Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
roger wrote:
De rijder en navigator krijgen een badge van driver en co-driver en daarnaast krijg je nog vier polsbandje die heel het weekend overal geldig zijn.
pipo wrote:
Ik vind het jammer dat de supporters en de gewone man niet to bij de serviceplaatsen kan zonder te betalen ,mij stoort het helemaal niet dat er veel volk komt op de service ,zelfs op het wk word geen geld gevraagd !!
stevens wrote:pipo wrote:
Ik vind het jammer dat de supporters en de gewone man niet to bij de serviceplaatsen kan zonder te betalen ,mij stoort het helemaal niet dat er veel volk komt op de service ,zelfs op het wk word geen geld gevraagd !!
sorry maar in Wales wel degelijk en zelfs als meewerkende marshal mochten wij er niet
op.het is uiteindelijk wel gelukt maar dat was vriendjes politiek
roger wrote:
De rijder en navigator krijgen een badge van driver en co-driver en daarnaast krijg je nog vier polsbandje die heel het weekend overal geldig zijn.
En bij een extra servicepakket zitten ook twee kaartjes voor het hele weekend.
Dan kan je bij de documentencontrole nog vier kaarten bij kopen tegen een prijs van 20 euro.
Ik hoop dat je hiermee genoeg weet?
Steven wrote:stevens wrote:pipo wrote:
sorry maar in Wales wel degelijk en zelfs als meewerkende marshal mochten wij er niet
op.het is uiteindelijk wel gelukt maar dat was vriendjes politiek
Als ik 't goed heb begrepen geldt dit ook in Duitsland.
niek wrote:
is er weer een podium in roosendaal vrijdag? want ik kan niks op de site vinden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten