; de kosten zijn voor ons ook flink gestegen. En even voor de duidelijkheid we zijn een stichting en die hebben niet als doelstelling geld te verdienen maar ook niet om meer uit te geven dan er in komt.

Tuurlijk is entree heffen een mogelijkheid en 5 euro is ook wel een redelijk bedrag wat op weinig tegenstand stuit denk ik. Probleem in Amsterdam is om de proef dicht te krijgen zodat iedereen betaald, is dus geen doen. Wat wel een mogelijkheid is dat gewoon iedereen een info pakketje koopt. Betaal je ook wat maar dan hou je er zelf nog wat aan over en wij ook.

En nog ff dit ben er zelf ook niet mee eens dat het 325 euro kost maar heb ook niet zin om zelf het ontbrekende bedrag bij te leggen na afloop. En we willen ook graag weer een volgend evenement organiseren.

Cya John
John

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden