oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Mark Wielens » vr nov 09, 2012 12:04

Alvast een eerste foto, de rest van o.a daar heb je ze weer.....de OPEL Manta's komen komende week hier te staan.

groetjes Mark....

Afbeelding

Wat een jong broekie hé... :P
Mark Wielens
 
Berichten: 701
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 17:20

Maus Gatsonides (1982)

Berichtdoor Miniliteman » za nov 10, 2012 19:17

Ps: vanaf 1974 heb ik 10 jaar lang alles van autosport uitgeknipt en ingeplakt. De knipsels van de jaren daarna (tot ca. 1990) heb ik vanmiddag weer teruggevonden in een grote doos ...

Ps2: als iemand een programmatje weet waarmee ik 2 halve scans netjes aan elkaar kan plakken dan hoor ik dat graag; nu worden paginagrote artikelen 2 halve met overlap.

Grt, Leon.

Afbeelding

Afbeelding
Miniliteman
 
Berichten: 106
Geregistreerd: za jul 08, 2006 19:46
Woonplaats: Horst

Berichtdoor ferry bakker » zo nov 11, 2012 7:06

Dat is niet een heeeeele beste man he, :wink: hij heeft de flitspaal uitgevonden dacht ik.
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor antoine » zo nov 11, 2012 8:50

De volgende uitslag online gezet voor een ander doel, maar kan hem evenwel hier plaatsen.

Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor rally-jeroenski » zo nov 11, 2012 8:53

ik vind het vooral opvallend hoeveel van de namen in deze lijst nu nog steeds actief zijn in de rallysport, hoezo kleine wereld.

gr jeroen
Fun is not a straight line :D
!!Escort mk2 rs forever!!
www.vdzalmrallysport.nl
rally-jeroenski
 
Berichten: 62
Geregistreerd: do dec 17, 2009 17:21
Woonplaats: wassenaar

Berichtdoor Mark Wielens » wo nov 14, 2012 10:26

Hierbij weer een paar oude rallypics uit mijn giga verzameling....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

komende weken i.v.m tijdgebrek volgen er veel meer.....

groetjes Mark.
Mark Wielens
 
Berichten: 701
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 17:20

Berichtdoor Aeolus » wo nov 14, 2012 10:28

rally-jeroenski schreef:ik vind het vooral opvallend hoeveel van de namen in deze lijst nu nog steeds actief zijn in de rallysport, hoezo kleine wereld.

gr jeroen


Of de kinderen ervan :)
Avatar gebruiker
Aeolus
 
Berichten: 437
Geregistreerd: do jan 29, 2009 22:31
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Jaccoooo » wo nov 14, 2012 17:25

die bovenste Manta, wie is dat??
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Berichtdoor BasJBuitendijk » wo nov 14, 2012 17:29

die bovenste Manta, wie is dat??


Ik denk 'Henk'
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Berichtdoor ceesford » wo nov 14, 2012 17:45

je bedoelt zeker "Henk Koggel " ?

de 2e foto is van de Tulpenrally, klassementsproef de Vlasakkers vlakbij de start aan de Kolonel van Royenweg in leusden, hier zie je ze door de wasplaats rijden waar de tanks en pantservoertuigen werden afgespoten.

zal eind jaren 80 moeten zijn denk ik


manta vermoed ik de hellendoornrally maar wie ??
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » wo nov 14, 2012 17:48

"Henk Koggel" rijdt in Kuinre, Noordoostpolder :

ik denk aan een rally van Emmeloord eind jaren 80 ???????
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor henk 400rr » wo nov 14, 2012 18:32

De wyberbuurseweg ligt parallel aan de weg van Kuinre naar Wolvega, vroeger was daar ook een proef, die daar langs ging en andere kant zeedijk (gescheiden door water) naar de camping ging in schoterzijl.

Die proef ligt in Overijssel ipv in de toenmalige Noord Oost polder (inmiddels Flevoland).

Dus, inderdaad, Zuiderzeerally, jaartal is mij niet bekend.

Het bedrijf "Henk Koggel" bestaat nog steeds, het telefoonnr. klopt inmiddels niet meer.
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Berichtdoor Jaccoooo » wo nov 14, 2012 18:58

het lijkt of er op de zijkant "Henri van der Veen" staat, die reed ook in een witte manta, maar volgens mij niet deze, Martin van der Veen heeft ook een witte manta gereden, maar volgens mij niet de zuiderzeerally
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Berichtdoor antoine » wo nov 14, 2012 20:10

ceesford schreef:manta vermoed ik de hellendoornrally maar wie ??


Als je de onderste foto bedoelt. Dit lijkt mij eerder België, gezien die kabels boven de grond en het kenteken van de auto op de achtergrond.
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor rally-jeroenski » wo nov 14, 2012 20:24

Een Deen in de rally van Looi???

gr jeroen
Fun is not a straight line :D
!!Escort mk2 rs forever!!
www.vdzalmrallysport.nl
rally-jeroenski
 
Berichten: 62
Geregistreerd: do dec 17, 2009 17:21
Woonplaats: wassenaar

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten