Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Nbakker schreef:En volledige neutralisatie, alles is stilgelegd en afgelast....
Triest nieuws dat de rallywereld weer een slachtoffer betreurt
Paperclip schreef:Ik ben vanochtend ook even naar de Sezoensrally geweest, KP2 en KP4 gezien, en toen ik -na een hapje eten- bij de volgende KP aan kwam, liepen de toeschouwers al balend terug naar de auto omdat de rally zou zijn afgelast. Dus toen ben ik even op de service gaan kijken, waar het op dat moment druk was, veel geroezemoes, en tegelijk ook stil. Niks motoren of gereedschappen, héél raar.
Toen riep de organisatie iedereen dus even bij elkaar, gaf een speech/uitleg over de gebeurtenissen en bevestigde dus ook de twee doden. Gevolgd door een minuut stilte.
Bah, wat een ommekeer van een dag die zó mooi had moeten worden. Lekker weer, de proeven lagen er goed bij, de deelnemers hadden er allemaal zin in, en helaas slaat dan toch het noodlot toe. Jammer voor de rally natuurlijk, maar uiteraard veel erger voor direct betrokkenen, familie en team -leden, maar ook de organisatie. Mijn medeleven!
bennie2000 schreef:zoek geen sensatie , maar wat is er in rally du var gebeurd, kan niks vinden?
is al erg genoeg wat er nu weer gebeurd is in sezoens, sterkte voor betrokkenen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten