oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor ceesford » ma nov 19, 2012 20:02

nog 'n triumph, beetje ander model....

Afbeelding
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor jeroensprint » ma nov 19, 2012 20:05

Heeft ook mooie koplampen.

Jeroen
Avatar gebruiker
jeroensprint
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di aug 23, 2011 23:36
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor hans van altena » ma nov 19, 2012 21:07

Cees is de weg weer eens kwijt ! 8) 8) :shock: :lol:
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor Götz » ma nov 19, 2012 22:01

hans van altena schreef:Cees is de weg weer eens kwijt ! 8) 8) :shock: :lol:


koplampen zeker niet goed afgesteld................ :lol: :lol: :lol:
Götz
 
Berichten: 526
Geregistreerd: wo jan 23, 2002 16:34
Woonplaats: Hollandsche Rading

Berichtdoor metisse » ma nov 19, 2012 22:25

Götz schreef:
hans van altena schreef:Cees is de weg weer eens kwijt ! 8) 8) :shock: :lol:


koplampen zeker niet goed afgesteld................ :lol: :lol: :lol:



Zo te zien niet :roll:
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma nov 19, 2012 23:23

Voor welke cup telde die?
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor TWENGELTJE » di nov 20, 2012 0:46

metisse schreef:
Götz schreef:
hans van altena schreef:Cees is de weg weer eens kwijt ! 8) 8) :shock: :lol:


koplampen zeker niet goed afgesteld................ :lol: :lol: :lol:



Zo te zien niet :roll:


Het was vandaag nog al mistig :wink:
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor jos kerremans » di nov 20, 2012 12:48

Ton Van Spanje schreef:Voor welke cup telde die?


Ik denk C
jos kerremans
 
Berichten: 188
Geregistreerd: wo maart 15, 2006 18:45
Woonplaats: Rucphen

Berichtdoor Performance » di nov 20, 2012 12:54

ceesford schreef:nog 'n triumph, beetje ander model....

Afbeelding


Triumph met ronde spatborden ??? :?
Is zeker al een oud modelleke ? :o
Allé, bedoel foto van een jong modelleke van vroeger :lol:
Performance
 
Berichten: 44
Geregistreerd: do jun 30, 2011 8:46
Woonplaats: Bornem

Berichtdoor jeroensprint » di nov 20, 2012 17:13

.
Laatst bijgewerkt door jeroensprint op di nov 20, 2012 17:16, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
jeroensprint
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di aug 23, 2011 23:36
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor jeroensprint » di nov 20, 2012 17:15

Praten en fantaseren jullie maar lekker verder.

Ik rij elke dag in zo'n model.
:mrgreen:

Jeroen
Avatar gebruiker
jeroensprint
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di aug 23, 2011 23:36
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor TWENGELTJE » di nov 20, 2012 18:18

zo`n hoekige of zo`n ronde :wink:
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor jeroensprint » di nov 20, 2012 19:06

In ieder geval met grote koplampen.

Waar blijven die foto's nu van oude rallyauto's??????

Jeroen 8)
Avatar gebruiker
jeroensprint
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di aug 23, 2011 23:36
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor ceesford » di nov 20, 2012 20:43

henk vossen en pie theunissen - haspengouw 1980

Afbeelding
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » di nov 20, 2012 20:46

robert droogmans - limburgia 1982

Afbeelding
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten