Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
tiemen schreef:Iedereen zijn mening, en de opmerking van de beste stuurlui staan aan wal, raakt kant nog wal....
Het zijn altijd dezelfde figuren die dit soort opmerkingen maken, daarom noemde ik ook al sommige dingen in mijn post m.b.t. dat ik niet weet welke inspanningen hij heeft moeten verrichten voor deze deelname, enz.
Met dit soort opmerkingen kun je iedere discussie doodslaan, en dat vind ik nu zo jammer. . .
Dat Weijs gegroeid is, is een mening, en dat mag.
Dit zal ook vast wel zo zijn, maar daar ging deze discussie niet om..
Verder zal ik er maar over ophouden, omdat sommigen (die altijd denken het te weten omdat ze: of dichtbij de Weijs familie staan, of omdat ze zelf wel eens een rally rijden..) vinden dat het wel een wereldprestatie is, en zij gelijk hebben en het peultjesvolk (die niet zelf rijden of dichtbij staan) geen mening mogen hebben, of die mening van hen moeten beamen.
Beetje jammer dit ..
Leo schreef:rvgrally schreef:Ik vergelijk hans met neuville, qua kunnen schat ik ze hetzelfde in, qua koppie koppie kei goed van hans, volgens mij fromeld neuville elke rally 2wrcs op, hou je niet in ik heb 3uur geleden mijn scheenbeschermers aangetrokken
Helemaal mee eens.
Ze rijden alle 2 in een Citroen.
Alleen de 1 is vele malen rapper dan de ander.
met het koppie win je geen rally, alleen met je voeten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast