oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor peter van as » za okt 20, 2012 19:29

verwijderd !!
Laatst bijgewerkt door peter van as op za okt 20, 2012 21:45, in totaal 2 keer bewerkt.
peter van as
 
Berichten: 2
Geregistreerd: za okt 20, 2012 18:47
Woonplaats: Etten-leur

Berichtdoor TWENGELTJE » za okt 20, 2012 21:15

je had ze niet groter
En zo oud was die schoenendoos ook weer niet
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor metisse » za okt 20, 2012 21:23

Een grote maat schoenen waarschijnlijk.......

mag van mij overigens ook wat ouder zijn (zal wel met de leeftijd te maken hebben :wink:
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor TWENGELTJE » za okt 20, 2012 21:28

Valt wel mee toch matthy ?
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor metisse » za okt 20, 2012 21:51

TWENGELTJE schreef:Valt wel mee toch matthy ?


Die schoenmaat ? :lol:
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor Jaccoooo » za okt 20, 2012 22:32

een strakke actie van Averdijk Oberehe 2002 0f 2003

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Berichtdoor hans vermeer » zo okt 21, 2012 12:47

Eerlijk gezegd, ik heb wel eens strakkere acties gezien :wink:

Maar, wel leuke shots :!:
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor Butcher » ma okt 22, 2012 18:28

Jaccoooo schreef:een strakke actie van Averdijk Oberehe 2002 0f 2003

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Aha johan,

Heb je nogmeer van dat zo'n foto's en vooral in die
kleuren.

Groet,
Stephan.
Butcher
 
Berichten: 26
Geregistreerd: zo feb 05, 2006 14:54
Woonplaats: Delden

Berichtdoor Butcher » ma okt 22, 2012 18:29

Actie was trouwens in 2003.
Butcher
 
Berichten: 26
Geregistreerd: zo feb 05, 2006 14:54
Woonplaats: Delden

Berichtdoor Jaccoooo » di okt 23, 2012 19:23

ik heb hem zelfs nog wel in het grijs

Afbeelding

en nog 1 in het blauw

Afbeelding

en in het wit

Afbeelding
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Berichtdoor Jaccoooo » di okt 23, 2012 19:34

nog een Opel in Historische kleurstelling

Afbeelding

en de topicstarter tijdens zijn debuut

Afbeelding
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Oude rally foto's

Berichtdoor Escort Piet » wo okt 24, 2012 7:07

iemand nog fotos uit de begin jaren '90 van een Witte Escort II met blauw, lichtblauw en grijze strepen? of van Escort III / V met Merwede striping?
Escort Piet
 
Berichten: 16
Geregistreerd: di jan 18, 2011 19:30
Woonplaats: Lisse

Re: Oude rally foto's

Berichtdoor Mark Wielens » wo okt 24, 2012 8:12

Escort Piet schreef:iemand nog fotos uit de begin jaren '90 van een Witte Escort II met blauw, lichtblauw en grijze strepen? of van Escort III / V met Merwede striping?


@Piet..... de komende wintermaanden zal ik mijn duizenden foto's en negatieven eens inscannen van vroegere rally's.

Zit er wat bij zal ik het uiteraard hier plaatsen. Nog even geduld a.u.b.

groetjes Mark.
Mark Wielens
 
Berichten: 701
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 17:20

Re: Oude rally foto's

Berichtdoor asconajoop » wo okt 24, 2012 17:34

Escort Piet schreef:iemand nog fotos uit de begin jaren '90 van een Witte Escort II met blauw, lichtblauw en grijze strepen? of van Escort III / V met Merwede striping?


met deze escort mk-2 heb ik wel'es een robbetje mee uitgevochten om een plaats in H-15,als jullie dan toch aan't zoeken zijn.een blauwe 4!!-deurs ascona......
Avatar gebruiker
asconajoop
 
Berichten: 139
Geregistreerd: di okt 19, 2010 13:05
Woonplaats: twenterand, vjenne

Oude rally foto's

Berichtdoor Escort Piet » wo okt 24, 2012 18:15

is misschien al vaak uitgelegd maar hoe kan een leek als ik foto's plaatsen want ik heb nog wel een paar heeeeele leuk uit die tijd
Escort Piet
 
Berichten: 16
Geregistreerd: di jan 18, 2011 19:30
Woonplaats: Lisse

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast