oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Gompy » wo nov 14, 2012 21:08

Aangezien er Beerkens Banden op de voorruit staat lijkt me dat de Noor Wiggo Klatran. De jongens van Beerkens Banden uit Helden verzorgden de service voor Wiggo als die naar het zuiden afzakte om aan enkele Belgische en Nederlandse rally's mee te doen. Moet einde 80-jaren zijn geweest. Klatran kwam voor het eerst naar Nederland om de Limburgia rally mee te doen, had alleen een navigator en een oud service busje bij zich met enkele banden en wat kleinigheden. Zonder monteurs dus. Beerkens heeft toen uitgeholpen en is dat enkele jaren blijven doen. Veel plezier gehad. Zijn bijnaam "Willy Klapraam" kreeg hij tijdens de ELE-Rally.

rally-jeroenski schreef:Een Deen in de rally van Looi???

gr jeroen
Gompy
 
Berichten: 16
Geregistreerd: zo apr 17, 2005 14:53
Woonplaats: Lanaken (B)

Berichtdoor ceesford » wo nov 14, 2012 21:39

mooi verhaal leo ! da's juiste de charme van een onderwerp als oude rallyfoto's ! de kadett, wie o wie ? er reden toen meer van die dingen rond.......
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor DvM » wo nov 14, 2012 21:52

Harry Doosje
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor metisse » wo nov 14, 2012 22:32

DvM schreef:Harry Doosje


Volgens mij reden ze toen in een merkencup
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor A.H.S » wo nov 14, 2012 22:36

henk 400rr schreef:De wyberbuurseweg ligt parallel aan de weg van Kuinre naar Wolvega, vroeger was daar ook een proef, die daar langs ging en andere kant zeedijk (gescheiden door water) naar de camping ging in schoterzijl.

Die proef ligt in Overijssel ipv in de toenmalige Noord Oost polder (inmiddels Flevoland).

Dus, inderdaad, Zuiderzeerally, jaartal is mij niet bekend.

Het bedrijf "Henk Koggel" bestaat nog steeds, het telefoonnr. klopt inmiddels niet meer.


05291 was vroeger het kengetal van Ommen.
Autoschade Koggel zit ook in Ommen,omgenummerd 0529(45)1294
Op de raamband staat waarschijnlijk Ommer motoren revisie.
mijn oude digitale fotoboek ;-) http://www.rallysportinbeeld.nl wordt helaas niet meer ondersteund ivm verouderde sitesoftware :-(
Avatar gebruiker
A.H.S
 
Berichten: 1079
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 22:08
Woonplaats: Ommen

Berichtdoor Mark Wielens » do nov 15, 2012 9:25

Klopt ....heb het even opgezocht in mijn archiefje....

Startnummer 35.
OPEL Kadett 2.0L GSI.
OPEL DEALER CUP HOLLAND.
Rijder...Harry Doosje/Jan Poel.
Jaar...1987.

groetjes Mark.
Mark Wielens
 
Berichten: 701
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 17:20

RL-12-BD

Berichtdoor Tonieb » do nov 15, 2012 13:40

Deze auto is daarna (zal midden 90er jaren zijn geweest) verkocht naar Dinxperlo, Hans Rijks en Harrie Spaan hebben er jaren met heel veel plezier rallysprints mee gereden. In 2003 hebben wij deze auto gekocht (omdat onze nog in aanbouw was en wij graag Hellendoorn wilden rijden). Zowel Amsterdam als Hellendoorn (Historic) gereden totdat op 2 proeven voor het einde de versnellingsbak de geest gaf. De auto ergens in de winter (tot mijn grote spijt) verkocht, weet niet waar hij nu is gebleven.
Tonieb
 
Berichten: 1
Geregistreerd: do nov 15, 2012 13:34
Woonplaats: Den Ham

Berichtdoor henk 400rr » do nov 15, 2012 14:07

Ik denk gesloopt, want er zijn geen kentekengegevens meer van die wagen (althans, van dat kenteken)
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Berichtdoor ceesford » do nov 15, 2012 17:36

"Ik denk gesloopt, want er zijn geen kentekengegevens meer van die wagen"

logisch, gebeurd toch vaker met 'n opel !


:lol: - ik kan het echt niet laten hoor henk - :lol:
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor TWENGELTJE » do nov 15, 2012 18:29

Vandaar ook slopel !!
zegt een opelliefhebber
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor henk 400rr » do nov 15, 2012 18:39

Och, mij raakt dat niet zo.

Maar ik ben ook slechts een 400 serie liefhebber.
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Berichtdoor Mark Verhoeven » vr nov 16, 2012 20:21

antoine schreef:De volgende uitslag online gezet voor een ander doel, maar kan hem evenwel hier plaatsen.


Heb je geen (iets) oudere of (iets) nieuwere lijsten? Dat jaar was ik ff niet actief... :wink:

P.S. Als mensen deze oude uitslagen interesant vinden, heb ik er nog wel een paar liggen denk ik. Laat maar horen, dan zoek ik ze op en scan ze in.
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

John Bosch 1990 / Vossen 1982

Berichtdoor Miniliteman » za nov 17, 2012 15:09

Afbeelding



Henk Vossen voor en na de ELE 1982:

Afbeelding

Afbeelding
Miniliteman
 
Berichten: 106
Geregistreerd: za jul 08, 2006 19:46
Woonplaats: Horst

Berichtdoor Jef Koopman » za nov 17, 2012 16:02

Mark Verhoeven schreef:
antoine schreef:De volgende uitslag online gezet voor een ander doel, maar kan hem evenwel hier plaatsen.


Heb je geen (iets) oudere of (iets) nieuwere lijsten? Dat jaar was ik ff niet actief... :wink:

P.S. Als mensen deze oude uitslagen interesant vinden, heb ik er nog wel een paar liggen denk ik. Laat maar horen, dan zoek ik ze op en scan ze in.


Ja zet maar online Mark......thnx
Jef Koopman
 
Berichten: 137
Geregistreerd: zo sep 17, 2006 21:47
Woonplaats: Naast de buren

Berichtdoor ceesford » za nov 17, 2012 21:03

ja graag mark, hoe meer hoe liever !
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast