1-2 juni ELE rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Mark Verhoeven » ma jun 04, 2012 15:08

Mark Wielens schreef:Vond het zelf erg patserig overkomen van Jeroen tegen over de mederijders. BLA BLA BLA....hij maakte zelf ook veel fouten en liet veel tijd liggen. Als die het zo goed kan, dan had aan het eind van de rally het tijdsverschil,ten opzichte van ten Brinke minimaal een minuut of meer kunnen bedragen

Zo kan ik ook wel winnen met een 2-liter. Was meer onder de indruk van Ten Brinke. maar ben er van overtuigd dat Berhard nog weleen rally dit jaar gaat winnen.

groetjes Mark.....

+1!

Ik wist trouwens niet dat zo'n Focus zoveel binnenruimte heeft om plaats te bieden aan de rallyequipe incl. Swaanen zijn ego... :wink:
Mark Verhoeven

Berichtdoor borbase » ma jun 04, 2012 15:49

hoi kees was jij niet degene die in die mercedes reed en zomaar afsloeg zonder te kijken vind het raar dat je nu in 1 keer op het forum zit
borbase

Berichtdoor richard rs » ma jun 04, 2012 17:12

Ik vond Ten Brinke super goed rond rijden en Jeroen super zwak want hij pakte echt veel te weing sec terug met zo'n WRC die veeeeel sneller is dan de 1.6 WRC.

Als ze bijde in een gelijksoort auto hadden gereeden zou Jeroen er nooit aan gekomen zijn 8)

Maar wie het snelste is over heel de rally is de terechte winnaar. :wink:
richard rs

Berichtdoor rallyfan 5396 » ma jun 04, 2012 18:42

Veel sneller is een groot woord, maar er waren niet heel veel lange halen. Op strijpse kampen wel maar dat is ook goed te zien aan de tijden op rallytiming. Ze hebben beide goed gereden en hard gevochten voor de overwinning. Uiteindelijk was het wel gelijk, want Swaanen had na zijn fout veel tijd verloren om dicht te maken. Maar het was wel beter geweest als ze allebei met een 1,6 of 2L kwamen. Ook in België zal het beter zijn als snijers met een 2L gaat rijden.
Brabant rallyland natuurlijk!!! :wink:
rallyfan 5396

Berichtdoor RG-Rallysport » ma jun 04, 2012 18:43

rallyfan 5396 schreef:Veel sneller is een groot woord, maar er waren niet heel veel lange halen. Op strijpse kampen wel maar dat is ook goed te zien aan de tijden op rallytiming. Ze hebben beide goed gereden en hard gevochten voor de overwinning. Uiteindelijk was het wel gelijk, want Swaanen had na zijn fout veel tijd verloren om dicht te maken. Maar het was wel beter geweest als ze allebei met een 1,6 of 2L kwamen. Ook in België zal het beter zijn als snijers met een 2L gaat rijden.

Niet veel lange halen ..... :shock:
RG-Rallysport

Berichtdoor plankgas » ma jun 04, 2012 19:11

Jeroen en Bernard hebben in ieder geval gezorgd voor een zinderende ELE en dat is goed voor de rallysport :wink:
Plankgas Track Design
http://www.ptd-3d.com
plankgas

Berichtdoor richard rs » ma jun 04, 2012 19:13

plankgas schreef:Jeroen en Bernard hebben in ieder geval gezorgd voor een zinderende ELE en dat is goed voor de rallysport :wink:

dat vonden wij ook.

en ik snap jeroen zeker wel dat hij voor de 2.0l gekozen heeft,zo denkt tjoen er ook over :wink:
richard rs

Berichtdoor kolkie » ma jun 04, 2012 19:27

Kees Brandsma schreef:Door het uitwijken heeft ie met de linker voorkant een geparkeerde auto geraakt.

Hoe komt die veeg dan op de linkerneus van die Benz?

Anyhow, ik zal niet beweren dat de bestuurder van de Mercedes niet heeft gekeken of z'n knipper niet uit heeft gezet (dat zei de bestuurder in kwestie meteen). Ik zal ook niet beweren dat van Loon 50.00000 km/uur reed, maar feit is wel dat ie zekers geen 100 of 80 reed, en dat de Mercedes-bestuurder 'm over het hoofd heeft gezien.

Bestuurder gaf nog aan 'een WRC hoor je toch wel aankomen' maar als een WRC rustig toert (en ik hoorde 'm voorbij tokkelen, stond er 30 meter achter) dan maken ze aanmerkelijk minder lawaai.
kolkie

Berichtdoor rallyfan 5396 » ma jun 04, 2012 21:03

Hier is te zien hoe Swaanen naar Van Loon kruipt op KP Vlierden: http://www.youtube.com/watch?v=At7tErsM4d8
En hier zie je hoe hard dat Ten Brinke over de proef heen gaat van KP Vlierden:
http://www.youtube.com/watch?v=FVl9sI7IEoI
Maar volgens mij rijd Swaanen harder dan 190km/h op het rechte stuk.
Dit is dus het voordeel van Swaanen!
Brabant rallyland natuurlijk!!! :wink:
rallyfan 5396

Berichtdoor Bartrallyfan » ma jun 04, 2012 21:29

Sow Swanen heeft wel geluk met dat verkeersbaken (schildje) voorhet zelfde geld reedt hij daar lek! (0.50 eerste filmpje)
rallyfanteam "de bende rond venray"
Bartrallyfan

Berichtdoor Coen » di jun 05, 2012 12:58

Gaaf! Al die onboard beelden van Omroep Brabant.
Coen

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden