Rene Markus schreef:Het is al genieten om door zo'n stapel bladen te gaan.
Kan ik me voorstellen.....
Helaas was ik in die tijd nog te klein om naar rally's te gaan...

[/list]Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten