[quote]
mantaboy wrote:
Schijnbaar gaf een monteur zich op als official voor een rally.
Schijnbaar werd hij netjes gebeld wanneer hij ergens verwacht werd.
Schijnbaar moet je hem dan zelf bellen om te horen dat ie niet op komt dagen.....
Schijnbaar durft hij dan ook nog zo uit te vallen over mensen die dus bijna 20 uur per dag gemaakt hebben de week voorafgaande aan de rally en over slaap tijdens de rally maar te zwijgen.
Goed bezig Kraats, ga zo door!!!!
======================
Ik dank U!!
Jean Pierre,
Het is wel weer off topic wat je doet met je posting, maar het begint te wennen. Helaas ben je niet volledig of niet goed ingelicht. Ik ga je ook niet wijzer maken omdat ik van mening ben dat prive aangelegenheden niet op dit forum thuishoren. Ik denk dat jij er net zo over denkt. Dat ze jou niet volledig inlichten stel ik dus ten zeerste op prijs. En dat wens ik dan ook zo te houden. Ik begrijp alleen niet dat wanneer ik met iemand iets heb uitgesproken het weer via jou naar buiten moet komen. Ik zou hier graag telefonisch mee geconfronteerd worden door degene waar ik ook op het KNAF feest hierover gesproken heb en waar ook de communicatie is geweest omtrent de Omloop van Vlaanderen. Bel me even ik ben je nummer kwijt……
Maar aangezien ik in jouw reply niks over de BHV zie staan is het misschien wel aardig om eens te vermelden wat jouw visie is op alle kritiek die er door diverse mensen over geuit wordt. Dus misschien kun je het eens opbrengen om niet alleen mijn postings te lezen maar ook die van een ander. Vervolgens kunnen we dan van jou ook eens een goed stukje tekst lezen dat een beetje on-topic is en zo weet iedereen ook wat jouw visie is over de afgelopen ExpoGroep BHV Rally in Roosendaal. Misschien heb jij wel zoveel inside informatie die wij niet kennen dat je alle kritiek kunt weerleggen. Doe in het ieder geval eens een poging. Dat verdient meer respect.
Oja ik wil nog wel even kwijt dat ik het vreemd vind dat ik niks mag zeggen over iemand die weinig geslapen heeft de afgelopen tijd en dat jij dat schijnbaar wel mag……. Oftewel: de pot verwijt de ketel? Want is het niet zo dat iedereen die zich op welke wijze dan ook vrijwillig inzet voor en tijdens een rally nogal wat slaap mist?
Alleen hebben monteurs dat bij elke rally van het kampioenschap, alleen hoor je die daar normaal niet over. Dat hoort er allemaal bij. Misschien hoort dat ook wel bij de taken van een official, organisator en sommige toeschouwers. Wanneer je tot 1 van die categorieën hoort en er niet tegen kunt moet je eens overwegen om ermee te stoppen in plaats van het iedere keer weer wereldkundig te maken.
Ik zie jou mening op alle kritiek graag tegemoet, alle kritiek JP...... en een beetje onderbouwen graag dat vind je vriend Kees zo fijn, anders weet ie niet waar het over gaat.

:D
[Edited by kraats on 07-20-2004 at 04:31 PM GMT]