oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Ton Van Spanje » di okt 30, 2012 20:04

henk 400rr schreef: ik ben gek op historie en oudere rallywagens van wat voor merk dan ook.


check


henk 400rr schreef:Wanneer is die filmavond? kan ik misschien wel even tijd voor vrij maken.


Ja, wanneer is die nou? :wink:
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor velding_16 » di okt 30, 2012 21:55

mag ik vragen waar de escorts zijn gebleven die er vanmiddag opstonden??
velding_16
 
Berichten: 43
Geregistreerd: zo sep 23, 2012 16:42
Woonplaats: nijverdal

Berichtdoor hans vermeer » wo okt 31, 2012 9:32

velding_16 schreef:mag ik vragen waar de escorts zijn gebleven die er vanmiddag opstonden??


Bjorn, je hebt een pbtje :!:
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor velding_16 » wo okt 31, 2012 9:48

ik heb geen pb gekregen heb u er net wel 1 gestuurd
velding_16
 
Berichten: 43
Geregistreerd: zo sep 23, 2012 16:42
Woonplaats: nijverdal

Berichtdoor hans vermeer » wo okt 31, 2012 9:54

velding_16 schreef:ik heb geen pb gekregen heb u er net wel 1 gestuurd


Kijk nog maar even, ik kon hem ook niet meer vinden :!:
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor borbase » wo okt 31, 2012 10:19

heb hier ook nog wat oude rally bakken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
borbase
 
Berichten: 371
Geregistreerd: vr jul 27, 2007 18:11
Woonplaats: geldrop

Berichtdoor BasJBuitendijk » wo okt 31, 2012 12:37

[/quote]heb hier ook nog wat oude rally bakken
[quote]

Prachtig (ook de foto's)
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Berichtdoor michel uit berg » wo okt 31, 2012 13:08

Ton Van Spanje schreef:
henk 400rr schreef: ik ben gek op historie en oudere rallywagens van wat voor merk dan ook.


check


henk 400rr schreef:Wanneer is die filmavond? kan ik misschien wel even tijd voor vrij maken.


Ja, wanneer is die nou? :wink:



Mag de jonge garde ook komen of ben ik dat ook al niet meer met m'n 37 lentes :oops:
michel uit berg
 
Berichten: 672
Geregistreerd: do jul 25, 2002 20:57
Woonplaats: berg city

Berichtdoor Theo Dage » wo okt 31, 2012 13:10

michel uit berg schreef:Mag de jonge garde ook komen of ben ik dat ook al niet meer met m'n 37 lentes :oops:


Michel, jij krijgt vrijstelling 8)
Als je denkt dat veilligheid "duur" is, probeer dan eens een ongeluk :!:
Avatar gebruiker
Theo Dage
 
Berichten: 1214
Geregistreerd: ma nov 03, 2003 19:00

Re: oude rallyauto's

Berichtdoor hans vermeer » wo okt 31, 2012 16:14

Geert Wesseling schreef:
Whitey schreef:Ik dacht dat het hier om "oude rallyfoto,s"ging? en niet om oude Opels??


Nee, het gaat om oude rallyauto's, dus ook opels.

Iemand nog een foto van een Delta?? Die van Chiel Bos bijvoorbeeld?


Ik had deze al eens geplaatst :!:

Weet alleen niet of die niet te jong is om HIER te plaatsen !

Afbeelding
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor metisse » wo okt 31, 2012 16:42

Theo Dage schreef:
michel uit berg schreef:Mag de jonge garde ook komen of ben ik dat ook al niet meer met m'n 37 lentes :oops:


Michel, jij krijgt vrijstelling 8)



Hystorisch bepaald (genen en zo) :lol:
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Re: oude rallyauto's

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo okt 31, 2012 19:08

hans vermeer schreef:Weet alleen niet of die niet te jong is om HIER te plaatsen !


Hans, grow up.

Er wordt wel eens gezegd dat de jeugd geen interesse in historie heeft. Maar dit topic is door David in het leven geroepen om oude foto's te tonen tot pak 'm beet half de 90er jaren. Mooi initiatief van iemand die in de jaren 90 nog in de luiers rondkroop, dacht ik.

In zo'n topic
oude foto's tot pak 'm beet half de 90er jaren.
moet je dan ook wel aan die vraag voldoen. Als je nu foto's van klassieke auto's in recente rally's wil laten zien, open dan daar een topic voor. Dan blijft het overzichtelijker dan wanneer je alles op een hoop gooit.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor velding_16 » wo okt 31, 2012 19:11

deze topic was toch gewoon voor oudere rally auto's of heb ik dit verkeerd ?
velding_16
 
Berichten: 43
Geregistreerd: zo sep 23, 2012 16:42
Woonplaats: nijverdal

Berichtdoor DvM » wo okt 31, 2012 19:20

Kijk maar op bladzijde 1 van het topic.
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor velding_16 » wo okt 31, 2012 19:23

ja ik bedoel ook van die tijd
velding_16
 
Berichten: 43
Geregistreerd: zo sep 23, 2012 16:42
Woonplaats: nijverdal

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron