BHV Expo Groep Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor billy » za jul 10, 2004 22:31

Ze zullen het niet iedereen naar de zin kunnen maken, maar ze zijn een beetje doorgeslagen in de strijd tegen de toeschouwers.

Want laten we niet vergeten dat het ze daarom te doen is: minder toeschouwers.
William Heeren
billy

Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor polleke » za jul 10, 2004 22:39

admin wrote:
Rick wrote:
Wat een stel zeikers zitten hier toch op dat forum. Iedereen mag blij zijn dat er nog een aantal gekken zijn die een rally organiseren. Geldt niet alleen voor de BHV maar voor alle rally´s en sprints in Nederland. Petje af voor al die organisaties.

Ben blij dat in ieder geval 1 rally in Nederland inziet dat de toekomst veiliggesteld dient te worden........Let maar op er volgen er heus wel meer, is altijd al zo geweest.

Nu weer zo´n achterlijke poll. Ik hoop dat de entree in de toekomst omhoog gaat, zodat de echte liefhebber overblijft

Rick als jij het toch allemaal zo achterlijk vind dan blijf je hier toch gewoon weg! Wij hebben geen probleem met entree heffen maar wat de BHV doet is weer overdreven. Een vader wil met zijn kind van 12 jaar even over het service park lopen want dan kan hij de auto's en rijders van dicht bij zien dat is dan Eur 11,00 !!! Zelfs in Belgie betaal je niet zulke prijzen en daar gaat het grootste deel van het geld ook nog naar goede doelen! In de ELE kon het allemaal uit omdat ze daar geen buitenlanders aan de start hadden die veel geld vroegen!

hoe kom jij aan 11 euro kinderen tot 12 jaar gratis en entree voor service kost 5 euro
polleke
polleke

Re: Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor mantaboy » zo jul 11, 2004 7:55

admin wrote:

Rick als jij het toch allemaal zo achterlijk vind dan blijf je hier toch gewoon weg! Wij hebben geen probleem met entree heffen maar wat de BHV doet is weer overdreven. Een vader wil met zijn kind van 12 jaar even over het service park lopen want dan kan hij de auto's en rijders van dicht bij zien dat is dan Eur 11,00 !!! Zelfs in Belgie betaal je niet zulke prijzen en daar gaat het grootste deel van het geld ook nog naar goede doelen! In de ELE kon het allemaal uit omdat ze daar geen buitenlanders aan de start hadden die veel geld vroegen!

Volgens mij ben je in dit geval niet goed in je informatie voorziening Admin!

Groeten,

Jean-Pierre van den Bergh.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Re: Re: Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor StevenK » zo jul 11, 2004 8:56

mantaboy wrote:
admin wrote:

Volgens mij ben je in dit geval niet goed in je informatie voorziening Admin!

Groeten,

Jean-Pierre van den Bergh.

Ach, hij zit er een euro naast; het gaat toch om het idee.
StevenK
Site Admin

Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Hein » zo jul 11, 2004 9:12

V.D.G Rally team wrote:
Waarom voor rijders die opdat moment niet deelnemen en toch gaan kijken ,die door laten op vertoon van licentie, en voor monteurs ook een soort licentie, een team heeft meestal elke wedstrijd de zelfde monteurs bij.

Je kunt van alles voorstellen. Maar als een organisatie entree gaat heffen voor de teams ben je verkeerd bezig.

Je krijgt dan het kip en ei verhaal.
Zonder rijders geen rally en geen entree. Zonder entree geen rally en rijders.

Zeg het maar. Maar ik blijf thuis.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor djgando » zo jul 11, 2004 10:10

Genoeg over de entree prijzen te doen zie ik wel maar, gaat het is helaas niet anders.

Maar goed, kan iemand mij misschien dan vertellen hoe laat de eerste sprint begint??
Ik wil namelijk van uit Enschede wel afreizen naar Roosendaal, maar dan wil ik wel ff weten hoe laat ik uit me nest moet.

de groeten uit een eenzaam Enschede,

Martijn ter Boo
Echte mannen koken niet thuis, die schieten het eten zelf...:D
djgando

Berichtdoor StevenK » zo jul 11, 2004 13:31

V.D.G Rally team wrote:
Waarom voor rijders die opdat moment niet deelnemen en toch gaan kijken ,die door laten op vertoon van licentie,

Waarom ? Een rijder die niet rijdt is toch gewoon een toeschouwer ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor pipo » zo jul 11, 2004 13:38

Ik heb nog nooit met mijn internationale licentie betaald en zal dat ook nooit doen maar ik kan begrijpen dat het bijna zonder inkomgeld niet meer haalbaar is iets te organiseren al vind ik op de servicezone geld vragen heel zwaar overdreven !!
pipo

Berichtdoor StevenK » zo jul 11, 2004 13:49

pipo wrote:
Ik heb nog nooit met mijn internationale licentie betaald en zal dat ook nooit doen

Maar nu praat je over hoe 't in België geregeld is ?
maar ik kan begrijpen dat het bijna zonder inkomgeld niet meer haalbaar is iets te organiseren al vind ik op de servicezone geld vragen heel zwaar overdreven !!

Ik vind 't juist erg prettig; op deze manier voorkom je dat het zwart ziet van 't publiek op de service.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor pipo » zo jul 11, 2004 16:34

Ik vind het jammer dat de supporters en de gewone man niet to bij de serviceplaatsen kan zonder te betalen ,mij stoort het helemaal niet dat er veel volk komt op de service ,zelfs op het wk word geen geld gevraagd !!
pipo

Berichtdoor Holkers » zo jul 11, 2004 17:06

djgando wrote:

Maar goed, kan iemand mij misschien dan vertellen hoe laat de eerste sprint begint??
Ik wil namelijk van uit Enschede wel afreizen naar Roosendaal, maar dan wil ik wel ff weten hoe laat ik uit me nest moet.

VROEG ! :D:D:D:D
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Turboboost » zo jul 11, 2004 17:18

Hoelang blijft de Poll nog staan?

Zoals het er nu naar uit ziet is het gewoon heel duidelijk, entree prima, maar wel een redelijk bedrag.

En als ze het om minder toeschouwers te doen is, dan moet je als organisatie eens heel goed nadenken hoe je daar een andere wending aan kunt geven. veel teschouwers zal voor sponsoren alleen maar interessant zijn. Dan moet je de veiligheid anders organiseren, bv. wat meer podia maken, of in sommige gevallen breder aflinten, zodat er meer publiek kan staan.

Vind het een beetje slap om minder mensen naar je evenement te willen laten komen.

Maar goed, 1 ding kun je ze wel zeggen; ze doen goed aan bronbestrijding :D

Zal mij benieuwen of er inderdaad minder bezoekers aanwezig zullen zijn. ik ben er in elk geval niet, en dat vind ik heel jammer. Neem eens een gemiddeld evenement, en vergelijk de entree daar eens van, dan zul je zien dat wat de BHv vraagt gewoon veel te veel is.... :(

[Edited by Turboboost on 07-11-2004 at 04:19 PM GMT]
Turboboost

Berichtdoor pipo » zo jul 11, 2004 17:38

Djgando
De eerste sprint begint op zondag laat !
Parc ferme uit 12u05-service in en dan starten op borchwerf om 12u54.
pipo

Berichtdoor Cally » zo jul 11, 2004 20:31

weet iemand waar ik de startlijst kan vinden van de bhv ??
Cally Weijs :D
Cally

Berichtdoor MartijnS » zo jul 11, 2004 20:34

Vorige pagina van deze topic :)
Martijn Schouten
MartijnS

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden