BHV Expo Groep Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Eddepet » zo jul 18, 2004 23:00

Maarten wrote:
Ik heb me vandaag wel geërgerd aan de berichtgeving op Omroep Brabant. Er wordt nooit melding gemaakt van het feit dat er een rally is (en zowel de ELE als de BHV hebben toch een forse regionale impact), maar nu er een ongeval gebeurd is, is het direct te zien als nieuwsbericht en op Teletekst. Geef dan of álle berichtgeving, of zeg helemaal niks over de rallysport.
Dit is al vaker besproken, maar Omroep Brabant had ik nog niet tot de sensatiebeluste media gerekend. :(

Inderdaad, zag het ook, er was nog niet eens beeld bij, zelfs geen archief of zo, vh ongeluk hoef ik niet te zien. Maar een paar voorbij racende wagens was toch leuker geweest. Zo is de berichtgeving in BN/DeStem ook uiterst belabberd, maar dat is zo met alle autosporten in dat blad.
Eddepet

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor kraats » zo jul 18, 2004 23:05

Nou.... terug uit het brabantse....
Wat ik er van vond?
Schijnbaar waren er mooie proeven,
schijnbaar was er niemand op de service,
schijnbaar vonden velen (?) het geweldig,
schijnbaar was de organisatie foutloos,
schijnbaar was er geen route boek voor de service,
schijnbaar was het een zooitje bij de service indeling,
schijnbaar krijgen officials geen informatie,
schijnbaar durven rallyrijders niet meer in de regen te rijden,
schijnbaar kunnen ze dat niet eens (enkele toppers zeker niet)
schijnbaar is er een nieuwe "ubermensch".
schijnbaar zijn er levensmoeie officials,
schijnbaar is het te veel moeite om een frietkot oid op de service te zetten,
schijnbaar zijn er 2 mega officials (echt waar)(pluimpje voor Bert en Kees. Van beide service terreinen.)
schijnbaar was het service terrein te klein in R'daal,
schijnbaar is er veel te veel geneutraliseerd,
schijnbaar is een wachttijd van 5 uur voor een service plaats heel normaal,
schijnbaar is een organisatie begonnen met teampje pesten,
schijnbaar stonden vele officials niet achter de domme regels van de organisatie,
schijnbaar meet de TC met vele maten,
schijnbaar laat men een buitenlands service team veel te lang wachten op een service plaats,
schijnbaar wekken paarse kaarten ver gaande fustraties op,
schijnbaar denken sommige officials dat de bovenmenselijk zijn,
schijnbaar zijn scheldende officials heel normaal na het krijgen van een simpele vraag,
schijnbaar werken de polsbandjes bij monteurs niet,
schijnbaar worden illegale serviceplaatsen toegestaan met vrije tijdstippen,
schijnbaar mogen de trailers van de "kleine teams" niet naast die van de "toppers" staan
schijnbaar begrijpen de officials dat wel,
schijnbaar begrijpt de organisatie niet alles,
schijnbaar zijn de organisatoren bankroet,
schijnbaar betalen zij alles,
schijnbaar verdienen ze niks aan deze rally,
schijnbaar doen zij hun sponsoren tekort,
schijnbaar krijg je wat geregeld als de westrijdleiding gaat vloeken,
schijnbaar merken de "topteams" nergens wat van,
schijnbaar de regionale teams ook niet,

..... ik kan nog wel ff doorgaan.
maarja na vrijdag middag de wens te hebben uitgesproken graag naar huis te willen is dat zondag dan zover....
Eindelijk is deze marteling voorbij.
Eindelijk een einde aan dit dieptrieste organisatorische drama.
En toch heb ik nog wel wat voor enkele teams kunnen betekenen. En dus is het "familie gevoel" onder de monteurs toch goed te noemen.
Want schijnbaar heb ik erg gelachen.:D:D

Enne, Ik meen dat hij Bert heette. Die official op zijn scooter op het service terrein bij BHV hier konden we dankzij hem probleemloos en zonder narigheid onze hobby uitvoeren. Ook wanneer ik je naam verkeerd zou hebben wil ik je via deze weg bedanken voor je grenzeloze inzet. Maar natuurlijk ook een dank aan alle andere officials die alle narigheid van deze organisatie over zich heen kregen. Ik hoop dan ook voor hen dat ze een vervolg volgend jaar voortzetten en hopen op beterschap. Hoop doet leven, moet je dan maar denken. Dus misschien dat het de volgende keer beter gaat.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Campos » zo jul 18, 2004 23:08

rallydre wrote:
Frank, ik stond er.. Foto volgt.

Over Erik, morgen komt er een persbericht wat uitlegt wat er gebeurde. Ik denk dat 't gewoon pech is, want ik heb zelf in de vergelijkbare stortbuien van gisteren ook mensen schuivers zien maken of de gevolgen gezien (Heuvel, Leemans enz). Iedereen heeft wel een tricky moment gehad, Erik en Michiel hadden er eentje, maar wel op een ongelukkige plek waar er geen ruimte voor was. Maar zoals gezegd, morgen de juiste info in 't persbericht.

Grt

Dré

Mocht je er tijdens KP2 hebben gestaan en startnr. 235 ook gefotografeerd hebben, dan heb ik interesse!

Gr. Martijn
Campos

Berichtdoor Huufke » zo jul 18, 2004 23:13

Kraats wrote:
Nou.... terug uit het brabantse....
Wat ik er van vond?
Schijnbaar waren er mooie proeven,
schijnbaar was er niemand op de service,
schijnbaar vonden velen (?) het geweldig,
schijnbaar was de organisatie foutloos,
schijnbaar was er geen route boek voor de service,
schijnbaar was het een zooitje bij de service indeling,
schijnbaar krijgen officials geen informatie,
schijnbaar durven rallyrijders niet meer in de regen te rijden,
schijnbaar kunnen ze dat niet eens (enkele toppers zeker niet)
schijnbaar is er een nieuwe "ubermensch".
schijnbaar zijn er levensmoeie officials,
schijnbaar is het te veel moeite om een frietkot oid op de service te zetten,
schijnbaar zijn er 2 mega officials (echt waar)(pluimpje voor Bert en Kees. Van beide service terreinen.)
schijnbaar was het service terrein te klein in R'daal,
schijnbaar is er veel te veel geneutraliseerd,
schijnbaar is een wachttijd van 5 uur voor een service plaats heel normaal,
schijnbaar is een organisatie begonnen met teampje pesten,
schijnbaar stonden vele officials niet achter de domme regels van de organisatie,
schijnbaar meet de TC met vele maten,
schijnbaar laat men een buitenlands service team veel te lang wachten op een service plaats,
schijnbaar wekken paarse kaarten ver gaande fustraties op,
schijnbaar denken sommige officials dat de bovenmenselijk zijn,
schijnbaar zijn scheldende officials heel normaal na het krijgen van een simpele vraag,
schijnbaar werken de polsbandjes bij monteurs niet,
schijnbaar worden illegale serviceplaatsen toegestaan met vrije tijdstippen,
schijnbaar mogen de trailers van de "kleine teams" niet naast die van de "toppers" staan
schijnbaar begrijpen de officials dat wel,
schijnbaar begrijpt de organisatie niet alles,
schijnbaar zijn de organisatoren bankroet,
schijnbaar betalen zij alles,
schijnbaar verdienen ze niks aan deze rally,
schijnbaar doen zij hun sponsoren tekort,
schijnbaar krijg je wat geregeld als de westrijdleiding gaat vloeken,
schijnbaar merken de "topteams" nergens wat van,
schijnbaar de regionale teams ook niet,

..... ik kan nog wel ff doorgaan.
maarja na vrijdag middag de wens te hebben uitgesproken graag naar huis te willen is dat zondag dan zover....
Eindelijk is deze marteling voorbij.
Eindelijk een einde aan dit dieptrieste organisatorische drama.
En toch heb ik nog wel wat voor enkele teams kunnen betekenen. En dus is het "familie gevoel" onder de monteurs toch goed te noemen.
Want schijnbaar heb ik erg gelachen.:D:D

Enne, Ik meen dat hij Bert heette. Die official op zijn scooter op het service terrein bij BHV hier konden we dankzij hem probleemloos en zonder narigheid onze hobby uitvoeren. Ook wanneer ik je naam verkeerd zou hebben wil ik je via deze weg bedanken voor je grenzeloze inzet. Maar natuurlijk ook een dank aan alle andere officials die alle narigheid van deze organisatie over zich heen kregen. Ik hoop dan ook voor hen dat ze een vervolg volgend jaar voortzetten en hopen op beterschap. Hoop doet leven, moet je dan maar denken. Dus misschien dat het de volgende keer beter gaat.

Ha die Theo!
Jij weer eens hier?

Fijn weekend gehad? :D
In het land der blinden, is éénoog koning.
Huufke

Berichtdoor Holkers » zo jul 18, 2004 23:19

hehe, Maandag. thuis en wel. wat een regen zeg...
Eerst wordt je gezegend met een mooi nieuw bruin/rood velletje en nog geen 4 uur later wordt het weer met alle geweld eraf geregend. Jammer voor de foto's en vooral voor de organisatie. erg veel neutralisaties.
Ook wel begrijpelijk, net buiten achtmaal, kp Hel, stukje onverhard... noem dat maar een lange zandbak/modderbad.
Voor de rest, Zondag was een mooie en goede dag. Zon verscholen achter een wolkendek, lekkere temperaturen en (helaas) toch weer een bui (een serieuze). Jasper mooi gewonnen met een iets smallere EVO, erg jammer van Erik en Michiel.
Morgen Foto's online !

P.S.
Persoonlijk tintje:
Marjolein (de Ma uit RoMa75) gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep in de rally !!!
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Franky » zo jul 18, 2004 23:26

Kraats wrote:

Schijnbaar lopen sommige monteurs met hun hoofd gedraaid de halve service over midden op het pad en begrijpen niet dat er rallyauto's rijden. :D
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor Super 1600 » zo jul 18, 2004 23:50

Als we dan toch bezig zijn met schijnbare zaken.
Schijnbaar denkt Theo niet aan het feit dat de hele rally gebaseerd is op het werk van vrijwilligers die er alles, maar dan ook echt alles aan doen, om het voor zowel het publiek als de rijders leuk te maken. Dat ie daar eerst eens over nadenkt voor hij kritiek levert op een ander!
Concurrentie uit onverwachte hoek....over een paar jaar rijd ik ze allemaal zoek!
Super 1600

Berichtdoor Huufke » ma jul 19, 2004 0:04

Waarschijnlijk gaat ook dit topic uitlopen op een zinloze discussie dankzij een totaal nutteloze opmerking van iemand die zich er totaal niet van bewust is wat voor onzin hij of zij deels uitkraamt.

Jammer..
In het land der blinden, is éénoog koning.
Huufke

Re: Re: Re: Re: Re: KP24 Perikelen

Berichtdoor StevenK » ma jul 19, 2004 6:14

Eddepet wrote:
PS als jij er niet bent geweest hoe kom je dan aan de fotos zonder bronvermelding ?

Ik begrijp je niet.
StevenK
Site Admin

Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor kraats » ma jul 19, 2004 7:06

franky wrote:
Kraats wrote:

Schijnbaar lopen sommige monteurs met hun hoofd gedraaid de halve service over midden op het pad en begrijpen niet dat er rallyauto's rijden. :D

================================
schijnbaar schrik je je dan helemaal het apenlazerus wanneer je bijna wordt overreden door een auto die dan toch zwaarder blijkt te zijn dan een reletief groot persoon.:D:D:D sorry Frank maar zoals je al begreep had ik je niet zien aankomen.:D:D

[Edited by kraats on 07-19-2004 at 07:07 AM GMT]
Greetz Theo,
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor kraats » ma jul 19, 2004 7:23

Als we dan toch bezig zijn met schijnbare zaken.
Schijnbaar denkt Theo niet aan het feit dat de hele rally gebaseerd is op het werk van vrijwilligers die er alles, maar dan ook echt alles aan doen, om het voor zowel het publiek als de rijders leuk te maken. Dat ie daar eerst eens over nadenkt voor hij kritiek levert op een ander!
=============================
Aangezien jij schijnbaar de wijsheid in pacht denkt te hebben vind ik het vreemd dat jij schijnbaar nooit bij een fatsoenlijke georganiseerde rally bent geweest en toch een oordeel over een simpel monteurtje kunt hebben.
Maar zoals jij jezelf nu uit geef je me helemaal gelijk want dit is ook de manier van communiceren van de organisatie naar een flut monteurtje zoals zij dat zien.
En dan heb je dus schijnbaar gelijk want schijnbaar doet deze organisatie het geweldig.

Want wat heb ik dit weekeinde ontzettend veel waardering gekregen voor de organisatie van de veelvoudig bekritiseerde Zuiderzee Rally. Voor de teams hebben ze daar alles tot in detail goed geregeld. Ook al heb ik dat vanaf de andere kant wel eens anders gezien.

Maar kom eens met fatsoenlijke argumenten of weerleg alle zaken waarbij ik het woord "schijnbaar" gebruik. Ik durf de discussie wel aan en als je dat niet aandurft mag dat ook wel via de e-mail, zolang je normaal blijft discussieren is dat een prima vorm van communiceren. Ik ga alleen geen kritiek geven waarbij ik namen noem. Alleen naar de personen die ermee bedoeld worden, en dan vanzelfsprekend niet via dit forum.
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

Berichtdoor billy » ma jul 19, 2004 8:51

Kraats, is het niet een goed idee om zelf contact te zoeken met organisaties die het in jouw ogen niet goed geregeld hebben?

Dan snijdt het mes aan 2 kanten: jij ziet waarom bepaalde zaken misschien niet kunnen, en zij worden op bepaalde zaken gewezen waar ze als organisatie niet aan denken.

Stel dat het er allemaal beter op wordt, waarom niet een paar avonden per jaar daaraan op te offeren.

ps. lees dit nou niet als een aanval of enige vorm van sarcasme, ik ben serieus.
William Heeren
billy

Berichtdoor StevenK » ma jul 19, 2004 9:09

billy wrote:
Kraats, is het niet een goed idee om zelf contact te zoeken met organisaties die het in jouw ogen niet goed geregeld hebben?

Dan snijdt het mes aan 2 kanten: jij ziet waarom bepaalde zaken misschien niet kunnen, en zij worden op bepaalde zaken gewezen waar ze als organisatie niet aan denken.

Stel dat het er allemaal beter op wordt, waarom niet een paar avonden per jaar daaraan op te offeren.

ps. lees dit nou niet als een aanval of enige vorm van sarcasme, ik ben serieus.

Daar hebben we als deelnemende teams toch al een mooi orgaan voor ? Ik zou zeggen stuur je grieven naar de RCH en laat die dat verder opknappen.

Een paar jaar geleden was er ook een kalender-avond waar de op- en aanmerkingen op de diverse wedstrijden besproken werden en er waren zeker organisatoren die die opmerkingen heel goed opgepakt hebben.
StevenK
Site Admin

Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor kraats » ma jul 19, 2004 9:39

Steven wrote:
billy wrote:

Daar hebben we als deelnemende teams toch al een mooi orgaan voor ? Ik zou zeggen stuur je grieven naar de RCH en laat die dat verder opknappen.

Een paar jaar geleden was er ook een kalender-avond waar de op- en aanmerkingen op de diverse wedstrijden besproken werden en er waren zeker organisatoren die die opmerkingen heel goed opgepakt hebben.

====================
Steven,
Ik kan me dat wel herinneren dat zou een optie kunnen zijn om het bespreekbaar te maken maar ik kan je nog wel eens uitleggen waarom ik ook daar grote vraagtekens bij gezet heb. Ik kan namelijk niet meer inschatten waar de RCH voor staat.

Billy,
Je hebt gelijk wanneer je daarmee komt, want natuurlijk moet een organisatie dit weten. Maar wanneer zij publiciteit zoeken barst het hier van de lieden die zeggen in de organisatie te zitten. Zij zijn ook bij het begin van deze topic betrokken geweest aan de vuling ervan. Zij communiceren wel via dit forum wanneer het eigenbelang gaat maar wanneer er vraagtekens verschijnen zie je ze niet meer. Dus kunnen zij gewoon hier antwoorden. Maarja al jaren is het hetzelfde dus men zal dat niet doen.
Tevens moet ik je helaas melden dat de vorige keer dat ik vragen stelde aan personen via de mail op aandringen van iemand hier op het forum je alleen maar leugens te horen krijgt en dus niks opschiet. Vervolgens moet je er dan in de toekomst voor bloeden omdat men binnen deze sport zo rancuneus als de pest is. Een eerlijke discussie kun je in het algemeen niet aangaan omdat men zichzelf al op een huizenhoog voetstuk heeft geplaatst.

Maar zoals ik al schreef heb je in een normale sport en een sportieve relatie helemaal gelijk, echter zit daar de basis van de voorkomende problemen.
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

Berichtdoor pipo » ma jul 19, 2004 9:39

Ik als buitelander vond het een knap parcours met een ongelooflijk slecte timing ,op de 2 e serviceplaats geen info ivm met tijden (onvoorstelbaar !!!)Geen servicekaart .En op de service geen kat te zien (als je daar laat betalen is het rustig jammer voor de supporters )Na de 1e dag was er zelfs geen officiel klassement kregen we pas op de middag en dan nog gewijzigd .ook nooit meegemaakt dat een proef eerst word gereden (door iedereen )en nadien geanuleerd .Ook nooit meegemaakt dat een pârcours word gewijzigd zodat je eerst je notas mag aanpassen en dan rijden
Maar ik heb me geamuseerd (haha)
pipo

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden