en deze word vast ook wel gewaardeerd in ieder geval door 1 forumlid


metisse schreef:fotojpa schreef:
Deze proef is in Venlo, op het huidige "Trefcenter Venlo" zie het bord "trefcente...."
Het was op de plek van het toen nog te bouwen doehetzelf zaak "Praxis" die daar vervolgens velen jaren in was gevesticht.
Het was voor mij een van de eerste rally proeven die ik bezocht.
Volgens mij was het een proef van de Tulpenrally (of Limburgia Rally)
Dit was de eerste proef van de Limburgia rally in 1975. Het Trefcenter(ook de toenmalige sponsor)was vooor een deel gebouwd en dit terrein lag er naast.
Was voor mij ook het eerste seizoen dat ik met de rallysport kennis maakte (als monteur bij Teus Wijnbelt-Jan Pieterman met een Datsun 1200 Coupé).
Jaccoooo schreef:achtmaal sprint '98, was het niet een teamgenoot van "de Boer/Hagman, zelfde strepen

Jaccoooo schreef:ff kijken voldoet aan de criteria midden jaren 90 tis geen opel of ford
..
en deze word vast ook wel gewaardeerd in ieder geval door 1 forumlid
..

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten