Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Marcel Vogels wrote:
er staat op brabant tv teletekst, dat er zondag middag een ernsig ongeluk is gebeurd bij de bhv rally, op de dennestraat in nispen is een rally auto op een boom gereden, de bestuurder zat ruim een uur bekneld in het voertuig en liep snij en botbreuken op , en is mnaar het ziekenhuis gebracht, bijrijder had schaafwonden, iemand een idee wie dit zijn???
Marcel Vogels wrote:
er staat op brabant tv teletekst, dat er zondag middag een ernsig ongeluk is gebeurd bij de bhv rally, op de dennestraat in nispen is een rally auto op een boom gereden, de bestuurder zat ruim een uur bekneld in het voertuig en liep snij en botbreuken op , en is mnaar het ziekenhuis gebracht, bijrijder had schaafwonden, iemand een idee wie dit zijn???

thadon wrote:Marcel Vogels wrote:
Geen idee, maar bekneld ondanks de kooi? Een van de classics wellicht? Er vanuitgaande dat de "oudere auto's" ondanks de kooi toch iets minder tegen zware klappen kunnen.
Wat is er met Martijn Braat gebeurd? Althans, met zijn auto? Pech, geluk, en weer pech...
Huufke wrote:
Erik Wevers ligt in de sloot op de laatste kp.
Huufke wrote:
Dat maakt het HRO wel weer erg interessant.
Jasper verdient het wel na alles wat hij al heeft laten zien de laatste jaren. Wel balen voor Wevers en co dat ze dit voor de tweede achtereenvolgende keer overkomt.
billy wrote:Huufke wrote:
Dat maakt het HRO wel weer erg interessant.
Jasper verdient het wel na alles wat hij al heeft laten zien de laatste jaren. Wel balen voor Wevers en co dat ze dit voor de tweede achtereenvolgende keer overkomt.
Ik ga er gemakshalve maar van uit dat Wevers een probleem had met de wegligging of iets dergelijks, want als het een rijdersfout is spreekt dat niet in zijn voordeel.
Ik hoor Frank zijn keel al schrapen. "Wevers zit te kloten....."
thadon wrote:
Zaterdag heb ik een heel eind achter Bert Smeets - Jan Wydooghe met hun Triumph TR 7 V8 gereden en ik heb zo'n vermoeden dat ook zij een motorisch probleem hebben gehad... Kuche kuch kuch.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten