Ieper Westhoek rally 2004.

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Ieper Westhoek rally 2004.

Berichtdoor Holkers » ma jul 05, 2004 16:32

ben er niet bij geweest maar als ik het zo lees, ook met de tijdstraffen van Snijers, is het niet zo dat de oganisatie de hinderende factor hier is?
En dan heb ik het dus nog niet over de technische keurmeesters die alleen conform hun eigen regels werken.

valt me wel een paar dingen op.
* Als bijvelds ter sprake komt, komen er minimaal 2 tabjes bij een topic
* Bijvelds komt bijna elke rally wel ter sprake met een technisch feit.
* Ze zijn nog nooit echt op een (illegaal) technisch feit betrapt die een dusdanige significant verschil bracht in snelheid ten opzichte van een andere soortgelijke auto.

Conclusie:
Drop the bullshit !

[Edited by Holkers on 07-05-2004 at 03:33 PM GMT]

[Edited by Holkers on 07-05-2004 at 03:34 PM GMT]
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Re: Re: Ieper Westhoek rally 2004.

Berichtdoor michel uit berg » ma jul 05, 2004 16:39

[quote
* Ze zijn nog nooit echt op een (illegaal) technisch feit betrapt die een dusdanige significant verschil bracht in snelheid ten opzichte van een andere soortgelijke auto.

Conclusie:
Drop the bullshit !

nou dat is heel simpel, als je iemand verdenkt begin je met iets heel simpels: als bv zijn spiegel niet ok is keur je hem daar op af hoef je ook geen motor uit elkaar te halen om te zoeken en ben je gelijk klaar
michel uit berg

Berichtdoor pipo » ma jul 05, 2004 17:01

Beste holkers -Hoe kan een organisatie storen ,als Snijers een seconde te vroeg start betekend dit straftijd en das voor iedereen ook voor een Snijers enz ..
Niet meewerken aan tec controle is ook niet de beste manier om onschuldig over te komen !!!
pipo

Berichtdoor billy » ma jul 05, 2004 17:55

pipo wrote:
Beste holkers -Hoe kan een organisatie storen ,als Snijers een seconde te vroeg start betekend dit straftijd en das voor iedereen ook voor een Snijers enz ..
Niet meewerken aan tec controle is ook niet de beste manier om onschuldig over te komen !!!

Kijk Pipo,

Jij bent het lichtend voorbeeld van mensen die roepen maar niet met daadwerkelijke zaken en oorzaken komen.

Voor de derde keer; wat was dan het probleem in Engeland? En specifiek aub.
William Heeren
billy

Berichtdoor Holkers » ma jul 05, 2004 18:14

pipo wrote:

klop. helemaal mee eens. maar moet dat nou echt 2 dagen duren?
En niet mee werken met een technische controle (waarmee je al geen beste ervaring hebt in hun geval) omdat het niet hoeft (zoals steven al aangaf) dan ben je niet fout bezig. Misschien is het wel verstandiger dat ze het onderdeel overhandigd hadden om zo dit te voorkomen. en door dat niet te doen zul je altijd 'tegenstand' cre-eren bij anderen.

Hoedanook.
ze hebben verdomd hard gereden en die potentie hebben ze gewoon. zolang niemand kan aantonen dat het ding illegaal is, dan hebben ze recht op die tweede plek.
Holkers

Berichtdoor pipo » ma jul 05, 2004 18:18

Billy ik ga daar niet op in !!
ik ga hem niet zwart maken achter zijn rug ! ik zeg maar dat in Engeland er ook al problemen waren ter info
Denk even goed na ,men sluit zomaar iemand niet uit een uitslag men was dat wel van plan jaren geleden in bocholt en dat was ook met rede !!
pipo

Berichtdoor WILS SPORT » ma jul 05, 2004 18:18

Wel erg toevallig dat er 2 rijders zijn
(geen beginners overigens), die al jaren
geen valse start meer gemaakt hebben, dat nu wel doen waarmee ze allebei toevallig NET achter officieel piloot Jean-Joseph eindigen.
Toeval ?
Sander van Barschot
WILS SPORT

Berichtdoor MartijnS » ma jul 05, 2004 18:21

Idd! Je hoort echt nooit van een valse start! :S En Jean Joseph had de punten toch wel erg nodig!
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Holkers » ma jul 05, 2004 18:47

die belgen zijn wel erg tevreden over hun rally.

Bron: pitstop.tv

'Het blunderboek na de rally van Ieper 2004 zal best lijvig worden. Zelfs een dag na de belangrijkste rally in ons land zijn er nog twijfels rond de uitslag. Het klassement is bovendien opgeschort, nadat Peter Bijvelds in beroep is gegaan tegen zijn diskwalificatie.

De ellende begon vrijdagavond met de eerste proef. Pas om 23u30 die avond was er eindelijk een uitslag beschikbaar. Zaterdag werd het helemaal te gek. De tijdsopname liep helemaal in het honderd, de rijders scheurden over de gevaarlijke proeven, zonder te weten hoe ze in het klassement stonden. Maar bij een eerste overtreding, al ging het maar om 2 honderdste van een seconde bij een start, werden ze meteen bestraft. Patrick Snijers kreeg een straf van 10" zelfs 2 keer aangesmeerd.

Zowat elke autosport-organisatie in ons land doet voor de tijdsopname en verwerking van de data een beroep op Racing Information Services (RIS). RIS telt zelfs de 24 Uren van Le Mans onder zijn klanten.

Ook Ieper kreeg een offerte van RIS, maar in de Kattenstad wisten ze beter. Organisator Targa Florio had een leverancier gevonden in Nederland. Ongetwijfeld goedkoper, maar wel met verouderde software, merkte RIS fijntjes op. Ieper vroeg om problemen en heeft ze ook gekregen, van start tot finish, mede veroorzaakt door een Telenet-panne. De flaters werden zaterdag zo grotesk dat een belangrijk lid van het organisatie-comité zelfs even rust moest nemen om te bekomen van zoveel amateurisme.

Voeg daar het politioneel schrikbewind aan toe, de arrogantie van veel stewards jegens pers en toeschouwers, van wie velen 45 euro hadden afgedokt, en de overdreven afstand tussen publiek en spektakel ... Zo is Ieper geen EK meer waard.

"Zou je een aantal stewards een geweer geven in plaats van een fluit, wel dan zouden ze er waarschijnlijk mee op de mensen schieten", sakkerde een fotograaf, die keer op keer als een hond werd afgeblaft.'

[Edited by Holkers on 07-05-2004 at 05:48 PM GMT]
Holkers

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma jul 05, 2004 18:58

[quote
Ook Ieper kreeg een offerte van RIS, maar in de Kattenstad wisten ze beter. Organisator Targa Florio had een leverancier gevonden in Nederland. Ongetwijfeld goedkoper, [/quote]

================================

Als je de resultaten van Ieper aantikt, zie je onder in de balk : results.web4art.be

Dan lijkt me dit toch eerder Belgische dan Nederlands, maar goed.............., een kniesoor die .....etc. etc.

BTW

Op de site van Peter Bijvelds staat een verklaring van hemzelf, onder nieuws.

[Edited by Ton Van Spanje on 07-05-2004 at 08:00 PM GMT]
Ton Van Spanje

Berichtdoor kraats » ma jul 05, 2004 19:07

Mr.T wrote:
Steven,

Wil jij zeggen dat jou auto conform de goede homologatie is dan !!!!!!!!
===========================
Het Tietje?
Waarom krijg ik berichten dat ik jouw zou zijn? IK BEN JOU NIET!!!!!
Waarom moet ik nu nog tijd steken in dat oeverloze domme gezwets van jouw?

Patrick geef jij eens even aan dat de IP adressen verschillen? bvd.

Enne het gaat er niet om of je volgens de homologatie rijdt maar of TC leden de auto mooi vinden verder gaat het nergens over.
En als je eenmaal niet bevriend bent met de heren of ze je niet kunnen gebruiken ben je het haasje.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor StevenK » ma jul 05, 2004 19:09

Over die resultaten: die kwamen niet van web4arts, maar van een andere partij.

En over Bijvelds: er staat een duidelijke verklaring en ook dat ze zich bij de diskwalificatie neerleggen, maar ook dat ze met het volste vertrouwens naar de D-rally gaan.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor billy » ma jul 05, 2004 19:11

pipo wrote:
Billy ik ga daar niet op in !!
ik ga hem niet zwart maken achter zijn rug ! ik zeg maar dat in Engeland er ook al problemen waren ter info
Denk even goed na ,men sluit zomaar iemand niet uit een uitslag men was dat wel van plan jaren geleden in bocholt en dat was ook met rede !!

Vind ik een beetje jammer van je Pipo. Als er inderdaad problemen waren in Engeland dan weet hij dat ook, dus lijkt het me sterk dat je iets nieuws meldt op dit forum.

Ondanks dat, kies je ervoor om niet te vertellen wat er gaande was, daar maak ik uit op dat je het uit je duim zuigt. En dat is kwalijk, want hoe kan iemand zich daartegen verdedigen?
William Heeren
billy

Berichtdoor pipo » ma jul 05, 2004 20:09

Billy dit is echt het laatste wat ik erover ga vertellen geloof het of niet ik was in Engeland getuige van wat er gebeurd is met ...dus !En op het forum is daar niks van verschenen en das maar beter zo !
Dus doe er mee wat je wil ik begrijp dat jullie nogal bijvelds gezind zijn .snelle piloot maar ....
pipo

Berichtdoor nkroeze » ma jul 05, 2004 21:15

Pipo, als je niks wil zeggen erover ZEG ER DAN OOK NIKS OVER!
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden