oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma okt 01, 2012 21:15

ceesford schreef:hee Hans, heb je al wat oude self-made films overgezet op DVD ?


Verd....., da's waar ook. Dat had ie beloofd, inclusief een borrelavond in Wijchen toch? :wink:
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor JeroenBootsman » ma okt 01, 2012 21:29

hans vermeer schreef:Ik was even in m'n Opel-hoekje aan het zoeken en kwam toen deze foto's tegen van de Waalhavensprint 1994.

Afbeelding

Afbeelding


Equipe:
Andre de Beer / Wilbert Engels
JeroenBootsman
 
Berichten: 7
Geregistreerd: za dec 10, 2011 21:39
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor hans van altena » ma okt 01, 2012 22:42

Ton Van Spanje schreef:
ceesford schreef:hee Hans, heb je al wat oude self-made films overgezet op DVD ?


Verd....., da's waar ook. Dat had ie beloofd, inclusief een borrelavond in Wijchen toch? :wink:


Daar heb ik al een keer een balletje over opgegooid ; alles mogelijk ( eigen kroegje met 45 zitplaatsen ) ........... maar ja, reaktie's ??
Eind oktober reunie van "oude"schoolkameraden HIER in de kroeg !
Heb dit jaar ook een oude betamax recorder op de kop kunnen tikken; moet nog eens gaan kijken of dat apparaat ( en de oude tape's ) het ook "doen"! Dus je ( jullie) ,zien, ik blijf bezig ! Alleen tijdgebrek ; dit jaar brand gehad +/+ 75-jarig bestaan van "onze" toko !!!
Zal de boel in de gaten blijven houden ........... 8)
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor Miniliteman » di okt 02, 2012 21:00

Hans, vriend ... :wink:
ik ben beschikbaar om de borrelnootjes en andere versnaperingen uit te delen of DE avond.
PS: kom je zondag naar DE meeting in Venlo?
http://www.classicford.nl
Dan kunnen we eea verder bespreken! :D
Miniliteman
 
Berichten: 106
Geregistreerd: za jul 08, 2006 19:46
Woonplaats: Horst

Berichtdoor ceesford » di okt 02, 2012 21:01

ik neem wel een doos frikadellen mee, passen altijd goed bij het bier !
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor hans vermeer » di okt 02, 2012 21:21

Het FEESTJE komt al aardig op gang :D

Doe ik er nog een paar plaatjes bij van de Waalhaven :!:

Afbeelding

Afbeelding
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor metisse » di okt 02, 2012 21:26

Het is tenslotte bijna winter.......
Hans, zoek in Altena niet naar een rode TVR en z'n berijder.
Die is (bijna schaamrood op de kaken :oops: ) niet in de buurt
Die dag is nl ook The Legend of the Fall waar we altijd graag van start gaan.
De keus was lastig, waarom zijn leuke dingen altijd gelijk???????, maar het is toch Bocholt geworden.
Dus over de filmavond moeten we het voorlopig maar per forum hebben...
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor Ton Van Spanje » di okt 02, 2012 21:45

metisse schreef:Dus over de filmavond moeten we het voorlopig maar per forum hebben...


En als er een datum geprikt is, dan moet er zeker iemand via Woudrichem rijden om je een slinger te geven? :D
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor GérardWRM » wo okt 03, 2012 8:01

en als we het dan toch over "afspraken" hebben ......

waar blijven de mensen die een Dia avond in het Rallymuseum bij wilden wonen ....

we hebben het er maar duk mee ..... :) al doe oude herinneringen ....
Avatar gebruiker
GérardWRM
 
Berichten: 608
Geregistreerd: ma nov 20, 2006 18:57
Woonplaats: Zoelen

Berichtdoor velding_16 » wo okt 03, 2012 9:31

iemand nog mooie foto's van een Ford escort mkII kan worden gestuurd naar bjornvelding@hotmail.com
velding_16
 
Berichten: 43
Geregistreerd: zo sep 23, 2012 16:42
Woonplaats: nijverdal

Berichtdoor metisse » wo okt 03, 2012 14:36

Ton Van Spanje schreef:
metisse schreef:Dus over de filmavond moeten we het voorlopig maar per forum hebben...


En als er een datum geprikt is, dan moet er zeker iemand via Woudrichem rijden om je een slinger te geven? :D




:roll: Die iemand mag dan ook wel zijn laatste stukkie mee in het pretpakket :wink:
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo okt 03, 2012 17:40

GérardWRM schreef:en als we het dan toch over "afspraken" hebben ......

waar blijven de mensen die een Dia avond in het Rallymuseum bij wilden wonen ....

we hebben het er maar duk mee ..... :) al doe oude herinneringen ....



Prik maar een datum!!!
Laatst bijgewerkt door Ton Van Spanje op wo okt 03, 2012 22:48, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Rene Markus » wo okt 03, 2012 20:30

Ton Van Spanje schreef:
GérardWRM schreef:en als we het dan toch over "afspraken" hebben ......

waar blijven de mensen die een Dia avond in het Rallymuseum bij wilden wonen ....

we hebben het er maar duk mee ..... :) al doe oude herinneringen ....



Prik maar en datum!!!
'

Dan ook met de beelden van Stig Andervang, Paul Maaskant, J Hoes. Krijg er nu al zin in.
Avatar gebruiker
Rene Markus
 
Berichten: 320
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:46
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo okt 03, 2012 22:45

Om de aandacht even op het onderwerp te houden voordat het weer verwaterd. Is het iets om te combineren? Of een avondje bij Gerard of een avondje bij Hans? Wie van de twee heeft de grootste bar cq kroeg? :D
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor antoine » wo okt 03, 2012 22:50

Misschien is er wel heel veel interesse voor en moet er overgegaan worden tot het huren van een ruimte? Mij lijkt dit ook wel interessant.
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast